Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kellään työnantaja antanut kinkun joululahjaksi?

Vierailija
11.11.2024 |

Miten on?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 13 vuotta samassa työssä enkä ole saanut mitään lahjaa työnantajalta. En siis kinkkua edes todellakaan. Olen kuullut että muut ovat saaneet jotain lahjoja.

Vierailija
22/27 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tyrkyttää sitä joka vuosi. Jos on vegaani tai muuten vain ei halua niin jää ilman lahjaa.

Näinhän se tuuppaa olemaan. en ole vegaani mutta itse en pidä kinkusta ollenkaan ja silti sitä on tyrkytetty eikä muita vaihtoehtoja ole.

Sit vielä työpaikan lihavin ja ahnein sanoo että "minä voin sen kyllä ottaa kun sinä et halua".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräässä suht isossa perheyrityksessä töissä, ja siellä jaettiin kaikille kinkut. Mukavan vanhanaikaista, joskin ei ehkä täysin toimi nykyään. Esimerkiksi Nokialla ei tullut edes joulun toivotus -sähköpostia, mutta se oli ymmärrettävää kun suurin osa porukasta oli ei-suomalaista ja ei-kristillistä.

Vierailija
24/27 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi. Ei maistu sika. Kalkkunaa voisin ottaakin tai vaikka kalaa samalla rahalla.

Vierailija
25/27 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aika erikoinen lahja nykyään, kun monet ovat kasvissyöjiä tai karttavat lihaa. Ennen vanhaan kinkkulahjan ymmärsi, koska kinkku oli suurin piirtein jokaisen suomalaisen joulupöydässä ja kinkkuja jopa jonotettiin ja niitä paistettiin itse paljon enempi kotona kuin nykyään.

Jotain nauriitako pitäisi antaa?

Vierailija
26/27 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun isä oli vielä töissä, niin sai monesti jouluna kinkun jostakin kun jotkut kumppaniyritykset lahjoivat. Kyllähän ne syötyä tuli.

Vierailija
27/27 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saimme edellisen työnantajan palveluksessa ollessamme useana jouluna kinkun tai vaihtoehtoisesti kalkkunan ja sitä edellisessä työpaikassa saatiin herkkukori jonka lisäksi naisille viini- ja miehille kossupullo ja 1970-1980 luvuilla saatiin usein rahalahja mikä olisi mieluinen lahja tänäkin päivänä monille ja jossain työpaikoissa vuosibonuksen maksaminen taidetaan 7nytkin ajoittaa joulun alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi