Irak aikoo sallia avioliitot 9-vuotiaiden tyttöjen kanssa
Lakimuutos alentaisi suostumuksen ikärajan tytöillä 18 vuodesta yhdeksään vuoteen. Pojilla ikäraja alenisi 15 vuoteen. Muutos kieltäisi myös naisilta oikeuden avioeroon, perintöön ja lasten huoltajuuteen.
Kommentit (877)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä ketjussa saavat suomalaiset pedomiehet levitellä lapofantasioitaan?
Miksi wokevassuttajat puolustelevat Islamia?
Näytäpä yksi viesti missä on puolusteltu. Päinvastoin, haluamme tytöt ja naiset turvaan sieltä.
Ketkä te haluatte? Väitätkö että ne muuttaisi tapansa Euroopassa?
Ketkä ne? Käsittääkseni naiset ja kymmenvuotiaat lapset eivät ole aiheuttaneet erityisesti ongelmia.
Pienen tyttären äitinä, olisiko sinulle ok antaa pieni lapsi jonkun miehen pantavaksi?
Ei. Miten se liittyy siihen, toivonko irakilaisille naisille ja lapsille apua sietämättömässä tilanteessaan?
Maailma menee vaan taaksepäin ja ihmiskunta taantuu. Tällaiseen maailmaan tuli lapsetkin tehtyä nuorena. Millaisessa jamassa maailmaa mahtaakaan olla kun he ovat vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Toihan tarkoittaa sitä, että täältä voidaan lähettää 9v tyttö Irakiin ja naittaa serkulleen. Että kyllä tämä koskettaa suomalaista yhteiskuntaa. Tai viedään vaimo Irakiin, ei saa avioeroa tai perintöä tai lasten huoltajuutta.
Ja suomalaiset veronmaksajat kustantavat nämä "lomamatkat".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiko Irakista tuoda meille suomalaisille kilteille miehille naisia koska suomessa ei ole riittävän hyviä naisia meille miehille eikä meille miehille vaan riitä naisia?
Siis mulla ei ole mitään sitä vastaan että suomalaiset miehet ottaisi vaimoksi irakilaisia naisia. Mua vaan ärsyttää toi "Voisiko Irakista tuoda..." Miksi helvetissä sulle pitää kaikki tehdä valmiiksi? Mene Irakiin ja hae sieltä vaimo. Ei kukaan suomalainen nainenkaan ole oikeasti miehiä tänne hakenut. Ne on ihan itse ne miehet tulleet tänne omin avuin. Kun kerta irakilaiset naiset ei tänne tule omin avuin, niin ole sinä oman onnesi seppä ja mene sinä sinne. Pyyhkiikö äiti vieläkin sun pyllyn?
Miksi teille naisille tuodaan miehiä ulkomailta eli teille naisille tehdään kaikki valmiiksi? Teidän pitää vain valita miehistä se paras.
Miksi miesten pitää itseä hakea ulkomailta se nainen? Miksi miehille ei myös tuoda naisia ulkomailta?
Ja mitä tekee suomalainen akka? Vaihtaa sukunimen, palvoo poikia, taputtaa vierellä kun mies lyö ja rai*kaa. Te heteronaiset mahdollistatte tämän kaiken, ja tehän olette aina olleet niitä jotka puolustavat raivolla kaikkea miesten hulluutta ja väkivaltaa. Miksi vaihdatte sukunimenne? Miksi nostatte tällaisen sukupuolen jalustalle? Kiljutte aina olevanne vapaita, eivät miehet vapauksianne kunnioita. Katsokaa miten paljon seksuaalirikoksia on, jonka jälkeen miehet huorittelevat uhria. Lopettakaa se miesten jalustalle nostaminen.
Ei tainnut Bushin projekti, "demokratian vieminen Irakiin" oikein onnistua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irak ja Afganistan ovat täysin sairaita, niitähän pitäisi boikotoida kaikin tavoin ja laittaa kansainvälisiä pidätysmääräyksiä
Pommia niskaan. Asap.
Pommittamalla nuo persreikävaltiot on luotukin, että ehkä ois aika katsoa toisenlaista lähestymistä.
Joo. Rakentaa muuri ympärille ja kurkistaa 100v päästä sisään, että mikä meininki siellä sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiko Irakista tuoda meille suomalaisille kilteille miehille naisia koska suomessa ei ole riittävän hyviä naisia meille miehille eikä meille miehille vaan riitä naisia?
Siis mulla ei ole mitään sitä vastaan että suomalaiset miehet ottaisi vaimoksi irakilaisia naisia. Mua vaan ärsyttää toi "Voisiko Irakista tuoda..." Miksi helvetissä sulle pitää kaikki tehdä valmiiksi? Mene Irakiin ja hae sieltä vaimo. Ei kukaan suomalainen nainenkaan ole oikeasti miehiä tänne hakenut. Ne on ihan itse ne miehet tulleet tänne omin avuin. Kun kerta irakilaiset naiset ei tänne tule omin avuin, niin ole sinä oman onnesi seppä ja mene sinä sinne. Pyyhkiikö äiti vieläkin sun pyllyn?
Miksi teille naisille tuodaan miehiä ulkomailta eli teille naisille tehdään kaikki valmiiksi? Teidän pitää vain valita miehistä se
Onhan täällä läjäpäin ukrainalaisia. Eti semmonen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut Bushin projekti, "demokratian vieminen Irakiin" oikein onnistua...
Jotkut vielä kuvittelevat että muslimi hylkää koraanin ja hadithien ohjeet tullessaan Suomeen tai mihin hyvänsä länsimaahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toihan tarkoittaa sitä, että täältä voidaan lähettää 9v tyttö Irakiin ja naittaa serkulleen. Että kyllä tämä koskettaa suomalaista yhteiskuntaa. Tai viedään vaimo Irakiin, ei saa avioeroa tai perintöä tai lasten huoltajuutta.
Ja suomalaiset veronmaksajat kustantavat nämä "lomamatkat".
Vai tuliko jo laki, että ei enää pääse lomille maahan, josta pakeni? Vai onko se vasta aloite? Oletan, että vihvasut vastusti tätäkin hurjasti suurena vääryytenä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teille naisille tuodaan miehiä ulkomailta eli teille naisille tehdään kaikki valmiiksi? Teidän pitää vain valita miehistä se
Kerro mulle, että KUKA niitä OIKEASTI TUO? Kuka on se henkilö/taho, joka menee Irakiin huutelemaan, että "Tästä lähtee kohta bussi Suomeen, tänne vaan!" Ei ainakaan kukaan Suomessa. Ehkä venäläiset. Pistä toi pyyntö vaikka Putinille. Suurin osa niistä miehistä on tulleet tänne ihan itse tuhansien kilometrien päähän vieraaseen maahan. Sinä et pääse itse omin avuin edes Tallinnan risteilylle.
Tämän toteamisestahan mm. tuli eräälle tuomio siis kun kirjoitti että erään uskonnon täydellinen esikuva meni naimisiin 9-vuotiaan kanssa.
No kun asiat lakaisee maton alle eihän niitä ole olemassa, kai ajateltiin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vihaa naisia. Ei yllätä. Maailma on sairas paikka niin kauan kun annetaan miesten sitä pyörittää ja alistumalla osallistutaan näihin juttuihin.
Irak ei ole maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teille naisille tuodaan miehiä ulkomailta eli teille naisille tehdään kaikki
Kerro mulle, että KUKA niitä OIKEASTI TUO? Kuka on se henkilö/taho, joka menee Irakiin huutelemaan, että "Tästä lähtee kohta bussi Suomeen, tänne vaan!" Ei ainakaan kukaan Suomessa. Ehkä venäläiset. Pistä toi pyyntö vaikka Putinille. Suurin osa niistä miehistä on tulleet tänne ihan itse tuhansien kilometrien päähän vieraaseen maahan. Sinä et pääse itse omin avuin edes Tallinnan risteilylle.
Olen eri mutta ainakin rajan yli auttaa esim armeijan riveissä työskentelevät, kantavat laukkujakin ja bussit kuljettaa minne kuljettaa
Lapsiavioliitot aiheuttavat yli 60 tytön kuoleman joka päivä
-Pelastakaa Lasten uusi analyysi paljastaa, että arviolta yli 22 000 tyttöä kuolee vuosittain lapsiavioliitoista aiheutuviin raskauksiin ja synnytyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa. Olisiko aika kutsua taas muutaman miljoonaa kaikkein hädänalaisinta, siis aikuista miestä, pakoon tänne länteen <3
Sinulle se tuntuu olevan pakkomielle. Naiset tuntuvat nyt olevan huolissaan pääasiassa noista pikkutytöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet vihaa naisia. Ei yllätä. Maailma on sairas paikka niin kauan kun annetaan miesten sitä pyörittää ja alistumalla osallistutaan näihin juttuihin.
Irak ei ole maailma.
Ei. Lähinnä helvetti. Minkälaiseksi ovat sen maan asukit sen tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihanaa kulttuuria. Suomesta voi iraki-tyttö mennä kotimaahansa kesälomalle ja naitetaan 46v serkulle 🤷
Hyvä vihreät 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on ehdotettu moneen kertaan että kohdennetaan prosessit heihin. Ei tunnu kelpaavan.