Vaimo ei muistanut mitenkään minua isänpäivänä
Kommentit (67)
Mie onnittelin kolmea isää radiona, kukkaruukkuna ja alkuaineena.
MIEHET, MIKSETTE TE JUHLI ISIÄNNE? Onko teillä niin paskat isät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin naisten sielu on vain pimeyttä täynnä.
Jotkut miehet on mustia aukkoja.
Kiinnostaa, miten sinä muistit isääsi tänään?
Normaalilla isänpäivälounaalla ja vierailulla lasten kanssa, sekä tavan lahjoilla ja kukalla.
Aika samat millä muistan vaimoani äitienpäivänä, silloin toki lisänä kakku ja pyrin muistuttelemaan lapsia viikolla että tekevät jotain pientä ja käymme poimimassa valkovuokot.
Olen aina kuvitellut että tämmöinen on perustaso useimmilla, mutta näköjään jotain pahuutta huokuvia mörököllinaisiakin jossain päin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Juhliminen on porvarien hapatusta, lisämyyntiä kauppiaille, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää että naiset eivät odota äitienpäivänä mitään muistamista miehiltään...
Pitäisi lakkauttaa koko äitienpäivä joka ainoastaan hyödyttää naisia jotka saavat uhriutua kun aamiainen tuli myöhässä, kahvi oli kylmää, kakku oli pahaa, kortti oli ruma, eikö voi edes kerran vuodessa vähän yrittää, älkää te minua muistako kun kohta olen kuitenkin kuollut, sitten pääsette minusta eroon, varmasti olette iloisia kun ette kuitenkaan rakasta. Ja siihen sitten tunteja kestävä itkukohtaus.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin muistamme vanhoja isiämme myös, mitä ihmettä nyt jankkaat jotain itsekeksimääsi luuppia?
Niin... itsehän en saanut edes isänpäiväonnitteluja puolisolta. Puoliso muisti kyllä onnitella ex- miestään isänpäivänä... No oli sentään lapsi tehnyt päiväkodissa isänpäivälahjan :)
Meistä kahdesta vain minä olen nainen. Sinä olet Jorma laskuhumalassa.