Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään naisten kulmakarvojen pitää olla pystyssä?

Vierailija
11.11.2024 |

Miksi miehet eivät tee tuota? Vai tekevätkö?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta naiset ostaisivat kulmakarvakampoja, ja joku ukko rikastuu.

Vierailija
2/11 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa piilottaa oman persoonallisuutensa meikkaamalla kulloisenkin trendin mukaan. Lopputulos: kaikki näyttää lähes samoilta.

Huulten kaaret ja kulmakarvat ovat olennainen osa ihmisen kasvonpiirteiden yksilöllisyyttä, mutta juuri ne halutaan muokata. Huulten kaaret kertovat paljon ihmisen herkkyydestä. Silikonilla turvotettujen huulten kaaret ei kerro kuin kantajansa heikosta itsetunnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Miten pystyssä?

Vierailija
4/11 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en pääse jyvälle, miten minun kulmakarvojeni pitäisi ap:n mielestä olla. Eikä se mua edes kiinnosta. Olen tyytyväinen, että mulla on kulmakarvat. Ja jos ei olisi, ei olisi tukkaakaan. Kerronko, mitkä karvat multa lähti iän myötä itsekseen vastaavasti kuin miehiltä hiukset? 

Vierailija
5/11 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kammattu pystyyn eli ylöspäin ja sitten se on joku kulmakarva -glow up.

Vierailija
6/11 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kammattu pystyyn eli ylöspäin ja sitten se on joku kulmakarva -glow up.

Hmm, enpä ole tuollaista nähnyt.

Vierailija
7/11 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/11 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan samasta syystä kuin ysärillä niiden piti olla ohuet viivat. Se on nyt trendi! Ja kulmakarvojen laminoinnilla kosmetologit tienaa rahaa.

Vierailija
10/11 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on taas esimerkki vallanhaluisesta henkilöstä, joka haluaa saada vallan itselleen jopa päättää naisten kulmakarvojen muodostakin naisten puolesta. Näitä vallanhaluisia on Suomi pullollaan. Ihan kuin jossain itämaan maissa, puuttuu vaan, että mies saisi vallan päättää laittaako nainen kaavun pääälle vai ei.

Vierailija
11/11 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Joskus keskiajalla ajeltiin hiuksia jotta otsa näyttäisi korkeammalta. Jossan alkuperäiskansan keskuudessa venytetään yhä kaulaa. Ihmiset nyt vain ovat sellaisia, kulttuurievoluutio vaikuttaa myös ulkonäköön ja trendeihin ja ilman sitä olisimme edelleen luolissa. Matkimme ja kopioimme toisia niin hyvässä kuin pahassa, mutta sen avulla me olemme vielä hengissä, epäsosiaaliset Neandertalinihmiset taas eivät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi