HS: Tutkimus: Näin moni mies uskoo, että naiset ansaitsevat kokemansa väkivallan
Kommentit (885)
Nuorten naisten täytyy olla väkivaltaisempia nuoria miehiä kohtaan. Ei pidä alistua naisvihan edessä. Sitä nuo incelit haluaa, että nuoret naiset alistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se väkivalta vähene nuoria miehiä haukkumalla. Luulisin.
Koetko haukkumiseksi sen, että miesten itse antamia kyselyvastauksia käsitellään? Tai että miehet tuomitaan heidän tekemistään rikoksista?
Herranjestas, oletko sinä se tyyppi, joka luulee olevansa jonkinlainen kollektiivinen mies, jolta puuttuu käsitys yksilöllisyydestä ja yksilön vastuusta?
Eli onko nainen mahdollista olla itse vastuussa kokemastaan väkivallasta? VOI
Nainenkin voi käytöksellään aiheuttaa itseensä kohdistuvaa väkivaltaa.
Hä? Kotoa ei voi poistua ulos koska aina joku voi hyökätä työmatkalla ja kotiin ei voi mennä koska aina on riski parisuhdeväkivallalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies v ttuilee toiselle miehelle niinkuin naiset v ttuilee miehille niin pataan tulee varmaan. Miksi naiset olettavat, että heidän pitäisi saada eri kohtelua?
Naiset varokaa näitä! Syitä väkivaltaan löytyy tällaisilta aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen lyö ensin tai rikkoo minun esineitä raivopäissään, niin lyön. M25
Joskus oli miehiä, joille oli kunnia adia olla lyömättä. Ei ole enää.
Eikä pidä ollakaan. Ihan yhtä väärin se väkivalta on naiselta miestä kohtaan ja jos itse aloittaa niin sitten on turha valittaa, että mies löi takaisin.
Aina voi olla lyömättä itse ekaa kertaa. Ja myös olla rikkomatta toisen omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä pukeutuminen ikinä oikeuttaisi väkivallan? Miehet on inhottavia.
Ei oikeuta, mutta pukeutumisella voit vaikuttaa riskiin rikoksen uhriksi joutumiselle. Tiettyyn rajaan asti rikoksen uhriksi joutumiseen voi itsekin vaikuttaa. Riskiä ei kokonaan voi poistaa, mutta riskiä on helppo kasvattaa. Sama kuin onnettomuuksien kanssa. Ihminen voi omalla tekemisellää tai tekemättäjättämisellä vaikuttaa asioihin.
Eri keskustelu on sitten ansaitseeko ihminen silti joutua rikoksen uhriksi vaikka ihminen itse toimisi miten tyhmästi. Minusta ei antaitse ja rikollinen puolestaan ansaitsee aina lain määräämän rangaistuksen rikoksestaan.
Ensimmäinen kappaleesi ei siis liittynyt asiaan mitenkään.
Liittyi se sillä tavoin, että kuvaa todenmukaisesti kyselyyn vastanneiden miesten ajatustapaa: nainen on itse syyllinen pukeutumisellaan tai humalatilallaan (eli oikeasti sukupuolensa takia ja avuttoman tilansa vuoksi) siihen, mitä mies hänelle tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko ratkaista tilanteen lyömällä, vaikka voisit poistua tilanteesta tai rauhoittaa tilanteen muulla tapaa?
Poistua tilanteesta, kun nainen hakkaa ja puukottaa? Kerro lisää...
Vierailija kirjoitti:
Miten Suomen väestö muuttuu? Helsingissä on 100 000 vieraskielistä nykyistä enemmän vuonna 2035
Espoon kaupunki on vuonna 2018 ennustanut, että jos nykyinen kehitys jatkuu, ulkomaalaistaustaisten työikäisten osuus ylittäisi 50 prosenttia vuonna 2053.
Ulkomaalaistaustaisten osuus vaihtelee ikäluokittain. Pääkaupunkiseudun 3034-vuotiaista jo nykyisin 25 prosenttia on ulkomaalaistaustaisia. ATTE KAJOV
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/742a742e-7840-4bbe-aee8-5ea70144e…
Tutkimuksen vastaajat oli poimittu väestörekisteristä satunnaisotalla valintakriteerillä "mies", eli vastaajat oli ympäri Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun naiset oikein nauttii sitä kuinka suomalaiset naiset lyövät miehiä.
Totta. Sairasta kuinka väkivaltaisia suomalaiset naiset ovat.
Kuohita pitäisi.
90% miehistä oli sitä mieltä, että naisiin kohdistuva väkivalta on väärin.
78% oli sitä mieltä, että miesten tulisi puuttua enemmän loukkaavaan ja esineellistävään puheeseen naisista.
Vaikka neljäsosa katsoi naisen ansaitsevan väkivaltaisen käytöksen, kolme neljästä ei ajattele näin.
Suurin osa suomalaisista miehistä on hyviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten täytyy olla väkivaltaisempia nuoria miehiä kohtaan. Ei pidä alistua naisvihan edessä. Sitä nuo incelit haluaa, että nuoret naiset alistuisi.
Miehet olkaa varovaisia! Taas bongattu väkivaltainen suomalainen nainen.
Alta 20% vähemmistö miehistä on kusipäitä tai ei tarkoittanut vastauksellaan aivan sitä miten kyselyä tulkitaan.
Olipa VALTAVA ja HUOLESTUTTAVA uutinen...
Millainen prosentti mielestänne noin ylipäänsä ihmisistä on mielestänne kusipäitä?
Vierailija kirjoitti:
Jos naisilta kysyttäisiin, niin varmaan 100 prosentin mielestä miehet ansaitsevat kokemansa väkivallan. Asiaa ei kuitenkaan kysytä, koska hys hys.
Sinä voit tehdä tällaisen tutkimuksen.
Juurihan itäkeskuksessa oli iso plagaatti siitä, miten naisten tulee pukeutua. Suomessa nainen saa pukeutua siten kuin haluaa ilman miehen painostusta. Toki muut ihmiset huomioitava ja lakia kunnioitettava.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun naiset oikein nauttii sitä kuinka suomalaiset naiset lyövät miehiä.
Kukaan mun tuntemani nainen ei lyö miehiä, tuntemani miehet eivät myöskään lyö miehiä tai naisia. Taidan pysytellä omassa kuplassani, ei kiitos tinderiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko ratkaista tilanteen lyömällä, vaikka voisit poistua tilanteesta tai rauhoittaa tilanteen muulla tapaa?
Tämä. Nainen rikkoo miehen omaisuutta niin miehen pitäisi muka poistua tilanteesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus oli miehiä, joille oli kunnia adia olla lyömättä. Ei ole enää.
Hitaimmatkin oppivat pois hyödyttömistä käytösmalleista.
Kyllä nämä miehet edelleen elävät hyvissä suhteissaan, mielenterveys ja elämänhallinta on kunnossa ja he saavat osakseen rakkautta.
Onneksi osa nuorista miehistäkin osaa elää tasavertaisina ja tasapainoisina ihmisinä yhdessä muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Nainen rikkoo miehen omaisuutta niin miehen pitäisi muka poistua tilanteesta...
Järkevän ja terveen ihmisen tapa toimia ei ole väkivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se väkivalta vähene nuoria miehiä haukkumalla. Luulisin.
Useampi tuhat vuotta on paapottu naisvihamielisiä miehiä. Sekään, kas, ei ole toiminut.
Toisaalta miehellä on suurempi riski joutua väkivaltarikoksen uhriksi eli onko kyse nbaisvihasta vain joidenkin yksilöiden yleisestä väkivaltaisuudesta ja laintottelemattomuudesta?
Kyselyssä kysyttiin asenteita naisia kohtaan. Vastaajat arvottiin sokkona väestörekisteriin merkityistä miehistä. Vastaajat painotettiin alueelisesti, eli mikään yksittäinen kaupunki tai maakunta tai kansallisuus tai ihonväri tai uskontokunta ei ole yliedustettuna vaan vastaajat edustavat hyvin Suomen miespuolista väestöä kaikkineen.
Sikäli kuin asiaa tunnen, miehiin kohdistuvaa väkivaltaa tekee eri miehet kuin naisiin kohdistuvaa. Naisen hakkaaminen on helpompaa ja vaarattomampaa, koska nainen ei yleensä lyö yhtä lujaa takaisin eikä kulje puukko tai käsiase taskussa. Perinteisesti naisia ja lapsia kaltoinkohtelevia miehiä on pidetty raukkoina ja pelkureina ja pidetään edelleenkin.
Toivoisin, että lukisit jutut kokonaan ja ymmärtäisit sisällön ennenkuin tulet tänne kyselemään. Olisi helpompi keskustella, jos tietäisit, mistä keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ympäripäissään, vesirajamekossa hakeutuu väärään seuraan niin huonosti käy.
Tämä ei ole oikein, mutta se on fakta jonka todenperäisyyden kokeileminen empiirisesti saattaa muuttaa elämääsi ikävästi pitkäksi aikaa. Jos nainen kuitenkin näin toimii on hän mielestäni kyllä itselleen vastuussa huonosta päätöksestään. Oikeudellinen vastuu on toki rikoksen tekijällä.
Ei pidä lähteä MAGA-marssille Hillary paita päällä.
Jahas, incel uhkaa raiskailla humalaisia naisia, joilla on hänen mielestään väärät vaatteet. Olet siis sitä 25% pohjasakkaa, joka tuossa tutkimuksessa kömpi esiin viemäristä. Sinä siirrät oman vastuusi naiselle, koska et kykene aikuisen lailla käytöstäsi hallitsemaan.
Vaikka 25% onkin todella huolestuttava luku, niin onneksi 75% eli reilu enemmistö miehistä ei ajattele noin sairaasti. Silti aika kauheaa ajatella, että vaikka kassajonossa joka neljäs mies on täysi sekopää.