Jos miehesi menettäisi hedelmöityskykynsä niin jättäisitkö hänet?
Kommentit (10)
Itse asiassa on suunnitelmissa tehdä miehen ammuksista vaarattomia, kun kolmas lapsi on nyt meille tulossa.
Meillä on taustalla 2 vuotta lapsettomuutta ja silloin tuli mietittyä mitä jos lasta ei meille tulekkaan ja todettiin, että silloin ollaan lapsettomia.
kaksi lasta olemassa ja lisää ei tee mieli.
Ja vaikka ei oltaisi lapsia saatukaan niin en olisi kuitenkaan jättänyt, sitten oltaisiin lapsettomia mutta muutama koira, tai edes yksi,voisi olla enemmän (nyt 2 kpl).
kaksi lasta on jo. kolmas toiveissa, mutta jos jäisi saamatta niin voisin elää ilmankin.
Kolmas tulossa rv 22+4 ja tää on kyllä viimeinen!
Mun puolesta sais kyky mennäkin niin ei tarvis ehkäisyä enää sen koommin murehtia;O)
Yhdessäolomme tai avioliittomme ei perustu lasten saamiseen. En minä miestäni valinnut lasteni isäksi vaan omaksi kumppanikseni. Lapsia sitten saadaa, jos niin tarkoitus on.
Ja mies on myöskin sanonut että eiköhän nämä ole jo tässä. Halutaan muutaman vuoden päästä pystyä koko perheenä tekemään asioita (harrastamaan). Eli odotellaan vaan vauvan kasvua. =)
on hieman eri asia sanoa että ei jättäisi miestään jos on jo useampi lapsi. ymmärrän kyllä jollain tavalla jos ero tulee sen vuoksi ettei mies voi saada lapsia :( jos koko elämän on haaveillut perheestä ja sitten mies ei kykenekkään saamaan lapsia niin.. ja etenkin jos ei hoitoihin suostu.. niin erohan siitä voi tulla? meillä se tilanne että yksi lapsi on mutta lisää emme saa, ilmeisesti miehen huonolaatuisten siittiöiden vuoksi. mutta en tosiaankaan miestäni jättäisi tämän asian takia vaikka kuinka toivoisinkin vielä lisää lapsia!!! pakko vain sopeutua tilanteeseen.
Mutta jos hän ei missään nimessä HALUAISI lapsia, saattaisin harkita uudestaan, olemmeko toisillemme sopivia. Silloin kyse olisi haaveiden ja arvomaailman ristiriidasta, ei kyvystä saada lapsia.
Jos mieheni ei SAISI lapsia, miksi ihmeessä hänet jättäisin? Mähän rakastan miestäni enemmän kuin mitään muuta maailmassa :) Eikä vaihtamallakaan edes olisi takuita biologisista lapsista... Ainahan voi adoptoida tai harkita raskautta luvutetuilla siittiöillä tai elää ihan onnellisina kaksinkin.
Kyllä kumppanissani arvostan muitakin puolia:)
kyllä nuo tuplat meille piisaa, jos ei enää tärppää