Kuunteleeko kukaan 80-luvun musiikkia?
Kommentit (32)
Moni kuuntelee nuoruusvuosiensa musiikkia. Niin minä ja kaikki kaverinikin.
T. Kasariteini
Parhain musiikki on tehty ennen 2000-lukua
Kuuntelen sitäkin, vaikka syntynyt 90-luvulla :)
Kuuntelen 1800-1989 luvun musiikkia ,loput sitten harkinnan mukaan,koska 1990 luvulla alkoi tulla jo tyhjänpäiväistä renkutusta.
Kyllä, mutta en todellakaan mitään Duran durania ja muuta sen tyyppistä ajan nuorisomusiikkia.
Joy Divisionia, paljon muuta kasaria ei tule kuunneltua.
Tietysti. Depparit, Cure, Smiths, New Order, Kate Bush, ym.
Tälläkin hetkellä Kasari -radio soi! Ihan parasta musaa, nuoruus tulee mieleen.
Siis, kysytkö oikeesti tätä? No, taidat kysyä. Minä kuuntelen musiikkia mistä tykkään, oli se sitten miltä vuosikymmeneltä hyvänsä.
Olen huomannut että on ihmisiä, jotka eivät kehtaa tunnustaa tykkäävänsä määrätystä musiikista. Ja vain sen takia että se ei ole ns.trendikästä. Tai koska kaverit tykkään jostain muusta.
Mä en tosiaankaan tykkää Käärijän-cha cha biisistä, ja on yllättävän paljon ihmisiä jotka ovat ihmetellet että pakkohan on sun, siis minun, tykätä. Ja syyhän oli se kun muutkin diggaa sitä.
Elikkä vastaukseni on: voit tykätä 80-luvun musasta ja voit sen tunnustaa.
Sitähän sinä tossa aloituksessa kysyit...
Zoomeri ihmettelee jotta elämää on ollut ennen vuotta 2000
Haluatko turpaan,et kai sentään?oletko idiootti..vastaus olet.
Kuuntelen kaikkea mahdollista vuosilta 1955-99. Kaikkein eniten 60 ja 70-lukua. Paljon hyvää löytyy 80-luvultakin, mutta liian "konemaiseksi" meni musiikki suurelta osin silloin, kun sähköiset kosketinsoittimet ja rumpukoneet halpenivat hinnoiltaan.
Kyl maar. Kunnon jytyä. Vie jalat mennessään. Moov your sexy body. Tykkään kun hyvä musa ja liike osuu yksiin. Tanssiminen vapauttaa meidät kaikesta kuonasta, se on parhaimmillaan sitä ettei tarvitse kaikkea pukea sanoiksi vaan voi vaan liikekielen avulla ilmaista tunteensa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen 1800-1989 luvun musiikkia ,loput sitten harkinnan mukaan,koska 1990 luvulla alkoi tulla jo tyhjänpäiväistä renkutusta.
Kun ostelin vielä levyjä, niin huomasin että 1985 oli maaginen vuosi josta lähtien punk- ja reggaebändien musiikki muuttui huonoon suuntaan. Hc-punk muuttui metalliksi ja rootsreggae disco/popreggaeksi.
Parasta.