Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sosiaalinen ahdistus

Vierailija
12.11.2024 |

Sosiaalinen ahdistus. Kuinka päästä eroon tästä vaivasta? Ei auta altistus

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttaa alkoholi, mutta silloin en ole oikein oma itseni, ja tulee helposti morkkis.

Vierailija
2/4 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää altistuksen lisäksi vahvistaa itsetuntoa ja muuttaa sun tapaa ajatella itsestäsi ja muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että koita hyväksyä se, että välillä ahdistaa. Ota tietoinen mieli mukaan ahdistavaan tilanteeseen. "Aa, nyt ahdistaa". Sen sijaan, että koitat paeta tilanteesta, hyväksy että ahdistut ja huomaa, että se menee ohi kyllä. Tämä helpottaa.

Lisäksi, koita myös nauttia tilanteista, vaikka ne pääosin ahdistaisivatkin. Koita silti nähdä tilanteessa jotain hyvää / mukavaa. Laita fokus vaikka siihen, että koitat saada muille tilanteessa oleville hyvän olon. Näin siirrät omaa huomiota itsestäsi tilanteeseen.

Vierailija
4/4 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on auttanut myös pienen "roolin" ottaminen. Aina ei ole hyvä olla täysin oma itsensä ja suojaton. Joskus mietin ikään kuin suojaavan kuplan minun ja ympäröivän maailman väliin. Se tuo turvaa. Mieti, että olet ikään kuin omassa kuplassa turvassa, mutta kuitenkin pystyt ihmisten kanssa toimia sieltä. Sinä vain itse päätät, mitä sanot ja teet, milloin haluat lähteä pois ja mihin kysymyksiin vastaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän