Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ovatko l' occitane-tuotteet hyviä?
20.02.2007 |
Veljeni sanoi tuovansa minulle niitä, kannattaako? Erityisesti saippuat ja voiteet kiinnostaisivat. Ovatko voimakkaan tuoksuisia?
Kommentit (2)
Aika kalliita mutta vaikuttaa ihan hyviltä tuotteilta. Ihania saippuoita yms. Voimakkaan tuoksuisiakin on jotkut mutta ei kaikki. Joten kyllä mä ainakin ottaisin mieluusti tällaisen tuliaisen vastaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Monet tuotteet ovat mielestani todella hyvia...riippuu minkaikainen olet, mutta siella on " vanhenevalle iholle" oikein hyva sininen sarja, mutta paljon muutakin loytaa.
Aika voimakkaita tuoksuja, mutta eivat ole koskaan arsyttaneet minua