Jos mies sanoo ettei aio sekasaunoa työpaikan illanvietossa, ja sitten saunoo kuitenkin
suuttuisitko?
Sekä miehiä että naisia siis porukassa. Mies on aina sanonut ettei todellakaan ole saunassa samaan aikaan naisten kanssa.
Itse olen sitä mieltä että kehtaako kukaan lähteä saunasta heti jos sinne tulee eri sukupuolta oleva työkaveri, enpä usko. Että koko selittely on no, selittelyä.
Kommentit (25)
Työpaikan tytöillä hauskaa kahvihuoneessa, kun paljastui että Terolla on katkis.
Ei yksikään hyvännäköinen nainen mene sekasaunaan. Korkeintaan joku räjähtänyt ryhävalas menee.
Vierailija kirjoitti:
Ei yksikään hyvännäköinen nainen mene sekasaunaan. Korkeintaan joku räjähtänyt ryhävalas menee.
No tuolla ei ole kuin hyvännäköisiä ja -kroppaisia naisia.
Mies petti jalkapallojoukkueen pikkujoulusaunassa. Siihen loppui suhde. Että voi ne siellä miesten kesken keksiä vaikka mitä. Parempi kun ei sauno ollenkaan niin ei ainakaan himo aja järjen edelle.
Vierailija kirjoitti:
Mies petti jalkapallojoukkueen pikkujoulusaunassa. Siihen loppui suhde. Että voi ne siellä miesten kesken keksiä vaikka mitä. Parempi kun ei sauno ollenkaan niin ei ainakaan himo aja järjen edelle.
No miehen kanssa ei haittaisi.
Suuttuisin. Ei ole ok, jos suhteen rajoista on sovittu niin, että ei olla sekasaunassa. Meillä on sovittu myös niin, että toisten naisten kanssa ei olla alasti (enkä minä toisten miesten) ja sauna ei ole poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisin. Ei ole ok, jos suhteen rajoista on sovittu niin, että ei olla sekasaunassa. Meillä on sovittu myös niin, että toisten naisten kanssa ei olla alasti (enkä minä toisten miesten) ja sauna ei ole poikkeus.
Entä jos on uikkarit, naisilla bikinit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaan alastomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaan alastomaksi.
Alastomuus on ilman vaatteita olemista, uikkarit ja bikinit ovat vaatteita.
Vatitesti.
Täytä laakea vati kylmällä vedellä. Niin kylmällä kuin hanasta lähtee.
Kun mies saapuu, riisutaan mies ja istutetaan hajareisin vadin ylle. Käsketään kastamaan kassit tarkkaillaan veden pintaa .
jos kuulat laskeutuvat veteen pehmeästi ja ikään kuin pyrkivät sukeltamaan kohti pohjaa, silloin ne ovat täynnä eli silloin mies on viaton. Kelluvat, ylöspäin pyrkivät kuulat kielivät tyhjyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miehen kanssa ei haittaisi.
Näkisin sen enemmän sellaisena miesten välisenä kisailuna, en ehkä pettämisenä? Joku muu voi korjata jos olen väärässä
Miksi siitä pitää suuttua? Miten sait tietää? Annahan vähän tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä pitää suuttua? Miten sait tietää? Annahan vähän tilaa.
Luehan aloitus uudelleen.
Miksi sinä määrittelet sukupuolet jos et edes ole nähnyt ketä saunomassa oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaan alastomaksi.
Teillä ei varmaan käydä rannalla edes kesähelteillä, saati rantalomilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaan alastomaksi.
Teillä ei varmaan käydä rannalla edes kesähelteillä, saati rantalomilla.
Ei se ihan viatonta ole. Vähön aiheen vierestä, mutta kuitenkin sekasaunomiseen liittyen, opiskeluaikana yksi tuttu poika pyysi minua muutaman kerran sekasaunaan. Olen aivan varma, että hän pyysi minua mukaan ulkonäköni ja vartaloni takia. Hän esitti viatonta ja ystävää, mutta hänen kaverinsa teki tuota samaa ja pyysi saunaan yhtä kaunista isorintaista tyttöä. Ei tullut mieleenikään mennä sinne nakuna tiirailtavaksi ja arvioitavaksi.
Minulle tulisi ensimmäisenä mieleen, että onpa siinä pikku pirttidiktaattori vaimona, joka sanelee miehellen kaiken ja mies ei uskalla kuin myötäillä...
Selkeä telakkamies.