Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka tyytyväinen olet vartalosi ulkonäköön?

Vierailija
12.11.2024 |

Voit kertoa ikäsi ja sukupuolesi ja perustelut.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin tyytyväinen, ikä on 63. Selluliittia on reisissä, ei haittaa, mutta lihaksisto on hyvä fysioterapeutin mukaan. Painoindeksi on 23, en vertaili itseäni nuoriin naisiin. Rinnat roikkuu niinkuin muillakin tämänikäisillä, sekään ei haittaa.

Tyytyväisyys johtunee siitä, että onnettomuuden jälkeen sain kuntoutusta ja ohjeita kehoni suhteen. Paino ei pudonnut kuin 2kg, mutta lihakset kiinteytyi. Ei tarvitse näyttää mallilta.

Vierailija
2/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksi 23 on ihan kohtalainen 63-vuotiaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on poikkeuksellisen urheilullinen, sopusuhtainen ja hyvännäköinen vartalo. Olen tosin hieman keskipituista lyhyempi, joten siitä jonkin verran miinusta. Mutta tähän en tietenkään pysty vaikuttamaan. Vartalo ylipäänsä noin 8.5/10. Olen siis tyytyväinen. M33

Vierailija
4/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi, jos mies ei tuo sitä mitenkään esiin, että on tyytyväinen vartaloonsa.

Vierailija
5/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tyytyväinen, olen paremmassa kunnossa kuin moni paljon, paljon nuorempi. Aktiivisesti liikkunut koko ikäni. Ei ole selluliittiä vielä ilmaantunut, sääret on lihaksikkaat, käsiä pitäisi treenata enemmän. Vyötärö löytyy ja vaatekoko on XS. Rinnatkin on terhakat. N60v.

Vierailija
6/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi mahdollista niin menisin naimisiin itseni kanssa.

M 45

Vierailija
7/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä vartaloni ulkonäöstä ollenkaan, joten olen tyytyväinen. Ikää 38 v, ja yli 60 kg laihdutuksen jäljiltä vartalo ei ole ollenkaan kauneusihanteiden mukainen, löysää nahkaa on, rinnat riippuu, allit riippuu, peppu riippuu. Mutta ihan sama, eipä mun tarvi kellekään ulkonäöllä koreilla kun en miehistäkään ole kiinnostunut.

Vierailija
8/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, arvosasa itseltä 9 . Ikä 66v. BMI 23 Pitkät jalat, eipä selluiittia ole.Notkea tanssijan vartalo  Hyvät hiukset, hampaat voisi olla valkoisemmat

Vierailija
9/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 37v, sixpack näkyvissä, olkapät erottuvat ja paljon leveemmällä kuin vyötärö, selässä ns "V". Haiukset ja ojentajat samoin erottuu lisäks hauisten ja käsivarsien päällä erottuvat suonet. Isot kaksijakoiset reidet (treenaajat tietää) ja tiukat pakarat. Rintalihakset selkeesti "ulkona" joten näkyvät ja erottuvat hienosti paidan läpi. 

Koko ikäni treenannut, niin tää on tulos lähempänä neljää kymppiä. Kurinalasuutta ja kovaa duuniahan tää on vaatinu. Ja tästä ollut niin paljon hyötyä erilaisissa sosiaalisissa tilanteissa, ja oma fyysinen ja henkinen olo on mahtava!

En käsitä miten ihminen pystyy olemaan vuodesta toiseen sellanen löysä läskipaska, mitä niin monet nykyään on. 

Vierailija
10/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

9/10 vaatimaton kun olen niin en viitsinyt kymppiä laittaa. 

On treenatut lihakset ja rasvat kohdillaan. Näytän todella hyvältä. Ai miksi kysytte? 

No naisia varten tietenkin! Kyllä menee misut sekaisin kun näkevät mut alasti ja romukoppaan lentää välittämästi kaikki luonne ratkaisee ei ulkonäkö paskanjauhanta.

Vierailija
11/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävän. Liikun ja elän muutenkin melko terveellisesti. Bmi pyörii 23-24 välillä, meinaa välillä nousta kun olen lyhyt ja herkkusuu, mutta ei se ole niin vakavaa. Oma mies kehuu yhä ja mikä tärkeintä, olen terve. 

Vierailija
12/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen, en ole ikinä ollut,

liian pitkä selkä, liian lyhyet jalat ja kädet,

nyt näytän liian varhain täti-ihmiseltä liikakiloilla.

30kiloa laihempi sais olla, mutta ne ajata tais mennä ohi tässä elämässäni.

Vierailija
13/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Sinä päivänä kun alan analysoida ulkonäköäni tälle palstalle minut saa vapaasti viedä saunan taakse. 

Vierailija
14/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vartalostani. Olen hoikka vyötäröltä, takapuoli pyöreä ja vartalo sporttinen, ei selluliittia. Käsivarret ovat takapuoleni lisäksi parasta minussa. Ikäisekseni muutenkin paremmassa kunnossa kuin moni 10-15 vuotta nuorempi.

Mieheni on aina kehunut miten upea kroppa minulla on ja miten kaunis olen ja silti petti lihavan ja rupsahtaneen naisen kanssa. On siis täysin yhdentekevää pitääkö ulkonäöstään huolta vai antaako vaan rupsahtaa.

N50

Vierailija
15/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt niin rumaa nuoren naisen kroppaa kuin omani. Rinnat roikkuu, roikkuneet teinistä asti, siis kirjaimellisesti nännit osoittaa kohti maata. Maha pömpöttää vaikka olen normaalipainon alarajalla. Lantion muoto on laatikkomainen tätilantio. Olkapäät on leveät ja laatikkomaiset, paksu kaula. Olen lisäksi erittäin lyhyt ja persjalkainen. Ei kyllä voi rumempaa normaalipainoisen kroppaa varmaan olla. 

Vierailija
16/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 100 % tyytyväinen, kun elämässä menee muutenkin ihan kivasti. Huonoina päivinä vihaan ulkonäköäni ihan hulluna. 

Mutta omassa "viiteryhmässäni" kroppa on kyllä oikeasti upea, hoikka, kiinteä ja oikeista kohdista muodokas.

T. Kolmen lapsen keski-ikäinen äiti

Vierailija
17/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tyytyväinen. Olen 17-vuotiaasta asti ollut +/- 2 kg samankokoinen, mutta nyt olen mielestäni parhaimmillani. Olen aina liikkunut paljon, painoindeksi 21, rasvaprosentti nyt pienempi kuin esim 25vuotiaana. Mielestäni lihakset erottuvat nyt paremmin. Takapuoli muodin mukaisesti isohko ja pyöreä, rinnat pienet ja terhakat. Harmi että itsetunto on kropan suhteen parhaimmillaan nyt kun naama ei enää mätsää. Ei kehtaa siis enää liikkua sellaisissa vaatteissa, jotka toisivat kropan parhaiten esiin. Nuorempana olin liian häveliäs. Nuoremmat, antakaa siis mennä vaan!

Nuorempi ihailija vaikuttanee kohonneeseen itsetuntoon.

N46, 2 lasta

Vierailija
18/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvät tissit, perse ja sääret, käsivarret voisivat olla kiinteämmät ja uuma kapeampi, mutta ei nekään menoa haittaa. Antaisin kropalleni arvosanan 7+/10.

N53

Vierailija
19/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0%

Kroppa on ihan paska, suurelta osin elinikäisen raudanpuutteen ja muiden vitamiininpuutosten. Jos olisin saanut oikeanlaista apua terveydenhoidosta jo nuorena, voisi asiat olla toisin.

Vierailija
20/28 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa lihavuus on todella yleistä nykyään. Tässä ketjussa heitä ei kuitenkaan paljoa näy. Miksihän?