Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies sanoo ettei aio sekasaunoa työpaikan illanvietossa, ja sitten saunoo kuitenkin

Vierailija
10.11.2024 |

suuttuisitko?

Sekä miehiä että naisia siis porukassa. Mies on aina sanonut ettei todellakaan ole saunassa samaan aikaan naisten kanssa. 

Itse olen sitä mieltä että kehtaako kukaan lähteä saunasta heti jos sinne tulee eri sukupuolta oleva työkaveri, enpä usko. Että koko selittely on no, selittelyä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatitesti.

Täytä laakea vati kylmällä vedellä. Niin kylmällä kuin hanasta lähtee.

Kun mies saapuu, riisutaan mies ja istutetaan hajareisin vadin ylle. Käsketään kastamaan kassit tarkkaillaan veden pintaa .

jos kuulat laskeutuvat veteen pehmeästi ja ikään kuin pyrkivät sukeltamaan kohti pohjaa, silloin ne ovat täynnä eli silloin mies on viaton. Kelluvat, ylöspäin pyrkivät kuulat kielivät tyhjyydestä.

Varmaan onkin tosi helppo saada mies suostumaan tällaiseen testiin, ehkä vielä vaikeampi naisen ehdottaa sellaista.

Vierailija
22/25 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vain räjähtänyt ryhävalas menisi sekasaunaan? En minä ainakaan menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies petti jalkapallojoukkueen pikkujoulusaunassa. Siihen loppui suhde. Että voi ne siellä miesten kesken keksiä vaikka mitä. Parempi kun ei sauno ollenkaan niin ei ainakaan himo aja järjen edelle.

Mitä se miehesi sitten teki?

Vierailija
24/25 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuttuisin. Ei ole ok, jos suhteen rajoista on sovittu niin, että ei olla sekasaunassa. Meillä on sovittu myös niin, että toisten naisten kanssa ei olla alasti (enkä minä toisten miesten) ja sauna ei ole poikkeus.

Entä jos on uikkarit, naisilla bikinit?

Kyllä. Pylly bikinit.

Vierailija
25/25 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.