Kuinka tyytyväinen olet vartalosi ulkonäköön?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mies 37v, sixpack näkyvissä, olkapät erottuvat ja paljon leveemmällä kuin vyötärö, selässä ns "V". Haiukset ja ojentajat samoin erottuu lisäks hauisten ja käsivarsien päällä erottuvat suonet. Isot kaksijakoiset reidet (treenaajat tietää) ja tiukat pakarat. Rintalihakset selkeesti "ulkona" joten näkyvät ja erottuvat hienosti paidan läpi.
Koko ikäni treenannut, niin tää on tulos lähempänä neljää kymppiä. Kurinalasuutta ja kovaa duuniahan tää on vaatinu. Ja tästä ollut niin paljon hyötyä erilaisissa sosiaalisissa tilanteissa, ja oma fyysinen ja henkinen olo on mahtava!
En käsitä miten ihminen pystyy olemaan vuodesta toiseen sellanen löysä läskipaska, mitä niin monet nykyään on.
Tuossa luonteessa olisi kyllä paljon parannettavaa.
Vierailija kirjoitti:
9/10 vaatimaton kun olen niin en viitsinyt kymppiä laittaa.
On treenatut lihakset ja rasvat kohdillaan. Näytän todella hyvältä. Ai miksi kysytte?
No naisia varten tietenkin! Kyllä menee misut sekaisin kun näkevät mut alasti ja romukoppaan lentää välittämästi kaikki luonne ratkaisee ei ulkonäkö paskanjauhanta.
Kivat fantasiat. Oikeasti paino alkaa satasella. Katkeruuden sävyttämä pas kanjauhanta paistaa puheesta
Olen ihan tyytyväinen, olen onnistunut pitämään kroppani kunnossa tässä reilun kolmenkympin iässäni. Naamassa olisi toivomisen varaa, mutta siihen en juurikaan voi ilman mitään operaatioita vaikuttaa, joten sitä on turha murehtia.
N 64v, 161cm/72kg eli ylipainoinen nyt vanhana.
Kroppa on kuitenkin sopusuhtainen, rinnat pienehköt ja kiinteät. 4 raskautta näkyy vatsassa, ainoa miinuspuoli. Peppu on vielä pyöreä (kiitos treenien), ryhti hyvä. Iho alkaa pehmenemään joten ikä myös näkyy jo
pakko sanoa että tyytävinen, mulla on siro yläkroppa ja muhku peffa. n35
Läski pakkaantuu peffaan. Muuten olen laiha. Tämä normaalia??
Vierailija kirjoitti:
Mies 37v, sixpack näkyvissä, olkapät erottuvat ja paljon leveemmällä kuin vyötärö, selässä ns "V". Haiukset ja ojentajat samoin erottuu lisäks hauisten ja käsivarsien päällä erottuvat suonet. Isot kaksijakoiset reidet (treenaajat tietää) ja tiukat pakarat. Rintalihakset selkeesti "ulkona" joten näkyvät ja erottuvat hienosti paidan läpi.
Koko ikäni treenannut, niin tää on tulos lähempänä neljää kymppiä. Kurinalasuutta ja kovaa duuniahan tää on vaatinu. Ja tästä ollut niin paljon hyötyä erilaisissa sosiaalisissa tilanteissa, ja oma fyysinen ja henkinen olo on mahtava!
En käsitä miten ihminen pystyy olemaan vuodesta toiseen sellanen löysä läskipaska, mitä niin monet nykyään on.
Treenattu näyttää valitettavasti ikäistään vanhemmalta.
Älä ole noin vaatimaton