Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nykyään pitää olla paras kaikessa että saa naisen?

Vierailija
11.11.2024 |

Jos et ole vähintään oman paikkakuntasi rikkain, komein ja menestynein niin sinkkuna pysyt loppuelämän.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat tosissasi, että jokaisella paikkakunnalla on vain yksi mies suheessa ja kaikki muut sinkkuja vai miten tämä sun matikka nyt toimii? 

Vierailija
2/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat tosissasi, että jokaisella paikkakunnalla on vain yksi mies suheessa ja kaikki muut sinkkuja vai miten tämä sun matikka nyt toimii? 

Asun keskikokoisessa kaupungissa ja täällä on vain muutama mies suhteessa. 

Vierailija
4/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä nyt. 

Vierailija
5/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
6/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla paras kaikessa, riittää kun on parempi kuin ne huonoimmat.

Vierailija
7/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä nyt. 

Tunnen satoja ja satoja sinkkumiehiä ja vain rikkaat yrittäjät ovat suhteessa.

Vierailija
8/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso toisenlaisia naisia. Lopettakaa tämä sokeutenne asioiden suhteen.

Vierailija
9/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että juuri äskettäin lyhyt, pyylevä, huonoihoinen ja pienituloinen mies halusi lopettaa tapailusuhteen kanssani, ja aiemminkin on tullut pakit vastaavanlaisilta miehiltä. Yllättävän monella miehellä on varaa valita, minulla taas mitä ilmeisimmin ei ole :D

N42

Vierailija
10/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan noin mene. Naiset silti ovat valikoivia miehensä suhteen, kenet haluavat kumppanikseen ja komeat, menestyvät miehet vaan vetävät heitä (ainakin osaa) puoleensa. Minulla ei ainakaan tarvitse olla se komein (juuri tämän takia), vaan fiksu ja minua miellyttävä mies (hän on minun silmissäni se komein jne se menestynein jne).

Haluavat miehetkin sen kauneimman naisen, vaikka itse eivät olisi "samaa tasoa". Kai se on jonkun lisääntymisen laki. Mutta on miehissäkin poikkeuksia, jotkut eivät välitä yhtään miltä toinen näyttää, kunhan on kiva jne. normaali nainen. 

Onhan tuo totta, loppuviimeksi kemiat ja luonne ratkaisee, sekä kahden ihmisen toive ja halu olla yhdessä. Jokaisen suhteen huuma laskee aikanaan, jolloin katsoo millainen toinen on ihmisenä ylipäätään.

Vierailija
11/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset elelee nykyään sinkkuna kun omantasosta tai huononpaa ei haluta

Vierailija
12/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä aivan kaikki miehet löytävät kumppanin jos vaan haluavat. Naisia on ylimäärin.

Vierailija
13/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä on liian romanttinen käsitys seurusteluun tai avioon johtavista syistä. esim. tietenkin on parasta perustaa perhe miehen kanssa joka pystyy siitä myös huolehtimaan hyvin. Eikö se ole ihan järkevää?  avuksi miestä nainen tarvii ennenkaikkea, muut asiat tulee sitten perässä.   

Vierailija
14/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen että miehet jotka inisevät parisuhteen puutteesta eivät ole koskaan seurustelleet.

Eivät muuten haluaisi niin kiihkoissaan suhteeseen.

Antakaa nyt jätkät niiden naisten vaan olla. Ette menetä mitään.

Vierailija
15/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut siihen tulokseen että miehet jotka inisevät parisuhteen puutteesta eivät ole koskaan seurustelleet.

Mutta kun haluan naiselta percettä ja pimpulia. Niin ja suihinottoa myös😥

Vierailija
16/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitapa tuon kaupungin nimi - jos se on keskikokoinen niin sinua ei voi tunnistaa. Sitten voidaan esim. tsekata, kuinka monta lasta siellä syntyy vuodessa. Tai mikä muu tieto tahansa - hyvin nopeasti voidaan todistaa sinun olevan väärässä. 

Vierailija
17/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun haluan naiselta percettä ja pimpulia. Niin ja suihinottoa myös😥

Nuo ovat hetken hurma,käy tylsäksi hyvin nopeasti. nyt jotain itsekuria muutenkin

Vierailija
18/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säilyy oma vapaus tehdä kotonasa mitä haluaa ja olla ja mennä selittelemättä menojaan tai olemisiaan.

Vierailija
19/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säilyy oma vapaus tehdä kotonasa mitä haluaa ja olla ja mennä selittelemättä menojaan tai olemisiaan.

Tuon lisäksi saa levitellä likapyykkinsä miten haluaa eikä ketään häiritse vaikka ne peittäisi lattiat viikkokausia ellei jatkuvastikin.  Lisäksi saa pelata pleikkaria ja piereskellä vaikka kellon ympäri.

Vierailija
20/26 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin pitää olla sen naisen mielestä jollakin tavalla parempi kuin muut miehet. Miksi nainen muuten kiinnostuisi. Mutta rikkaus, komeus ja menestyneisyys eivät vaikuta asiaan välttämättä.