Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nykyään pitää olla paras kaikessa että saa naisen?

Vierailija
11.11.2024 |

Jos et ole vähintään oman paikkakuntasi rikkain, komein ja menestynein niin sinkkuna pysyt loppuelämän.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat tosissasi, että jokaisella paikkakunnalla on vain yksi mies suheessa ja kaikki muut sinkkuja vai miten tämä sun matikka nyt toimii? 

Ei, kun ap laskee naisiin kuuluviksi vain naiset, jotka on ko - laisten miesten kanssa, eli nuoret ja kauniit. Muut eivät ole naisia. 

Vierailija
22/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko on incel uli itkemässä kun ei saa barbinuken pimpsalooraa? Yyyyyyyyy, byyyyyy, nyyyyy, byyyyyy, yyyyy. Tahtoo, tahtoo, mulle kuuluu, mun on oikeus saadaa , byyyyuuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän vauvapalstalla päivittäin uliseva mies ei saa naista? Varsinkin, kun sen mielestä naiset on vosuja, jotka juoksee rahan ja menestyksen perässä ja antaa vain rikksille= huøria???? Miksi, miksi,miksi? Mieti?

Vierailija
24/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko on incel uli itkemässä kun ei saa barbinuken pimpsalooraa? Yyyyyyyyy, byyyyyy, nyyyyy, byyyyyy, yyyyy. Tahtoo, tahtoo, mulle kuuluu, mun on oikeus saadaa , byyyyuuu.

Aika typerä vastaus kysymykseeni mutta ei kai siinä. Sinulla taitaa olla jotain vakavia ongelmia elämässäsi.

Vierailija
25/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia vaatimuslistoja tapaa pyrkyrinaisilla joilla on kroppaa muokattu ja ovat usein tyrkkyjä ja petollisia jopa toisille naisille.

Millä ihmeellä joku nainen voi verrata yhtä miestä useampiin joita ei ole edes tavannut? Typerää unelmointia.

Monet miehet perustaa naisensa valinnan visuaalisuuteen ensiksi, siispä kauniit naiset ovat suuren kysynnän alla koko ajan.

Vierailija
26/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat tosissasi, että jokaisella paikkakunnalla on vain yksi mies suheessa ja kaikki muut sinkkuja vai miten tämä sun matikka nyt toimii? 

Asun keskikokoisessa kaupungissa ja täällä on vain muutama mies suhteessa. 

Höpsistä nyt. 

Tunnen satoja ja satoja sinkkumiehiä ja vain rikkaat yrittäjät ovat suhteessa.

Erikoista. Kun toisaalta taas väitetään että juopot rentut ja rikolliset saa niitä naisia, muut ei. Tai että 30-vuotiaat miehet alkaa kelvata. Tai että suplikkimiehet kelpaa. Tai komeat...