Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauvan ruokien pakkaaminen lentokoneeseen

Vierailija
13.09.2008 |

miten pakataan vauvan purkkiruoka jota tarvitaan koneessa? 1 dl saa olla ruokaa pakattuna max litran pussiin ja joka matkustajalla saa olla vain yksi pussi. tuo purkkiruoka jo itsessään on enemmän kuin 1 dl eikä sitä saisi avata ennen käyttöä ettei pilaannu. lisäksi tarvitsisin ainakin 2 purkkia ruokaa ja matkustajia vain 3. miten ylipäätään ihmiset pakkaa nestemäiset tavarat kun esim ryanairilla saa tulla vain 15 kg ruumaan niin mulla oli jo pelkistä vaatteista tuo 15 kg vaikka matkalaukku oli vasta puolillaan täynnä ja vain kesävaatteita, ei mitään painavaa. mihin nyt pakkaan shampoot, meikit yms. tarvikkeet kun ruumaan ei voi enää mitään laittaa. on tää tosi hankalaa. sisälle sais ottaa 10 kg mut ei mun käsitavarat paina melkein mitään kun ei kerran nestemäisiä tuotteita saa ottaa sisälle. tosi hankalaa! miten olette muut selvinny?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä vauvan purkkiruokia olla enemmän kuin yksi. Niiden pitää olla avaamattomia ja ne tulee näyttää turvatarkastuksessa. Selvintä on laittaa ne minigrip-pussiin (menee ainakin 3).

Kaikki kosmetiikka jota tarvit lomalla ruumaan. Eipä auta kun karsia vaatteita :)

Vierailija
2/5 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä varmaan itse tiedät että kaikki tarpeellista. etkö voi pistää kahteen matkalaukkuun?

soitas vaikka lentokentälle johonkin infoon niin neuvovat tuon ruoan kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkotakkeja yms. ei voida ottaa mukaan kun ei mahdu. paits päälle mut kohteessa voi olla 30 astetta tai 15.... sen ku tietäis ois helpompi pakata, sääennustukset vaihtelee hirveesti. Hyvä tietää että sallivat vauvanruokapurkit jotka isompia kuin säännöt määrää.

Vierailija
4/5 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan ruokapurkit, puuro- ja/tai korviketetrat voi ja pitääkin viedä käsimatkatavaroissa sellaisenaan. Ja niitä voi olla mukana sen verran kuin lapsi tarvitsee lentomatkan ajan.

Vinkkinä -pakkaa käsimatkatavaroihin osa vauvan vaatteista ym., jos käy niin että matkalaukut lähtevät seikkailemaan on ainakin joitain käyttövaatteita varalla.

Vierailija
5/5 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä se on, kun lentää halpiksella.

Eikö heillä todellakaan ole mitään joustoa alle 2v kanssa matkustavalle ? Tarkoitan siis ruumaan menevää tavaraa.

Tuntuu tosi ihmeelliseltä, jos ei olisi normaalilentoyhtiöiden 10kg + rattaat -herrasmiessääntöä...

Ylimääräiset ruokapurkit suoraan ruumaan vaan, pakka vaikka vaatteiden hihoihin ja sukkien sisälle, etteivät kolise. - itse olen kuljettanut parikymmentä lasipurkkia lastenruokaa matkalaukussa ruumassa, eikä yksikään hajonnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan