Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömän elämää taas

Vierailija
12.11.2024 |

Huomenta päivää 

Tämä aamu aloitettu enskareilla ja sitten kahlasin tietämäni työpaikkailmoittelusivustot läpi. Mitään haettavaa ei tälle päivää löytynyt. Harmillista. Eikä edellisistä hauistakaan ole kuulunut mitään. Seuraavaksi sitten juoksulenkille ja sitten pari tuntia leikin rahoilla eli treidaan (toki jo aamulla katsastettu sitäkin tilannetta). 

Vähä kieroutunutta, että joutuu "keinottelee" pörssissä, et saa rahaa. Mieluummin tekisin töitä kuin näpyttelisin, mutta minkäs teet kun työmarkkinatilanne on mitä on. 

Mitäs muut työttömät? Onko lorvipäivä, haetko töitä vai urheilua? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta taas! Tänään olikin sähköpostin roskapostissa "ei kiitos" -ilmoitus hakemastani paketinlajittelijan paikasta. En päässyt edes haastatteluun. 

On tää helppoo tää "töihin meno".

Ap. 

Vierailija
22/27 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähdössä kampaajalle kohta. Työharjoittelu alkaa huomenna, joten on kiva olla edustavampi siellä. Tän kuun loppuun mennessä pitäisi "hakea" jotain. Tosi valitettavaa hakea 1 työpaikkaa per 3 kk turhaan, mutta opiskelen työttömyystuettuna ja ne haut pitää tehdä.  Valmistun kuitenkin keväällä niin tässä on 1 haettava paikka + toisen haun saan kuitattua kun päivitän työmarkkinatorin profiilin. Tai voinhan tehdä toisaalta toisin päin myös - päivittää työnhakuprofiilin nyt ja hakea tosissani sen alan töitä, johon valmistun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkattuja trolleja taas kerran.

Vierailija
24/27 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähdössä kampaajalle kohta. Työharjoittelu alkaa huomenna, joten on kiva olla edustavampi siellä. Tän kuun loppuun mennessä pitäisi "hakea" jotain. Tosi valitettavaa hakea 1 työpaikkaa per 3 kk turhaan, mutta opiskelen työttömyystuettuna ja ne haut pitää tehdä.  Valmistun kuitenkin keväällä niin tässä on 1 haettava paikka + toisen haun saan kuitattua kun päivitän työmarkkinatorin profiilin. Tai voinhan tehdä toisaalta toisin päin myös - päivittää työnhakuprofiilin nyt ja hakea tosissani sen alan töitä, johon valmistun.

Tsemppiä harjoitteluun! Opiskelu on kyllä mukavaa. Mä opiskelin kans uuden ammatin työttömyystuella ja valmistuin keväällä 2023. Raksahommiin, joten töitä oli sitten vaan kesäks ja sillä tiellä työttömänä nyt. 

Ap. 

Vierailija
25/27 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä harjoitteluun! Opiskelu on kyllä mukavaa. Mä opiskelin kans uuden ammatin työttömyystuella ja valmistuin keväällä 2023. Raksahommiin, joten töitä oli sitten vaan kesäks ja sillä tiellä työttömänä nyt. 

Ap. 

Opiskelu olis kivaa mut nykyään sitäkään tueta 

:(

Huoh taas vain 500 hakijaa

Vierailija
26/27 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta taas treenaamaan. Se on kiva et on aikaa ja jaksamista treenata, kun ei tartte raksalla vääntää, et jotain positiivista tässäkin työttömyydessä.... Mut oishan se kiva, ku pääsis taas tekee... 

Ei taaa tälle päivää löytyny haettavaa. Masentaa ku ei kelpaa ees paketinlajittelijaksi. 

Ap. 

Vierailija
27/27 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työtön eikä nykyään edes hävetä, ei paikkoja vain ole. Alkukuusta lähetin taas jotkut huuhaapaikat. Muuten vaan nautin elostani, opiskelen ja ulkoilen koiran kanssa. En käytä päihteitä, syrjäytynyt saatan vähän ollakin mutta omasta halustani. Leikkaukset eivät pahasti osuneet, asun niin syrjässä että vuokra on kohtuullinen. En ole kova tarvitsija enkä kiinnostunut matkustamisesta, en koe jääväni mistään paitsi.