Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuoliko Kikka lopulliseen ratkaisuun?

Vierailija
10.11.2024 |

Jutussa sisko Kati kertoo mihin Kikka oikeasti kuoli. 

"Sisaren mukaan Kikan viralliseksi kuolinsyyksi kirjattiin monen eri lääkkeen käytön aiheuttama yhteismyrkytys."

" Tiesin, että Kirsi kävi kovaa henkistä kamppailua ja hänellä oli paha päihdeongelma. Ongelmat olivat kulkeneet hänen mukanaan nuoruudesta saakka. Kirsi oli hyvin ahdistunut."

"Kikan sisko kuvaili kyseisessä kirjassa laulajan viimeistä iltaa. Kirjassa kerrotaan, miten Kikan ja tämän tyttären piti vierailla siskon luona lauantaina. Perjantaina siskokset puhuivat keskenään puhelun, jonka tunnelma oli kaukana iloisesta.

Kuulin hänen äänestään, että kaikki ei ole hyvin. Kirsi kertoi, kuinka paljon rakastaa minua ja kuinka kiitollinen hän on yhteisistä hetkistämme. Hän itki vuolaasti, Lahti paljasti kirjassa."

https://www.is.fi/viihde/art-2000009637525.html

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt että ahdistuneisuutta ei voi vain lopettaa. Ainoa keino on odottaa että se jossain vaiheessa lievittyy. Monet luulevat että se pitää itse lopettaa ja sitten kun eivät onnistu, päätyvät epätoivoisiin tekoihin. 

No ei se kyllä viinalla ja lääkkeillä helpotu, jos ensin ne jättäisi pois..Ne lisää ahdistusta

Vierailija
22/24 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan erään lehden kertoneen Armin kuolleen verensyöksyyn, joka johtui maksan pettämisestä. Löytyi makaamasta sängyltään turkki päällä. Kikka kai kuoli sydämen pettämiseen lääkeaineiden ja alkoholin yhteisvaikutuksen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armilla oli parvekkeen ovi auki, Kikalla ikkuna. 

Vierailija
24/24 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki sen itse 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän