Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kumpi on sinulle tärkeämpää?- päiväkotiasiaa
13.02.2007 |
Että lastasi pidetään sylissä, hänen kanssaan jutellaan, luetaan vai askarrellaan mallin mukaan orjallisesti kerran viikossa 20min, kokoajan samalla tarkkaillen, mitä lapsesi osaa, mitä ei ja kirjataan samalla ne ylös.
Kommentit (2)
" Orjallista" askartelua, voi ei...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutta jos noista pitää jompikumpi jättää pois, niin jälkimmäisen jättäisin kokonaan väliin.