Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko harkita työpaikkaa tällaisilla faktoilla?

Vierailija
11.11.2024 |

Kysyn saadakseni erilaisia näkökulmia.

Olisi aivan äärettömän mielenkiintoinen työpaikka, aivan supermielenkiintoinen. Pääasiassa etätyö, mutta välillä pitäisi käydä eri työpaikkakunnilla, 450-600 km päässä. En tiedä vielä tarkkaan kuinka usein, mutta ei aivan viikoittain kuitenkaan.

Fakta on se että mulla on talo ja mies nykyisellä paikkakunnalla ja kumpaakaan en halua hylätä. Asuisin siis edelleen täällä. En haluaisi noin harvoja työreissuja varten vuokra-asuntoa sieltä. Faktaa myös, että tästä ei pääse mitenkään helposti julkisilla noille työpaikkakunnille ja siellä pitäisi myös olla auto käytössä, silloin kun siellä on. Eli omalla autolla olisi mentävä. Hotellissa yöpymistä taas vaikeuttaisi se että mukana on koiria, jotka ei todennäköisesti ole hiljaa siellä työpäivien aikana.

Jättäisitkö työpaikan väliin vai mitä tekisit?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse joskus opiskellut monimuoto-opintoja. Piti käydä lähipäivillä. Mies EI voinut työnsä vuoksi hoitaa koiraa. Syksyaika kun piti mennä lähipäiville: farmariautoon patja ja peitot, koira mukaan. Nukuttiin erään ABC:n takapihalla ( apsilla aamusiistiytyminen), ajo koulun parkkipaikalle, koiran kanssa tunnin lenkki, koira autoon, itse kouluun. Joka tauolla kävin tietty katsomassa / ulkoiluttamassa koiraa hyvin selvittiin. Pitäisin siis täysin mahdollisena yhtälöä: etätyö+ lähipäivät+ koirat

Vierailija
22/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin sanoa että kyseessä kahden vuoden määräaikainen työ.

Ja koirat on mukana, koska miehellä sellainen työ ettei voi koiria hoitaa. 

Matkailuauto on harkinnassa kyllä. 

Ap

mutta uskallatko yksin olla öitä siinä vaunussa

Miksi en uskaltaisi? 😄 ja onhan minulla ne koirat. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt kyllä ymmärrä mikä se semmoinen työ miehellä on, ettei koiria voi jättää kotiin?

Ei liity asiaan mitenkään, mutta 13-15 tunnin työvuorot+matkat päälle. 

Ap

Vierailija
24/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai siellä toisella paikkakunnalla muutakin majoitusta on kuin hotelli? Airbnb, vuokramökki jne?

No niin, alkoipa tulla hyviä näkökulmia! Kiitos. 

Ap

Vierailija
25/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt kyllä ymmärrä mikä se semmoinen työ miehellä on, ettei koiria voi jättää kotiin?

Ap

Millä alalla tuommoisia tehdään?

Vierailija
26/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse joskus opiskellut monimuoto-opintoja. Piti käydä lähipäivillä. Mies EI voinut työnsä vuoksi hoitaa koiraa. Syksyaika kun piti mennä lähipäiville: farmariautoon patja ja peitot, koira mukaan. Nukuttiin erään ABC:n takapihalla ( apsilla aamusiistiytyminen), ajo koulun parkkipaikalle, koiran kanssa tunnin lenkki, koira autoon, itse kouluun. Joka tauolla kävin tietty katsomassa / ulkoiluttamassa koiraa hyvin selvittiin. Pitäisin siis täysin mahdollisena yhtälöä: etätyö+ lähipäivät+ koirat

Olen retkeillyt koiran kanssa samaan tapaan henkilöautolla paljonkin, mutta tuo olisi jo liikaa. En ottaisi mukaan koulu- tai työreissulle olemaan autossa. Ihan taatusti löytyisi joku tutuntuttu avuksi, jos on valmis siitä maksamaan. Ap:n tapauksessa varmaan kyselisin mahdollisuuksia sieltä uudelta työpaikalta, jos muita tuttuja ei paikkakunnalla olisi.

Vierailija
27/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai siellä toisella paikkakunnalla muutakin majoitusta on kuin hotelli? Airbnb, vuokramökki jne?

Tai koirille joku etukäteen sovittu/tutustuttu hoitaja työpäivän ajaksi. Ellei kotopuoleen hoitajaa millään halua.

Koirat kyllä pärjää keskenään normi työpäivän ajan. Mutta hotellissa voisivat haukkua käytävän kulkijoille.

Ap

Vierailija
28/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin koirat mäkeen jo ilmankin tuota työpaikkaa -- viimeistään työpaikan takia.

Vierailija
29/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pysty sitoutumaan tuollaiseen työhön. 

Vierailija
30/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Millä alalla tuommoisia tehdään?

Joillain aloilla tehdään jopa 24 tunnin työvuoroja. Mä olen ollut työssä jossa oltiin töissä 3vrk, sitten 3vrk vapaalla. Eri

Vierailija
31/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kuullut, että joku ottaisi koirat mukaan työmatkalle.

Vierailija
32/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirille vakihoitaja noiden matkojen ajaksi.

Vierailija
33/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No itse pyytäisin jonkun tutun tai naapurin käyttämään/ruokkimaan koirat tuossa välissä, sikäli mikäli työreissun kohdalle osuisi.

Vierailija
34/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhhuh, en ikinä haluaisi tilanteeseen, jossa koirat olisivat esteenä supermielenkiintoiseen työpaikkaan hakemiselle ja omalle työuralle.

Vierailija
35/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä provo?

Jos matkapäivät ovat soviteltavissa kalenteriin, niin jätät koirat jonnekin kenneliin poissaolosi ajaksi.

Kuka hullu jää mieluummin työttömäksi koirien kanssa kuin ottaa hyvän työn vastaan?

Vierailija
36/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole kuullut, että joku ottaisi koirat mukaan työmatkalle.

Puhutaan työpaikkakunnasta. Ei työmatkasta. Eihän ihmisen mikään pakko ole ottaa työpaikkaa kaukaa omalta paikkakunnalta, mutta jos niin tekee niin pitäähän siellä joskus käydä.

Ap

Vierailija
37/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä provo?

Jos matkapäivät ovat soviteltavissa kalenteriin, niin jätät koirat jonnekin kenneliin poissaolosi ajaksi.

Kuka hullu jää mieluummin työttömäksi koirien kanssa kuin ottaa hyvän työn vastaan?

Etkö tosiaan muuta keksinyt kuin alkaa vettuilla työttömyydestä?? 😂 On mulla nykyäänkin hyvä työ. Mutta saisin siitä virkavapaata tämän 2v sopparin ajaksi. 

Ap

Vierailija
38/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sä teltassakin nukkua koirien kanssa. Ostat vaan pakkasen kestävän makuupussin.

Vierailija
39/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne koirat välttämättä hotellissa hauku. Ja jos alkuun haukkuvat, ei sekään ole mikään katastrofi. Itse jättäisin huoneeseen kameran, jotta näkisin mikä meno. Infoaisin tietysti tilanteesta myös vastaanottoon. Jossain hotelleissa käyvät jopa pissattamassa koirat pyynnöstä välillä.

Vierailija
40/60 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä töitä, joissa tehdään ylipitkiä työvuoroja ja koiria pitää säännöllisesti ulkoiluttaa, eivät voi loputtomiin odottaa kotona tassut ristissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi