Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyttekö te olemaan koko päivän sisällä?

Vierailija
10.11.2024 |

Oonko kuitenkin outo, kun tarvitsen joka päivä 'happea'? Nyt jo tässä vaiheessa päivää huono olo, kun en ole käynyt pihalla, kävelyllä tms. Mieheni voi helposti olla koko viikonlopun pe-su vain kotona sisällä ja viihtyy mainiosti.

Huonosta sisäilmasta ei voi olla kyse, koska tämä on ollut minulla.lapsesta asti ja olen asunut ainakin kuudessa eri asunnossa.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla monta viikkoa putkeen.

Vierailija
62/66 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä viikonloppuna olen ollut, koska flunssa. Ällöttävää

Minulla taas on juuri flunssaisena aina halu mennä ulos! Ei pitkäksi aikaa, eikä mitään reippailua, vaan pienelle kierrokselle hissukseen kävellen että saan raitista ilmaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi ulos jos ei kaupassa tarvitsisi käydä ja jossain kylässä joskus. Etyö on ollut aivan mahtava ratkaisu itselle.

Vierailija
64/66 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn.

Vierailija
65/66 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tämmöselle pian 70-v naiselle mitä töitä ovat etätyöt? 1970- ja 1980-luvuilla tein toimistotöitä ja 1990-luvulta alkaen erilaisia töitä Nokialla.Nuoremmatkaan ystäväni (mm toimintaterapeutti, pari sairaanoitajaa, putiikkiyrittäjä, ravintola-alan esimies) eivät voi olla etätöissä vaan toimi vaatii läsnäoloa työpaikalla. Näin kesän loppupuolella varsinkin on ledissä neuvoja miten palautua "työrytmiin" eli leppoisasti totutella työntekoon. Entisinä aikoinan mentiin työpaikalle ja työt jatkuivat normaalisti, ei voinut laiskotella tai totutella.               

Vierailija
66/66 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä viikonloppuna olen ollut, koska flunssa. Ällöttävää

Huonoa suomenkieltä, kirjoita kunnolla tai ei ollenkaan.