En halua läksiäisiä töissä enkä kertoa kenellekään lähdöstä.
Voiko joku taho mut siihen velvoittaa? Muutama työkaveri tietää ja pomo koska jaan tehtäviäni heille mutta muuten haluan lähteä ilman että kukaan tietää. Laitan vaikka meiliä koko firmalle klo 17 jos saan pitää tunnukset siihen asti ja toivotan kaikille hyvää jatkoa, on aika siirtyä uusiin haasteisiin jne.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Eiks sitä nyt yleensä saa tietää et joku lähtee kun uus paikka tulee hakuun.
Voihan sitä sanoa että ei halua läksiäisiä.
Ei se uusi paikka välttämättä ole mikään sellainen jonka kaikki nykyisellä työpaikalla tietävät, tai vaikka olisikin niin ei sen paikan saaneen tarvitse siitä kenellekään kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti luulet, että joku edes haluaisi järjestää sulle läksiäiset? Kylmä totuus on, että kaikki huokaisee helpotuksesta, kun lähdet vaan vähin äänin pois.
Tunnetko ap:n oikein läheisestikin?
En tunne, mutta tiedän kokemuksesta ettei ketään oikeasti kiinnosta kenenkään läksiäiset.
No ei tietenkään kukaan velvoita kertomaan työkavereille että olet lähdössä. Voit jättää sähköpostinkin lähettämättä jos haluat.
Eräästä työpaikasta lähdin vähin äänin. Irtisanomisaika oli 2 viikkoa ja taisin pari päivää ennen lähtöä kertoa yhdelle työkaverille. Kun työaikani päättyi, lähdin vain normaalisti kotiin ja suurin osa ei tajunnut siinä vaiheessa, etten tule enää maanantaina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se uusi paikka välttämättä ole mikään sellainen jonka kaikki nykyisellä työpaikalla tietävät, tai vaikka olisikin niin ei sen paikan saaneen tarvitse siitä kenellekään kertoa.
No kyllä me tiedetään se uusi tyyppi, kun hänet pitää siihen uuteen hommaan kouluttaa. Kukaan ei tule tekemään töitä noin vaan ilman opastusta.
Minulla kerran lähti työkaveri 0 päivän irtisanomisajalla. Oli tuonut työpöydälleni karkkiaskin ja kortin jossa luki Kiitos näistä vuosista. Oli mukava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä me tiedetään se uusi tyyppi, kun hänet pitää siihen uuteen hommaan kouluttaa. Kukaan ei tule tekemään töitä noin vaan ilman opastusta.
Miehet tulee sillä ne osaa. Naisille pitää kaikki näyttää eteen ja opastaa vaikka väittävät kuinka osaavia muka olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tulee sillä ne osaa. Naisille pitää kaikki näyttää eteen ja opastaa vaikka väittävät kuinka osaavia muka olevansa.
Sori, mutta ei edes miehet osaa tehdä meillä töitä ilman opastusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta ei edes miehet osaa tehdä meillä töitä ilma
Vastaavaa työtä tehnyt osaa takuulla. Mikään työ ei ole niin uniikki maailmassa.
ootsäää noin tyhmääää,joku oikein Taho,, mee pois. sanot ei läksiäisiä se siitöä. ota sairSLOMAA. mikä sun milestä on se mainitsemasi oikein taho, poliisi ,oikeuslaitos, avi,,ootsää joku seko, et oo normaali se on varmaan,kukaan ei kysy edes moista, onnea vaan loppuelämällesi.. oot huikeen tyhmä,,ootko edes oollut oikeesti missään töissä ikinä
"Vastaavaa työtä tehnyt osaa takuulla. Mikään työ ei ole niin uniikki maailmassa. "
Vaikka olisi kuinka tehnyt vastaavaa työtä aiemmin, niin ei todellakaan osaa miten työt tehdään meillä. Uudella työntekijällä ei ole mitään hajua mistä aloittaa tekemään hommat vaikka olisi kuinka paljon tietotaitoa alasta.
Hmm, taidan jatkossa tehdä samoin kun vaihdan työpaikkaa. Kokemusta työpaikanvaihdoista on, olen melkein 50. Aina olen saanut kortin, jossa kaikkien nimet, jotain lahjoja, kukkia skumppaa yms.
Sitten kun olin ensimmäistä kertaa työpaikassa, jossa oli todella hyvä työilmapiiri. Ystävystyin monien työkaverien kanssa ja olin todella pidetty työkaveri. Kun kerroin lähteväni kahta viikkoa ennen, niin oletin että saan kortin, lahjat, läksiäiset mitä nyt kuuluukin, kuten kaikki muutkin sieltä lähteneet.
En saanut mitään. Järkytys oli, että ei edes yhtä korttia. Tästä on muutama vuosi ja vieläkin pidän tätä todella omituisena. Minkä ihmeen takia tekivät noin? Kaiken huippu on, että kun olen tavannut entisiä työkavereitani niin iloisesti hymyilevät ja pyytelevät takaisin tiimiin. Hmm.
En enää anna mitään arvoa työpaikoille tai työtoveruudelle. Jos lähden, niin lähden ja se on adios! Oikea elämä ja ihmissuhteet on jossain muualla kuin työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri jäi eläkkeelle eikä hän mitään läksiäisiä järjestänyt ja kielsi läksiäisten järjestämisen. Hän vaan laittoi sähköpostia, että heippa vaan.
Näin minäkin.
Kun lähdin isosta firmasta jossa olin ollut melkein 20 vuotta pidin kunnon bileet, ihan työpaikalla. Vielä kun pomo kävi kättelemässä ja pari tuntia aikaa pistin laajalle jakelulistalle monta viestiä. Korkkasin samalla pullon ja olin aika tuiterissa kun kävelin bussipysäkille.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, taidan jatkossa tehdä samoin kun vaihdan työpaikkaa. Kokemusta työpaikanvaihdoista on, olen melkein 50. Aina olen saanut kortin, jossa kaikkien nimet, jotain lahjoja, kukkia skumppaa yms.
Sitten kun olin ensimmäistä kertaa työpaikassa, jossa oli todella hyvä työilmapiiri. Ystävystyin monien työkaverien kanssa ja olin todella pidetty työkaveri. Kun kerroin lähteväni kahta viikkoa ennen, niin oletin että saan kortin, lahjat, läksiäiset mitä nyt kuuluukin, kuten kaikki muutkin sieltä lähteneet.
En saanut mitään. Järkytys oli, että ei edes yhtä korttia. Tästä on muutama vuosi ja vieläkin pidän tätä todella omituisena. Minkä ihmeen takia tekivät noin? Kaiken huippu on, että kun olen tavannut entisiä työkavereitani niin iloisesti hymyilevät ja pyytelevät takaisin tiimiin. Hmm.
En enää anna mitään arvoa työpaikoille tai työtoveruudelle. Jos lähden, niin lähden ja se on adios! Oikea elämä ja ihmissuhteet on jo
Tulen toimeen työkavereiden kanssa, mutta ei minua hetkauta heidän lähtönsä. En ole yhtäkään vanhaa työkaveria jäänyt kaipaamaan. Silti voisin toivottaa heidät takaisin töihin ihan milloin vain.
Vielääkö jossain vietetään läksiäisiä? Meillä porukkaa tulee ja menee, ei niitä kukaan noteeraa.
Vierailija kirjoitti:
Vielääkö jossain vietetään läksiäisiä? Meillä porukkaa tulee ja menee, ei niitä kukaan noteeraa.
Tämä on se totuus. EVVK.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa joltain 80-luvulta jotkut läksiäiset.
Ite vein viimeisenä päivänä pari kakkua pöytään. Oli vaivaannuttava kokemus, mutta vielä karseampaa olisi ollut vatvoa asiaa viikkojen ajan jokaisen kanssa yhdessä ja erikseen.
Tunnetko ap:n oikein läheisestikin?