Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tällaisessa tilanteessa?

Vierailija
10.11.2024 |

Jonkin kotoa löytyvän asian päällisessä (uusi) on tahra, joka on tullut kaupassa, kuljetuksessa tai jossain missä lie. Laitat siihen puhdistusvaahtoa. Kyseinen kohta jää haisemaan vaahdolta (pistävä haju) vaikka pyyhit kostealla rätillä. Pesu ja takaisin laittaminen on työn ja tuskan takana. Haittaako sinua hajukohta vai annatko olla pesuun asti?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen, sillä puhdistusvaahto voi ajan kuluessa muuttaa päällisen väriä jolloin se menee pilalle.

Vierailija
2/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen, sillä puhdistusvaahto voi ajan kuluessa muuttaa päällisen väriä jolloin se menee pilalle.

Öh no se on ihan tuohon tarkoitukseen tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh no se on ihan tuohon tarkoitukseen tehty.

... ja tahra tarttuu sitä pysyvämmin mitä kauemmin se saa kankaassa vaikuttaa. Kun peset kankaan myöhemmin ei tahra enää irtoa.

Itse siis pesisin pikaisesti joka tapauksessa. Sinä teet toki miten parhaaksi näet.

Vierailija
4/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tahra irtosi jo. En sanonut ettei irronnut. Ärsyttää tuo pistävä haju.5/

Vierailija
5/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tahra irtosi jo. En sanonut ettei irronnut. Ärsyttää tuo pistävä haju.

Vierailija
6/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta puhdistusvaahdot. Kokeiltu on ja sohva haisee edelleen ihan perseelle.

Vierailija
7/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Kaikki kostea vaahto imeytyy huonekaluihin tiukasti. Mulla "homehtui" sohva sen vuoksi. Äiti käski laittaa kun olin nuorempi ja sen tein. Vaikeita asioita. Ei sitä sohvaa enää voinut käyttää, tilanne eskaloitui.

Vierailija
8/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Kaikki kostea vaahto imeytyy huonekaluihin tiukasti. Mulla "homehtui" sohva sen vuoksi. Äiti käski laittaa kun olin nuorempi ja sen tein. Vaikeita asioita. Ei sitä sohvaa enää voinut käyttää, tilanne eskaloitui.

No enpä ole sanonut huonekalusta yhtään mitään :D:D:D

Vierailija
9/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mikä tässä on niin hauskaa :D:D Kyllä tuota pitää muutenkin silloin tällöin pestä :D en vain jaksaisi :D mutta asian välttely ei tee muuta kuin siirtää sitä eteenpäin :D:D mikään ei ole pilalla :D :D tuo aine vain haisee :D :D ärsyttää vaan kun en jaksaisi pestä ja taistella tuon päällisen kanssa :D:D vaikka joskus se on joka tapauksessa tehtävä :D:D täällä on joillain ihmeellinen tapa vastailla naureskellen kuin kyseessä olisi jokin katastrofi :D:D ja jos kyseessä olisikik katastrofi, niin en ymmärrä miksi joku kokee tarvetta naureskella sellaiselle :D:D

Vierailija
10/10 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin* :D:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi