Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua läksiäisiä töissä enkä kertoa kenellekään lähdöstä.

Vierailija
10.11.2024 |

Voiko joku taho mut siihen velvoittaa? Muutama työkaveri tietää ja pomo koska jaan tehtäviäni heille mutta muuten haluan lähteä ilman että kukaan tietää. Laitan vaikka meiliä koko firmalle klo 17 jos saan pitää tunnukset siihen asti ja toivotan kaikille hyvää jatkoa, on aika siirtyä uusiin haasteisiin jne.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita jotka toimineet näin?

Vierailija
2/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En tahtois kertoa kenellekään. Siksi olen suunnitellut irtisanoutuvani just hetkeä ennen lomaa. Eli irtisanomisaika kuluu sit lomalla, jolta en enää töihin palaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. En tahtois kertoa kenellekään. Siksi olen suunnitellut irtisanoutuvani just hetkeä ennen lomaa. Eli irtisanomisaika kuluu sit lomalla, jolta en enää töihin palaa. 

Juuri näin. 

Vierailija
4/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat lähteä ihan miten itse toivot. Hiljaa ja huomaamatta tai fanfaarit pitämällä.

Vierailija
5/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot niille jotka tietävät, että haluat pitää lähtösi salassa.

Vierailija
6/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo laita meili. Minä otin lomaa viimeiset päivät, joten pääsin koko rulianssista. Viimeisenä päiväna sanoin parhaalle työkaverille, että toivotan kaikkea hyvää ja siinä se.

Sitten sain porukalta kortin, että haluavat muistaa minua kortilla ja allekirjoituksilla kun eivät minua enää tavanneet.

Vierailija
7/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri jäi eläkkeelle eikä hän mitään läksiäisiä järjestänyt ja kielsi läksiäisten järjestämisen. Hän vaan laittoi sähköpostia, että heippa vaan. 

Vierailija
8/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi laittaa viestiä koko firmalle? Ketä kiinnostaa? Lähde vaan laittamatta yhtikästä mitään viestiä. 

Vierailija
9/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta sun lähtemiset. Anti mennä vaan tekemättä itsestäsi numeroa. 

Vierailija
10/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läksiäiset työpaikoilla ovat vaivaannuttavia. Varsinkin, jos on kokenut työpaikkakiusaamista, eikä muutenkaan pidä ko yhteisöstä

Vierailija
11/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista parasta on kun voi sanoa vikana työpäivänä kaikille, että toivottavasti ei koskaan enää nähdä missään työkuvioissa. Tämän päivän työyhteisöt ovat toksisia. 

Vierailija
12/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse irtisanouduin ollessani lomalla. En vaan enää palannut koskaan entiseen työhöni. 

Vierailija
13/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läksiäiset työpaikoilla ovat vaivaannuttavia. Varsinkin, jos on kokenut työpaikkakiusaamista, eikä muutenkaan pidä ko yhteisöstä

Joo itsellekin on vaivannuttavaa, kun ei edes kunnolla muista työkaverin nimeä, että hän on edes olemassa. 

Vierailija
14/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista parasta on kun voi sanoa vikana työpäivänä kaikille, että toivottavasti ei koskaan enää nähdä missään työkuvioissa. Tämän päivän työyhteisöt ovat toksisia. 

Kaikki katsoo huuli pyöreänä, että kuka sinä olet ja luulet olevasi. Tervemenoa vaan eikä jäädä kaipaamaan. 

Vierailija
15/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elämästä pitää tehdä vaikea? Ei tarvitse kertoa muille, ei tarvita läksiäisiä jne. Sitä kerrotaan pomolle lähtöpäivä (tai sovitaan yhdessä) ja samalla katsotaan, miten työyhteisölle tiedotetaan eli ei mitenkään.

Vierailija
16/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on ettei ketään kiinnosta sun lähtemiset. Turhaan lähetät edes mitään sähköpostia läksiäisiksi. 

Vierailija
17/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti luulet, että joku edes haluaisi järjestää sulle läksiäiset? Kylmä totuus on, että kaikki huokaisee helpotuksesta, kun lähdet vaan vähin äänin pois. 

Vierailija
18/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä homma. Ihan parasta ettei tarvitse osallistua mihinkään pakollisiin läksiäisiin. 

Vierailija
19/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin sanomatta mitään eikä ole kukaan kysellyt perään. 

Vierailija
20/61 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sitä nyt yleensä saa tietää et joku lähtee kun uus paikka tulee hakuun.

Voihan sitä sanoa että ei halua läksiäisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan