Vaimo ei muistanut mitenkään minua isänpäivänä
Kommentit (67)
Aloitus on varmaan provo, mutta itse olen todella pettynyt ex-vaimoon. Lasten piti tulla luokseni, mutta lähtivätkin uuden kumppanin äidille. Vähän nihkeä olo. Hän halusi eron ja lapset. Kävin töissä, ostin talon ja nyt roolini on lähinnä elareiden maksaminen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä hänen isänsä?
Kyllä kuule naisetkin repii reikänsä jos äitienpäivänä ei vie syömään eikä huomioi mitenkään! Taaperot antaa koulussa tehdyn kortin. Eihän se riitä! Tottakai mies on pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Oletko myös vaimosi isä?
Olen.
Ap
Meillä mies ei muista koskaan kenenkään merkkipäivää, joten minäkin päätin olla muistamatta hänen merkkipäiviään. Nyt uhriutuu, eikä tullut edes syömään meidän muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on varmaan provo, mutta itse olen todella pettynyt ex-vaimoon. Lasten piti tulla luokseni, mutta lähtivätkin uuden kumppanin äidille. Vähän nihkeä olo. Hän halusi eron ja lapset. Kävin töissä, ostin talon ja nyt roolini on lähinnä elareiden maksaminen.
Piti lainata tämä jo edelliseen vastaukseen, mutta joo. Otan osaa.
Etkö todellakaan ole saanut häntä raskaaksi ja sitten sinulla on vielä otsaa ihmetellä, ettei hän muista Sinua isänpäivänä? Ryhdyhän kiireesti toimeen.
En ole äiti eikä mieheni isä, miksi siis kumpanakaan päivänä pitäisi saada mitään toiselta. Omia vanhempiamme muistamme kyllä.
Koskahan mä oppisin etten muistais puolisoa mitenkään isänpäivänä, kun ei hänkään mua äitienpäivänä huomio mitenkään. 11 vuotta odottanut muutosta, taitaa olla turhaa.
Vinyylinukke harvoin on kovin vastavuoroinen, mutta saat sinä toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Onnitteliko hän omaa isäänsä?
Montako lasta teillä on?
Ei yhtään, on vain siitettyjä ja synnytettyjä. Lapsi on liian patriarkaalinen termi.
Vierailija kirjoitti:
No minä kyllä ostin hänelle kukkia ja kakun äitienpäivänä. AP
Miksi olet hänen kanssaan? Ota joku muu joka muistaa isänpäiväsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuule naisetkin repii reikänsä jos äitienpäivänä ei vie syömään eikä huomioi mitenkään! Taaperot antaa koulussa tehdyn kortin. Eihän se riitä! Tottakai mies on pettynyt.
Ensinnäkin se "reikä" kokee kovia jo siinä vaiheessa, kun naisesta tulee äiti ja miehestä isä. Tosin se paranee oikein hyvin ja entistä ehommaksi. Toiseksi: missä sanottiin, että ap repi reikänsä? MInkä helvetin takia hän meni niin tekemään, onko kovakin homoilija kyseessä?
Kyllä on sulla isot ongelmat.
Aikuinen äijä, ryhdistäydy nyt jo. Noloa mankua. Itse olen 3 lapsen (nyt jo aikuisia) yh. Lapset ovat muistaneet isän ja äitienpäivänä. Ei eksäni ikinä muistaneet minua, enkä sitä edes odottanut.
Kyllä on elämässä asiat todella hyvin, jos tällainen asia on se minkä vuoksi kitisee.
Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää että naiset eivät odota äitienpäivänä mitään muistamista miehiltään...
Oletko avioliitossa äitisi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on sulla isot ongelmat.
Aikuinen äijä, ryhdistäydy nyt jo. Noloa mankua. Itse olen 3 lapsen (nyt jo aikuisia) yh. Lapset ovat muistaneet isän ja äitienpäivänä. Ei eksäni ikinä muistaneet minua, enkä sitä edes odottanut.
Kyllä on elämässä asiat todella hyvin, jos tällainen asia on se minkä vuoksi kitisee.
Noloa.
Ainakin minä käsitin tuon niin, ettei sitten lapsetkaan tehneet kakkua tai mitään tavallista muistamista. Ei tuossa mitään noloa ole. Sinä tunnut olevan katkera yh
Vierailija kirjoitti:
Koskahan mä oppisin etten muistais puolisoa mitenkään isänpäivänä, kun ei hänkään mua äitienpäivänä huomio mitenkään. 11 vuotta odottanut muutosta, taitaa olla turhaa.
Mitäpä jos yrittäisit keskustella asiasta pelkän odottamiseen sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kuten me vihreät sanotaan, oletko hänen siittäjänsä?
Olen astunut hänet.
Noh hyvä, ettet ostanut.
Miehellä on eka isänpäivä. Ollaan ihan PA, mutta annoin hänelle pienen lahjan ja kortin vauvan nimissä. Jos ei muuhun ole varaa niin antaa vaikka kahvia ja suklaata. Miehelle annoin lisäksi pari purkkia nikotiinipusseja ja isälleni tulee myös vitosen lotto. Kahvit ja suklaat ovat siis samat molemmille ja molempien lahjoille ostin lahjapussit. Ei nyt pitäisi olla kovin vaikeaa.