Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joita ei enää huvita matkailu?

Vierailija
10.11.2024 |

Ennen tykkäsin reissata lomilla mutta nykyään en enää keksi yhtään paikkaa minne oikeastaan haluaisin tai jossa en olisi jo ollut. Selailen vaan eri kohteita ja mikään ei innosta. Pitääkö huolestua?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi paljon rahaa ja aikaa, varmasti matkustelisin. Jos sulla on ja et halua, ei se ketään haittaa. 

Vierailija
2/23 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin tykkään matkustella. Joka vuosi kolme tai nelja reissua. Aina on on ollut kiva matka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuodelle matkat Barcelonaan ja Lontooseen varattu. Syksylle vielä joku kaukomatka? 🤔 Olisko suosituksia?

Vierailija
4/23 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia Belorfia kiinnostaa. Luksuskohteesta toiseen. EI huolta huomisesta. 

Vierailija
5/23 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä, joka viikko täällä joku kyselee matkusteluun kyllästyneitä kohtalontovereita.

Vierailija
6/23 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy kysymykset olevan ,pillun,kullin ja matkailun ympärillä piiri pieni pyörii,ei siis mitään järkevää kysyttävää...keskustelua.Niin ja luuserit menkää taas huomenna iloisesti töihin,minä jatkan makoilua.

Vierailija
7/23 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää lomaille suomessa, ulkomailla kylläkin. Ensi syksyksi on jo matka varattu

Vierailija
8/23 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuodelle matkat Barcelonaan ja Lontooseen varattu. Syksylle vielä joku kaukomatka? 🤔 Olisko suosituksia?

Talveksi helposti Kanarialle halvalla. Siellä on se yli +20C ja aurinkoa, ainoa mitä tarvitsee talvella.

Vierailija
9/23 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostais kyllä, mutta ekologisista syistä vältän nykyään lentämistä. Läheltä on löytynyt myös kiinnostavia paikkoja, aina ei tarvitse mennä kauas.

Vierailija
10/23 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa lennellä kun on siihen mahdollisuus.

Vierailija
11/23 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu on elämän suola. Näkee uusia mestoja ja saa uusia kavereita.

Vierailija
12/23 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ihmisen mieli muuttua ja elämään tulee muita kiinnostuksenkohteita. Tai sitten terveys ei enää anna periksi. Minunkin äitini lopetti matkailun 80 täytettyään.

Vierailija
13/23 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaan 2 vkon reissuun 45 päivää, edellisestä 9. Lasken päiviä, kyllä! 

Ensivuodelle nyt varaamassa 3 reissua kunhan päivät saa sovittua, luultavasti olemme myös joulun poissa kun ei ole meidän vuoromme kutsua sukua

Vierailija
14/23 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostais kyllä, mutta ekologisista syistä vältän nykyään lentämistä. Läheltä on löytynyt myös kiinnostavia paikkoja, aina ei tarvitse mennä kauas.

Lue: Olen köyhä, mutta piiloudun mieluummin hyvesignaloinnin alle kuin kertoisin oikean syyn.

Vierailija
15/23 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan. Olen jo nähnyt niin paljon. 

Vierailija
16/23 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue: Olen köyhä, mutta piiloudun mieluummin hyvesignaloinnin alle kuin kertoisin oikean syyn.

Lue: on tullut järkeä sen verran paljon päähän, että ei ymmärrä miksi sitä lähtisi johonkin muualle syömään sitä samaa pizzaa, juomaan huonoa kahvia ja pullovettä ja nukkumaan huonosti jossain hotellisängyssä. Lomamatkalla et kyllä tutustu johonkin kulttuuriin tai kansakuntaan. Joka jotain muuta väittää puhuu täyttä soopaa. Varsinkaan kun lomalla et asu paikallisen tavan mukaan ja kokkaa paikallisia ruokia tai koe sitä perus rasismia. 

Vierailija
17/23 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue: on tullut järkeä sen verran paljon päähän, että ei ymmärrä miksi sitä lähtisi johonkin muualle syömään sitä samaa pizzaa, juomaan huonoa kahvia ja pullovettä ja nukkumaan huonosti jossain hotellisängyssä. Lomamatkalla et kyllä tutustu johonkin kulttuuriin tai kansakuntaan. Joka jotain muuta väittää puhuu täyttä soopaa. Varsinkaan kun lomalla et asu paikallisen tavan mukaan ja kokkaa paikallisia ruokia tai koe sitä perus rasismia. 

Niin, ne museot, rakennukset ja muut nähtävyydethän voi katsella kätevästi vaikka netistä. Mitäpä niitä itse kokemaan. Te ympäristötietoiset hyvesingaloijat olette sitten hassua porukkaa. Etenkin ne, jotka ovat jo ympäriinsä lennelleet ja lopettaneet. Sitten katsotaan oikeudeksi arvostella niitä, jotka eivät juuri missään ole vielä ehtinyt käydä.

Vierailija
18/23 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin epäeettistä ja itsekästä touhua, että hyvä että viisastuit.

Vierailija
19/23 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tykkään vain kotimaan päivämatkoista. Ajetaan miehen kanssa johonkin kohtuu etäisyydellä olevaan paikkaan, käydään museossa, ravintolassa tai jotain muuta mukavaa ja sitten hissuksiin takaisin kotiin.

Vierailija
20/23 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan. Olen jo nähnyt niin paljon. 

Minä en halua enää nähdä mitään, mutta nauttia jo olemassa olevasta. Nykyään matkustan rentoutumislomille kylpylään ja lämpöön.