En halua läksiäisiä töissä enkä kertoa kenellekään lähdöstä.
Voiko joku taho mut siihen velvoittaa? Muutama työkaveri tietää ja pomo koska jaan tehtäviäni heille mutta muuten haluan lähteä ilman että kukaan tietää. Laitan vaikka meiliä koko firmalle klo 17 jos saan pitää tunnukset siihen asti ja toivotan kaikille hyvää jatkoa, on aika siirtyä uusiin haasteisiin jne.
Kommentit (61)
Sama. En tahtois kertoa kenellekään. Siksi olen suunnitellut irtisanoutuvani just hetkeä ennen lomaa. Eli irtisanomisaika kuluu sit lomalla, jolta en enää töihin palaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama. En tahtois kertoa kenellekään. Siksi olen suunnitellut irtisanoutuvani just hetkeä ennen lomaa. Eli irtisanomisaika kuluu sit lomalla, jolta en enää töihin palaa.
Juuri näin.
Saat lähteä ihan miten itse toivot. Hiljaa ja huomaamatta tai fanfaarit pitämällä.
Sanot niille jotka tietävät, että haluat pitää lähtösi salassa.
Joo laita meili. Minä otin lomaa viimeiset päivät, joten pääsin koko rulianssista. Viimeisenä päiväna sanoin parhaalle työkaverille, että toivotan kaikkea hyvää ja siinä se.
Sitten sain porukalta kortin, että haluavat muistaa minua kortilla ja allekirjoituksilla kun eivät minua enää tavanneet.
Työkaveri jäi eläkkeelle eikä hän mitään läksiäisiä järjestänyt ja kielsi läksiäisten järjestämisen. Hän vaan laittoi sähköpostia, että heippa vaan.
Miksi sinun pitäisi laittaa viestiä koko firmalle? Ketä kiinnostaa? Lähde vaan laittamatta yhtikästä mitään viestiä.
Ei ketään kiinnosta sun lähtemiset. Anti mennä vaan tekemättä itsestäsi numeroa.
Läksiäiset työpaikoilla ovat vaivaannuttavia. Varsinkin, jos on kokenut työpaikkakiusaamista, eikä muutenkaan pidä ko yhteisöstä
Kaikista parasta on kun voi sanoa vikana työpäivänä kaikille, että toivottavasti ei koskaan enää nähdä missään työkuvioissa. Tämän päivän työyhteisöt ovat toksisia.
Itse irtisanouduin ollessani lomalla. En vaan enää palannut koskaan entiseen työhöni.
Vierailija kirjoitti:
Läksiäiset työpaikoilla ovat vaivaannuttavia. Varsinkin, jos on kokenut työpaikkakiusaamista, eikä muutenkaan pidä ko yhteisöstä
Joo itsellekin on vaivannuttavaa, kun ei edes kunnolla muista työkaverin nimeä, että hän on edes olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista parasta on kun voi sanoa vikana työpäivänä kaikille, että toivottavasti ei koskaan enää nähdä missään työkuvioissa. Tämän päivän työyhteisöt ovat toksisia.
Kaikki katsoo huuli pyöreänä, että kuka sinä olet ja luulet olevasi. Tervemenoa vaan eikä jäädä kaipaamaan.
Miksi elämästä pitää tehdä vaikea? Ei tarvitse kertoa muille, ei tarvita läksiäisiä jne. Sitä kerrotaan pomolle lähtöpäivä (tai sovitaan yhdessä) ja samalla katsotaan, miten työyhteisölle tiedotetaan eli ei mitenkään.
Totuus on ettei ketään kiinnosta sun lähtemiset. Turhaan lähetät edes mitään sähköpostia läksiäisiksi.
Ihanko oikeasti luulet, että joku edes haluaisi järjestää sulle läksiäiset? Kylmä totuus on, että kaikki huokaisee helpotuksesta, kun lähdet vaan vähin äänin pois.
No hyvä homma. Ihan parasta ettei tarvitse osallistua mihinkään pakollisiin läksiäisiin.
Mä lähdin sanomatta mitään eikä ole kukaan kysellyt perään.
Eiks sitä nyt yleensä saa tietää et joku lähtee kun uus paikka tulee hakuun.
Voihan sitä sanoa että ei halua läksiäisiä.
Muita jotka toimineet näin?