Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet eronneista?

Vierailija
10.11.2024 |

Ajatteletko jotain negatiivista ihmisistä, jotka ovat avioeronneet, vai onko se neutraali, asianomaisten oma asia?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs ja luovuttaja

Vierailija
42/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ero sinällään mitää ajatuksia herätä. Mikdi hetätyäisi? Se joskus herättää miten ihminen itse siihen suhtautuu tai mitä hän siitä kertoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ero sinällään mitää ajatuksia herätä. Mikdi hetätyäisi? Se joskus herättää miten ihminen itse siihen suhtautuu tai mitä hän siitä kertoo.

Olet oikeassa. Monen olisi kannattanut pitää suunsa supuissa eroasioistaan. Sitå saa mitä tilaa.

Vierailija
44/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että se teki väärän valinnan

Mikä suhteen?

Vierailija
45/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Monen olisi kannattanut pitää suunsa supuissa eroasioistaan. Sitå saa mitä tilaa.

Mitä he ovat sitten tilanneet?

Vierailija
46/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä sopii sinunkin pohtia.

Vierailija
47/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään.  Ei tarvita kovin paljon ikää ja ymmärrystä, kun alkaa ihmetellä, millaiset ihmiset ylipäätään pystyvät elämään ja viihtymäänkin yhdessä koko elämänsä. Tätä pitäisi tutkia: miksi ihmiset ovat yhdessä vuosikymmeniä? Onko se muutoksen pelkoa, yksinäisyyden pelkoa vai onko heillä lehmän hemot?

Omille vanhemmilleni suosittelin joskus lapsena eroamista, kun heitä ei yhdistänyt muu kuin osoite ja asuntolaina. En koskaan nähnyt heidän välillään minkäänlaista hellyydenosoitusta tai kättelyä kummempaa kosketustakaan. Aivan kamalaa, kun nyt aikuisena olen kuitenkin nähnyt sellaisiakin perheitä, joissa vanhempien välinen hellyys ja sensuaalisuuskin on ihan normaalia.

Miksi ihmettelet toisten suhteita? Heidän asiansa.

Vierailija
48/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että ihminen on vaikea.

Kumpi osapuolista vai molemmat?

No se pettäjä, siis nainen.

Vierailija
49/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä sopii sinunkin pohtia.

Syystä että? Miten se vaikuttaisi mun elämään?

Vierailija
50/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aina näinkään. Pitkän liitin aikana ihmiset muuttuvat. Monet jotka ovat ihan nuorista asti olleet yhdessä, eroavat keski-iässä. Tulee kyllästyminen vaikka alkujaan kaikki oli niin täydellistä. Halutaan nähdä vähän muutakin kuin se rinnakkaisluokan Tomi kouluajoilta. 

Vierailija
51/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelen että vaikea ihminen. meillä on pomona neljän lapsen äiti, jolla lapset 2 eri isän kanssa ja eronnut. Hankala ja sekava kaakattaja alaisille ja uskoisin että ollut hankala puolisona.

Oletko ajatellut, että myös ne miehet ovat voineet olla hankalia?

Nainen on itse sen miehen valinnut :D

Eivätkö ne miehet ole itse valinneet sitä naista?

Ei siinä miehellä juurikaan ole sananvaltaa, nainen tekee valinnat, mies tyytyy tai on ilman.

Vierailija
52/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tullut aikamatkalle vuodesta 1940 kysymään kummallisia kysymyksiä?

Vierailija
53/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mun pitäisi mitään muitten eroista ajatella?

Kysymys koski eronneita ihmisiä.

Vierailija
54/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aina näinkään. Pitkän liitin aikana ihmiset muuttuvat. Monet jotka ovat ihan nuorista asti olleet yhdessä, eroavat keski-iässä. Tulee kyllästyminen vaikka alkujaan kaikki oli niin täydellistä. Halutaan nähdä vähän muutakin kuin se rinnakkaisluokan Tomi kouluajoilta. 

Hyväksikäyttöä. Mutta sarjaeroajille tyypillinen käytöskaava josta eivät terapiassakaan pääse irti.

Vierailija
55/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eronneista pitäisi ajatella? Suurin osa meistä on eronneita. Ihmisillä on kolmesta neljään avioliittoa takana ja 20-30 suhdetta kun päästään keski-ikään.  Kaikki on eronneet keski-ikään mennessä ja yleensä monta kertaa.

Vierailija
56/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eronneista pitäisi ajatella? Suurin osa meistä on eronneita. Ihmisillä on kolmesta neljään avioliittoa takana ja 20-30 suhdetta kun päästään keski-ikään.  Kaikki on eronneet keski-ikään mennessä ja yleensä monta kertaa.

Aika marginaalista puhut

Vierailija
57/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ajattelen, että kukaan ei mene naimisiin joutuakseen sitten eroamaan. Eli jotain on mennyt pieleen. Jos pariskunnalla on alaikäisiä lapsia, jotain on mennyt ihan kunnolla pieleen. Lähes aina kamelin selän katkaisee pettäminen, mutta voi olla muutakin. Yksinäisyys parisuhteessa ja toisen passaamiseen kyllästyminen voi olla vanhoilla ihmisillä syynä.

Sitten saattaa jossain vaiheessa käydä ilmi, että mitä meni pieleen.

Vierailija
58/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnet naiset on kiimaisia

Vierailija
59/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksikäyttöä. Mutta sarjaeroajille tyypillinen käytöskaava josta eivät terapiassakaan pääse irti.

Sarjaeroaja, jos ensimmäinen 15-vuotiaana alkanut suhde päättyy nelikymppisenä? Ennenminkin ensimmäiseen epätoivon vimmalla ripustautuja.

Vierailija
60/90 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti vannoa jumalan edessä, hah.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi