Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni on päiväkodissa, isompi mummolassa. Jouduin vielä erikseen viemään silmätipat perässä, kun unohtui laittaa kotona. Mutta tässä ollaan. Mies yleensä tähän aikaan pääsee vasta päiväkodista lähtemään, jos sitäkään. Nyt lapset on olleet ihan yhteistyökykyisiä aamuisin. Onkohan miehen toimintatavoissa jotain toivomisen varaa, kun aamut on niin vaikeita.

Nyt töitä tekemään...

T: Ynis

Vierailija
2/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko hieroa silmiä ja lukea uusiksi.

Flunssat jatkuu.5v taitaa viihdoin olla paranemaan päin mutta minä ja syyslapsi yskitään ja ollaan tukkoisia.

Jos jotain hyvää niin kun on loma,on ihanaa ettei tarvii repiä unisia lapsia ylös aamuvarhaisella puoliväkisin!

Täytyy taas kehittää isommille jotain puuhaa etteivät kotona pitkästy!

L+5+rv 35+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teukkis, suosittelen loppuviikosta Miehen työ -elokuvaa ;-)

Tiiviille kerran vielä onnea.

T@hdelle Patapumista, Kukkasen kanssa toimi ainakin hyvin. Ergossa oli pään tuki, mun Patapumissa ei. Se oli hyvä, muuten en huomannut eroa kuin hinnassa.

Retriitille olisi käyttöä. Omat työt keskeytetään. Suu käy jatkuvasti. Antakaa mulle hiljaisuus.

Kukkuu

Vierailija
4/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupala syöty, mini sylissä. mies nyt kipeenä, jäi kotiin. :-) uskomatonta, miten hyvällä päällä oon, ku ei tartte olla yksin! kp sitten ens ti seur. kerran. kova pakkanen, ei tartte puistoon mennä, mut nekun kans meen ostaa laskiaispullat.

kukkuu, mä lähden sun kans retriittiin!!

t@hti, nukutan minin sisällä vaunuissa, makkaris ikkunan alla ja siellä ryntään vatkailemassa..

mari, eilen kp ihminen pesi ja keitti pullot, mut käsittääkseni siivoilut ei niille kuulu juurikaan, vaan lasten kanssa olo.

tea, muistan niin tunteen, ku tuntuu et vauva tulee ulos, kun poraa päällään!

nea nukkui koko yön potalla käymättä! minin mahaa väänsi duphalacin anto..tänään soittaa allergialääkäri. ois vielä asiaa, mut mini hermostuu, kohta alkaa vatkaaminen taas. kiitos kun välitätte. hyviä vointeja kaikille!

Enkeli1 ja Nea+Mini

Vierailija
5/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Een kanssa ollaan aamu kahvilla. Kömpi tuolta sängystään ja ekaksi ilmoitti että haluaa kahvia (toki hänen kahvinsa on lähinnä maitoa).

Yö meni melko mukvasti vaikka Ee nukahti sitten vasta lähempänä puolta yötä, kävi välillä tunnin makoilemassa sängyssä mutta otin syliin istumaan kun ei uni tullut. Ei sovi päivä unet enää hälle ei.

KPlla on varmasti eri toiminta tavat eri kunnissa ja eihän heille siivous sinänsä kuulu, mutta jotain yksittäisiä juttuja monesti tekevät. Ystäväni luona kp ihminen oli isomman kanssa kotona ja yhdessä olivat imuroineet, pesseet wc:n, täyttäneet/tyhjänneet tiskikoneen. Niin ystäväni sanoikin että saa periaatteessa kp ajan kaksin kertaisena kun säästyy tuokin aika. Toki onhan se aina ihmisestäkin kiinni toiset reippaampia tarttumaan toimeen ja toiset miettii mitä kuuluu tehdä. Mutta se siitä...(Olin siis viime talven kotisairaanhoidossa missä tietysti kp:n kanssa tiivis yhteistyö).

Elämä käsissä alkaa... pakko mennä...

Mari ja pojat

Vierailija
6/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen vois hellitää, ottaa henkeen, kun kurkkua muutenkin kutittaa koko ajan.

Vierailija
7/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt meillä on rock-konsertti Ratzzin sanoin..Täytyy kai viedä tuo poika joskus isin kämpille ni saa rauhassa laulaa ;-))

Meillä Patapumissa on päätuki,sellanen minkä saa neppareil irti.On sellast verkkoo,varmaa ihan hyvä ni ei pää hikoo.Typy ei kyl ole koskaa siin nukkunu.

Hih,minäkin muistan ku ei porannu vauva mihinkää vaik päivät meni yli...

Tiiviin tavoin muista et tokassa synnytyksessa oli enempi mukana.Vaik kivut oli yhtä kamalat,mut jotenki kai vähäties mitä on tulossa..

Ihanaa vauva-arkea tiiviille ja nauti nyytistä!

Voi Enkeli ku sul olis ajokortti,voisitte huomen illal Nekun kans kävästä tääl..mut ei se Mini tykkää autoilusta..

Löysin eilen kaulasta patin,kipee on ja nyt on koko toinen puoli kaulasta arka..Mikä lie?!

Täytyy laittaa kämppä kuntoo,appivanhemmat tulee kohta poikaa hakemaan..

jatu

Vierailija
8/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva sylissä, nopeet

viime yö oli taas kamala, vauva heräs 1,5h -2h välein huutamaan, rauhoittui vaan tissillä, syyspojukin heräsi itkemään jossakin välissä taas.

vauvalla kova ja kamalankuuloinen yskä, mutta ei olla vieläkään lääkäriin lähdetty. tänään koitan vielä höyryhengittelyä kotona.

pakkasta -17, ei tartte uloskaan mennä....

enkelille voimia minin kanssa! Kesää kohden helpottaa kun päästään ulos näiden nyyttien kanssa helpomiin.

tiiviille ihanaa vauva-arkea!!

raskaan työn raatajille ja kotiin näivettyville jaksamista!!

Osaako kukaan neuvoa, kun vauva on ihan kaarella oikealle, siis pitää päätään oik. kallellaan ja selkäranka ja lantio vääntyy puolikuun tavoin oikealle. Fysioterapiaan vai lääkäriin?? Saako neuvolasta lähetteen? oon koittanut kanniskella molemmilta puolilta, nukuttaa molemmilla kyljillä, jutella oikealta jne. mutta mun mielestä menee vaan pahemmaksi koko ajan. Neuvola vasta 3vkon päätä, ehtii kasvaa vinoon monta senttiä tuona aikana. vai kuinka?? onko kenelläkään muistissa että olisi ollut vastaavaa?

äk kahvia vaille

Vierailija
9/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jutella vauvan _vasemmalta_ puolelta, ns. houkutella sitä kääntämään päätään siihen toiseen suuntaan kun minne se on kääntyneenä.

äk

nyt molemmat nukkuu, jes!!!!

Vierailija
10/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pohdin, että olisipa lukemista. Käyn uudelleen sivuilla ja pohdin samaa. Hmm. Päätin siis laittaa lukemista. Todellinen älykkö...

Äk: n pohdintoihin ei osaa sanoa valitettavasti mitään. Ei ole kompetenssia. Lisäksi pitäisi toivottaa pariin taloon tervehtymistä, ja pariin nukkuvia ja " vaivattomia" lapsia. Yhteen taloon lisäisin vielä hyvää vapaa-aikaa. Suosittelen Kukkuun mainostamaa leffaa. Siellä on monia mun entisiä duunikavereita, joten pitäisi itsekin hilautua teatteriin kyseistä systeemiä katsomaan.

Ihanaa, että on loma. Olen nukkunt joka aamu himpun verran normaalia pidempään, enkä ole tehnyt gradua, en suunnitellut töitä tai muutakaan. Nyt siis päällä vain passiivinen " pitäisitehdä" -paine, jota pidän taka-alalla, aktiivisesti.

Makulehdestä bongasin munakylmäsavulohikäärylen ohjeen, jota lähden kohta toteuttamaan. On mennyt kuin huomaamatta vähän tällaisen puolivalmiiseen ruoanvalmistukseen tämä elämä.

palaan,

Pistäkää luettavaa sisters,

hk

Vierailija
11/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuu..

Ynis, Mini viihtyy hetken mahallaan ja sit saa raivarin..äsken tuol heiluttelin ja heräili piereskelemään..kiitos Duphalac!! :-/

Jatu, kuhan Mini kasvaa, ajan se kortin! Mut mitä jos tultas huomen julkisilla, ku Nekku herää pväunilta? Tosin se viel yskii ja nenä valuu.. Toivottavasti se patti vaan joku ohimenevä juttu!

Mari, joo Hesassa paljon tiukemmat systeemit. Edes vanhuksille ei nykyään siivota tai käydä kaupassa, pitää yksityisiltä niiden nää paövelut hankkia. Ihan järjetöntä. Olin opiskeluaikana harjottelemassa palvelutalon johtamista ja jo sillon säälitti ne vanhukset, jotka puhu, et eihän täs oo mitään järkee, ku palvelutaloon tultiin asumaan, mut yksityisiltä firmoilta pitäs alkaa hankkimaan siivoojat jne.

Äk, en osaa sun kysymykseen vastata.. Toivottavasti pieni paranee pian! Ja tosiaan, kesää odotellessa!

Käytii Nekun kans pikku kävelyllä kaupassa, posket meinas irrota silläkin matkalla, kun hyytävä viima pahensi pakkasen purevuutta. Kiva matka oli. Sit syötiin laskiasipullat ja tein ruokaa. Leppoisa olo ollut ja mieskin sanoi, että kiva nähdä kun hymyilen! :-) Oon miettiny tätä yksilökeskeistä kulttuuria, kun monet voi niin pahoin, että tälläsissä rankoissa elämänvaiheissa ois niin tärkeetä, et läheiset ei ois eri puolella Suomea! Tosin en kyllä haluis mitään suurperhe-elämää isovanhempien kanssa ..

Laitan myöhemmin s-postia siitä kyläilypäivästä! Tuntuu, et en ikinä ehdi s-postiin mitään kirjotella, vaikka joka pvä luen.. Nyt pitää lopetella. Passitin miehen Miniä heiluttelemaan, kun tästä kirjottamisesta ei meinannu tulla mitään. Meen kattomaan, mikä on tilanne. Jotain jäi kai sanomatta..

Enkeli1 ja Nea+Mini (tasan 3kk!)

Vierailija
12/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla asialla täällä vierailin kuin Hipsu, toivoin oikein nautinnollisia juttuja, mutta kirjoitanpa itse edes nyt jotain.

Ihanaa kuulla että Enkelillä on ollut tänään hiukan leppoisempaa:) Niitä lisää! Sitä meinasin muuten vaan sanoa, että jos Mini noin niinkuin välillä, ei väsyneenä, on oikein iloinen pikku neiti, niin kuvatkaa, vaikka ette jaksaisikaan! Minua on suuresti lohduttanut jälkeenpäin, että Motista on paljon kuvia, joissa se näyttää oikein suloiselta ja hymyileväiseltä. Väsyneenä ja epätoivoisena sitä ajatukset niin sumentuvat ja muisti katoaa ja tuntuu, että kaikki on ollut loputtoman surkeaa ja huolehtii siitä, kuinka lapsi/lapset ovat jaksaneet (näin siis ainakin minulla), niin on ollut kiva huomata, että ihan oikeasti meillä välillä myös hymyiltiin ja naurettiin ja lapsi ei saanutkaan loputtomia traumoja väsyneestä äidistä;) Voimia sinnitellä parempia aikoja kohden!

ÄK:lle en kyllä osaa sanoa mitään, voisitkohan ehkä soittaa jonnekin ft:lle tai lääkärille ja kysäistä onko tämä normaalia. Jos et mene yksityiselle, niin lähetteen kyllä tarvitset, neuvolasta laittaavat ainakin täällä. Miten motorinen kehitys on edennyt?

Retriitti kuulostaisi hyvälle, tosin en ole ihan varma osaisiko itse olla hiljaa jos olisi hyvää seuraa tarjolla;) Motti kyselee koko ajan " Mikä tuo on?" " Kuka tuo on?" ja laiskana ihmisenä tekisi vaan mieleni sanoa, että en tiedä:D Odotan innolla sitä aikaa kun kysymykset ovat haasteellisempia...

Pakkaset tekevät elosta kyllä tukalaa, selkeästi olen puolentoista päivän perusteella havainnut, että seinämme jo huovuvat. Erityisen ihanaa on, että kerhoja ei ole, koska piti olla mäenlaskua ja ne on peruttu, mittari oli aamulla kolmessakymmenessä. Ja rakas autoni on käyttökelvoton. Aamulla pidin miehelle monologin aiheesta naisen itsenäisyydentarve, jonka tuloksena sain sentään auton järjestettyä perjantaille. Sitä ennen älkööt seinämme kaatuko, tulisi kovin kylmä.

Inhoamani materiaalinhankinta kaikennäköisiä kirjallisia töitä varten alkakoot, kupillinen kahvia avuksi.

Aavis ja Motti

Vierailija
13/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typy oli eilen kuumeessa ja yöllä ykäs kerran.

Esikko on tukholmanristeilyllä appivanhempien kanssa.

Lakko sujuu hyvin Ynis, kiitos kysymästä :) Kohta jo kuukausi vietetty savutonta elämää.

Viikonloppuna olin ravintolassa kattomassa Vicky Rostia ja Freemannia, oli tosi hyvä keikka. En polttanut vaikka otin muutaman oluenkin ja vaikka sata tyyppiä ympärillä kärytti.

Niisk, tänään tajusin, että ens viikolla en ole typyn päikkien aikana täällä teidän kanssa. Tuntuu tosi oudolta, kun 2 1/2 vuotta olen kaffetauot täällä notkunut.

Hilu

Vierailija
14/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuota ikävä tulee,mutta on kyllä helpotus toisaalta että meni.PAkkasilla sisällä kokopäivä kuunnella sitä riehumista ja tappelua,isovanhemmiltaan saa täyden huomion :-)

Ärsyttää kun appivanhempien piti lähteä 10aikaa ajamaan tänne.No aina ovat myöhässä ja nyt tulivat 1jälkee ja typy pääs vast äsken unille.Eihän sitä ois saanu sänkyy ku just olivat tulleet.

Anopin kanssa juteltii tästä lapsosten tappelusta ja läpsimisestä.No,anoppi mulle että pitää selittää että ootte sisko ja veli rakastatte toisianne..Ei ehkä ihan 2vllä mene tollanen jakeluu..tai 6vllä jol kamala uhma päällä!Sitten se sano et piiskaa,se auttaa!!!!Siis eka selittäsin typylle et täs on sun veli-rakasta sitä ja täs on äiti ja äiti lyö sua risulla!!!

Arvatkaa nousko savu korvista mulla??!!!!!!

Olivat täs 1½tuntia ja mul on tosi ärsyyntyny olo!!!!Ei nyt pysty muuta..palaan jahka rauhotun!

jatu

Vierailija
15/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typy oli myös kaarella, en nyt muista mihin suuntaan. Kävin typyn kanssa masuvaivojen takia vyöhyketerapeutilla ja hän sen huomasi. Oli sitä mieltä että typy on ollut mahassa tosi kauan samassa asennossa ja kun mietin asiaa, niin tottahan se oli. Näytti venytysliikkeitä joilla saatiin kääntymään toiseen suuntaan. Typy tais olla tuolloin noin kuukauden ikäinen.

Hilu

Vierailija
16/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä loma? Juuri työt aloittaneena kesälomakin on jopa 5 päivää ensi kesänä. hehee... arvatkaapa onko tämä talo hiljainen, nytkin meitä on töissä paikan päällä kaksi ja sijoittelumme on seuraava: minä ylimmässä eli kolmannessa kerroksessa ja työkaveri alimmaisessa kellarikerroksessa. Lisäksi meidät on eristetty toisistamme kahdella lukitulla ovella. ;)

Autosta tippui aamulla tuonne jonnekin pakoputki. Onneksi töissä osattiin vinkata läheinen korjaamo ja homma hoituu kello 16. Mies on meinaan tän viikon töissä aamuvarhaisesta pitkälle iltaan.

Olen ylpeä itsestäni, kun kävin aamulla uimassa. Oli virkistävää ja kivaa, jospa siitä tulisi rutiini. Tosin nyt vähän rakko vihoittelee, muuta voipi johtua tuosta pakkasestakin.

Miten teillä on atoopikot ihoineen reakoineet uimahallin vesiin? Nöösä ei ole vielä koskaan ollut uimassa uimahallissa, koska jo pelkkä peseytyminen kotona on vauvasta asti ollut melkoinen suoritus huutoineen ja kammoineen. Nyt olen pohtinut uimahallissa käyntiä, kun Nöösä jo tykkää kotona vedellä läträämisestä. Nöösän tuntien ensimmäisellä kerralla uimahallissa päästään vasta pukuhuoneeseen, mutta olisi mukava kokeilla.

Maissikokeilu sai jatkoa rieskapalalla ja ihottumaa näkyi, mutta jatketaan altistusta hitaasti.

ÄK: Muistan myös joskus vauva-palstalta lukeneeni, että tällaisissa tilanteissa on neuvottu jotain tiettyjä venytysliikkeitä tms.

Enkeli: Mukavaa, että sinulla on edes hitusen parempi olo kuin aiemmin. Hyvä, että KP:sta on apua. Muistathan pitää myös itsestäsi huolta, ettet vain ajattele muita. Toivon todellakin, että teillä pian helpottaa. Paljon voimia ja jaksua! Haleja.

Keilinin matka kuulostaa kivalta.

Hilulle tsempitys ensi viikkoon. Tuuthan kuitenkin jossain vaiheessa meille kertomaan kuulumisianne, vaikka et päikkäriaikaan ehdikään.

Nyt täytyy mennä. Smuik!

-Mimmuli

Vierailija
17/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin toimistolla hakemassa välineitä ja sitten vähän työkeikalla. Kotiin tulin vielä hetkeksi ennen kun haen lapset. Tai haen pienen ja mennään mummolaan esikoista hakemaan.

Mimmuli, mulla on 6pv lomaa! :) Eli kokonainen viikko. Hurjaa. Aion kyllä kevään aikana pitää muutaman vapaapäivän. Teen joko sisään tai pidän palkattomana. Kesälläkin ainakin viikko palkatonta ton ansaitun lisäksi. En kyllä muuten jaksa.

Hilu, kiva, että lakko on ollut onnistunut. Tekeekö vielä mieli polttaa, vai onko helppoa olla ilman? Utelias olen:)

Vierailija
18/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin Lennin kans käymässä kaupassa &kirjastossa, Venni jäi partsille nukkumaan. Ei oikein nyt nuo ulkounet vaan kovin kauan maita meidänkään tyttelille. mikä lie tullut.. täällä kans yksikätinen.

Ai, piti Onnitella, eikös Enkeli teillä vietetä tänään kolme kuukautispäivää?! Meillä oli eilen. :) Vaikka ei enemmälti juhlittukaan..

Jaksua kovasti Enkeli ja halauksia. Olet mielessäni usein.

Eilen leivottiin Lennin kans pikkuleipiä, vaikka suurin osa taisi mennä suuhun jo taikinana niin jäipä jokunen paistettavaksikin.

Tealta ois kysyttävää..

lyhyestä kielijänteestä, mistä sen huomaa? mitä katsotaan suussa? mitä vaikutuksia jatkossa? hoito?

En ole itse huomannut mitään erikoista tytöllä. Imee hyvällä otteella ja saa kielenkärjen jonkin verran ulos suusta. Terkkari vaan pani miettimään asiaa.

lopettelen kun neiti hermostuu sylissä ja haiskahtaakin vähän...

Reeli ja Lenni ja Venni

Vierailija
19/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näköjään äitikuun poika on samassa rytmissä meidän pojan kanssa, viime yö oli aika kamala. Aaro heräili syömään tosi usein mut ei ikinä syöny kunnolla ku nukahti aina, joten siitä tiesi et ei tule yhtään 2h unipätkää tälle yölle. Lisäks ähisi vatsaansa tunnin verran mut nukahti uudestaan, no Ida heräs siihen ähinään ja murinaan, joten mä en sit enää nukkunu.

Idan kanssa on nyt taas ollut aika kamalaa, toisaalta on mitä suloisin isosisko, pitää Aaroa sylissään ja on niin innoissaan ku toinen hymyilee hänelle. Monta kertaa päivässä huutaa onnessaan et Aaro nauraa mulle! Sit taas saman tien ku meen vaihtaa Aaron vaippaa tms. ni alkaa kaikenlainen tuhoaminen, ja hirmuinen huuto asiasta ku asiasta. Ihan selvästi on siis mustasukkainen mut ku en jaksais tota ainaista vinkumista. No kaipa se tästä ajan myötä helpottaa, mä lupasin itselleni et en odota sitä aikaa ku vauva on isompi, mut odotan nyt kuitenkin...

Ihanaa Enkeli et oot jo hiukan paremmalla mielellä. Voin jollain lailla kuvitella miten ahdistavaa jatkuva vaunujen vatkaus on, mulle ainakin tulis sellanen et en edes viittis tehdä mitään unien aikana, ku koko aika pelkäis et koska taas täytyy mennä heiluttamaan. Kovasti siis voimia teille kaikille, onneksi tosiaan on kesä tulossa! Aaro ei kauhean hyvin vaunuissa viihdy (toisin ku Ida aikoinaan) mut luotan siihen et sit ku saa selkänojaa joskus nostaa ni arvon herrakin alkaa siellä viihtymään. Kaupassa käydessä viihtyy hyvin kaukalossa ku sieltä näkee jotain mut jos laittaa vaunuihin niin huuto alkaa.

Aaro sai tänään ekan annoksen b-hepatiittirokotetta, toivottavasti ei tulis mitään oireita. Pikaseen otettiin mitatkin, painoa oli 5765g ja pituutta 59,5cm et on tosiaan iso! Isompi mitä Ida 3kk vanhana :) Torstaina saadaan paremmat mitat kun on 2kk neuvola.

Jottei menis ihan jouluvauvasta höpisemiseksi niin täytyy yrittää jotain muutakin raapustaa. ida on isänsä kanssa uimassa, mun vanhemmat tulee illalla käymään. Ne osti Aarolle ristiäislahjaks tripp trappin ja tuovat sen nyt tullessaan, hiukka ajoissa ku sitä tarvitaan varmaan joskus kesällä sitten :)

Idan vaatekaappi rupeaa olemaan aika tyhjä ku 2 kassillista pieniä vaatteita siivosin sieltä pois. Oli tosi nättejä ja siistejä vaatteita, myin ne just huutonetissä ja sain 75e ;) nyt pitäis mennä ostamaan uusia, kohta saakin jo ostaa kesävaatteita.

Hilu: hienosti oot onnistunu lakkoilemaan, millähän saisin tuon sauhuttelevan miekkosen ryhtymään samaan? No toisen puolestahan tota päätöstä ei voi tehdä.

Yniksen isommalle tytölle synttärionnea näin etukäteen, en kuitenkaan muista sitä sitten enää myöhemmin! :)

Patapum on ihan hyvä, mut kovin isoa lasta ei ainakaan talvivaatteissa saa siihen tavismalliin, siihen taaperomalliin taas sopii isompikin lapsonen.Ergosta tosin ei oo kokemusta.

No nyt pakko mennä tekemään jotain järkevää...

Petra, Ida ja Aaro

Ai niin, näin yhden vanhan lukiokaverin, sellasen tosi nirppanokan joka oli aina valittamassa kaikesta. No se ei sit tienny et meillä on jo kaks lasta, sit ku sanoin niin kommentti oli et oliks se nyt sit niin kivaa et piti toinenkin heti tehdä... eikä mitenkään positiivisella äänensävyllä sanottuna. mua kyllä vaan nauratti, on meillä aika erilaiset elämät ku toinen asuu vielä vanhemmillaan ja mulla sit jo oma perhe...

Vierailija
20/27 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivaanrannan pehmeä valo saa kevään tuntumaan todelta. Tulee mieleen kevään viileänhämärät illat, jolloin anorakki on vielä liian vähän, mutta enempi estäisi tuntemasta jo tapahtuneen muutoksen.

Olen kevät-syys-ihminen. Kesä ja talvi ovat ihan ookoo, mutta kevät ja syksy ovat muutoksen aikoja, luopumisen ja heräämisen, jolloin kaikki hyvä ja uusi on jälleen mahdollista.

Nasu on ollut kovassa flunssassa. Eilen oli kuumetta yli 39 astetta ja poika oksensi joka yskäisyn yhteydessä. Itsekin olen ollut samassa taudissa, vaikkakin ylenannin olen onnistunut välttämään. Nyt sekä Nasun että minun vointi on jo parempaan päin ja olen siitä niin onnellinen. Toivottavasti muillakin jo pian helpottaa.

Enkeli, tsemppiä Minin univatkauksiin. Niin elävästi tulee mieleen meidän alkutaipaleeltamme pieni pikanukkuja, joka nukkui vain sen 25-30 minuuttia kerrallaan. Nukutus kesti aina vähintään yhä kauan kuin itse unet, usein moninkertaisesti. Nyt asialle voi jo vähän naurahtaa, mutta silloin oli leikki kaukana.

Nyt Nasukka kaipaa seuraa autokolarointiin ja rekka-auton tankkamiseen, joten täytyy mennä. :)