Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tämä pitäisi tulkita?

Vierailija
10.11.2024 |

Olen ollut kiinnostunut eräästä miehestä, jota en kauhean hyvin tunne. Olen jutellut hänen kanssaan jonkin verran, mutta hänellä on aina ollut käsineet kädessä enkä ole nähnyt onko sormusta... No niin, tämä mies on maininnut nyt pari kertaa jotain perheestään, ja mietin onko hänellä vaimo/tyttöystävä jonka kanssa hänellä on lapsia, vai onko hän sinkku jolla on lapsia. Nyt kuulin että hänellä ei ole lapsia ollenkaan, mutta hän on naimisissa. Olen hiukan pettynyt. Miksihän hän puhui tuolla tavalla, oliko siinä tarkoitus viestittää, ettei hän ole kiinnostunut vai mitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kysymys siis, että miksi hän on maininnut perheensä, vaikka hänellä ei ole lapsia?

Ehkä hän ei tiedä, että lapsettomia liittoja ei ole tapana kutsua perheiksi. Tai sitten on koiraihmisiä. Nämä ovat joskus hieman pimahtaneita ja kutsuvat koiriaan perheenjäseniksi.

Vierailija
2/4 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi ilmaista, ettei ole kiinnostunut ja että on varattu, mutta ei halunnut kertoa sinulle mitään yksityiskohtia omista asioistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis itse ilmaissut hänelle jotenkin, että olet kiinnostunut? Mistä hän sen edes tietäisi?

Vierailija
4/4 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tarkoitti vanhempiaan tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän