Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyttekö te olemaan koko päivän sisällä?

Vierailija
10.11.2024 |

Oonko kuitenkin outo, kun tarvitsen joka päivä 'happea'? Nyt jo tässä vaiheessa päivää huono olo, kun en ole käynyt pihalla, kävelyllä tms. Mieheni voi helposti olla koko viikonlopun pe-su vain kotona sisällä ja viihtyy mainiosti.

Huonosta sisäilmasta ei voi olla kyse, koska tämä on ollut minulla.lapsesta asti ja olen asunut ainakin kuudessa eri asunnossa.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te saatte liikuntaa, jotka olette kokoajan sisällä? 

Kuntosali, kotitreenit, jumpat, uiminen... sisällä nuokin voi tehdä. 

Vierailija
42/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin pystyn. Töissäkään ei tarvitse olla koko päivää sisällä, koska välitunnilla olen ulkona, pari kertaa päivässä. Pyjamapäivää vietän enää harvoin, koska lemmikkiä täytyy ulkoiluttaa pari kertaa päivässä vähintään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se uloslähtö on todella vaikeaa. Joskus en jaksa edes postilaatikolla käydä. Silloin tosin "rankaisen" itseäni eli en syö mitään. Seuraavana päivänä niin järkyttävä nälkä että tulee lähdettyä ulos, edes sille postilaatikolle.;)

Vierailija
44/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyn hyvinkin olemaan vaikk koko päivän ja toisenkin kotona ihan rennosti lukien kaikkea mielenkiintoista. MUTTA, sit kun tarpeeksi olen lekotellut käyn 5 kilsan lenkin , välillä 200-300 m spurttijuoksu ja taas kävelyä.

Hyvin jaksaa,kun pitää välipäiviä. Se on supertärkeää. Ikää tällä mummelilla on vasta 74v.

Vierailija
45/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisällä oleminen ei tarkoita paikoillaan istumista! Tässä on koko päivä tehty kotihommia tukka putkella, nyt päädyin Vauvalle, kun istahdin hetkeksi katsomaan netistä sotaveteraanien marssia ja juhlaa Lontoossa :)

Vierailija
46/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumppaan, lihaskuntojumppaan, joogaan ja kuuntelen musaa ja tanssin

Vierailija
47/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee jotenkin selittämätön huono omatunto. Vaikka olisi raskaan työpäivänkin jälkeen pelkästään kotona, niin tulee tunne, että johonkin olisi vielä mentävä.

Vierailija
48/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin tarve päästä ulos päivittäin, ettei tule tunkkainen olo, mutta pystyn mä sisälläkin olemaan koko päivän. Jos ulkona on kovin hyistä tai oon kipeä niin silloin oma koti houkuttelee enemmän ilman ulkoiluja.

Viime viikko meni helposti sisällä porukoitteni luona, kun en kyennyt kunnolla kävelee ja viihdyin todella hyvin ilman tunkkaista oloa. Kaipa oloistakin kiinni onko tarve luonnon raikkaalle ilmalle.

Vierailija
49/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee jotenkin selittämätön huono omatunto. Vaikka olisi raskaan työpäivänkin jälkeen pelkästään kotona, niin tulee tunne, että johonkin olisi vielä mentävä.

Tuosta ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa!

Vierailija
50/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä pitää nousta keittiön pöydän äärestä ja ottaa jääkaapista syötävää. Sitten takaisin keittiön pöydän ääreen. Sitten tulee vessahätä ja pitää mennä vessaan. Sieltä takaisin keittiön pöydän ääreen. Sitten kiinnostaa, mitä näkyy televisiossa ja pitää kävellä olohuoneeseen. Vähän ajan päästä haluttaa kahvia ja pitää kävellä keittiöön. Kun kahvi on valmista, niin sitten uudelleen olohuoneeseen television ääreen jne.Tuolla kaavalla tulee jo reilusti liikuntaa.

Vierailija
51/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä, sade, tuuli, liukkaus ja pimeys pakottaa mut sisälle n 6kk vuodessa. Kipusairaudet pahenee Suomessa ollessa. Vain pakolliset kauppareissut ja avanto kerran viikossa 

🤣 avanto kyllä mutta kylmä ei 🤣

Vierailija
52/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan olla kotona, eikä tuota ongelmaa olla käymättä ulkona. Tykkään olla itsekseni ja useimmiten ihmisvilinä ahdistaa. Teen aina omia juttuja kotona, joten aikakaan ei käy pitkäksi. En jaksaisi koko aika olla menossa. En palaudu kunnolla, jos en saa hetken rauhaa ilman muita ihmisiä.

Vierailija
53/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen kotitreenejä. Olen hyvässä kunnossa, ei tarvitse kuntosalia mihinkään.

Vierailija
54/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa tulee käytyä ulkona vähintään neljä kertaa päivässä. Yksin varmaan voisin olla sisällä ihan hyivn muutaman päivän. 

Vierailija
55/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle se uloslähtö on todella vaikeaa. Joskus en jaksa edes postilaatikolla käydä. Silloin tosin "rankaisen" itseäni eli en syö mitään. Seuraavana päivänä niin järkyttävä nälkä että tulee lähdettyä ulos, edes sille postilaatikolle.;)

Minulta ei onnistu tuollainen itseni "rankaiseminen", jos kotona on ruokaa. Koko ajan olen syömässä, vaikken kävisi edes postilaatikolla.

Vierailija
56/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Mun unelma olisi prepper bunkkeri maan alla sellaisen oven takana mitä ei saa mitenkään väkisin avattua.

Siellä bunkkerin sisällä ruokavarastot, kuntosali, oleskelutilat, makuutilat ja tietokone/komentokeskus huone. Droneilla tarkkailisin maan pintaa ja ympäristöä.

Vierailija
57/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni etelästä pohjoiseen lähti mukaan iso arsenaali treenivälinettä salia korvaavaan voimailuun + hapenottokyky/aerobinen.. Löytyy kahvakuulaa, stepperi ja vaikka mitä!

Toiset Covid-kaimani aikanaan valittivat, kuinka körönäetäily lisännyt kehon elomassaa 10-15 kg vuodessa. Iso laihdutusurakka evakon jälkeen heillä ollut edessä. Ei mulla vaan ollenkaan keho 'pullahtanut' ole.. 🤔

Olen fiksuna modifioinut elämäni sillä tapaa, ettei näin ole päässyt käymään. Organisointikysymys.

Joku mainitsi mainitsi parvekkeen -

kotini iso parveke vehrein luontomaisemin on minullekin todellakin happi/kuntohuone ollut. Kiitollinen siitä.

Vierailija
58/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Itselläni etelästä pohjoiseen lähti mukaan iso arsenaali treenivälinettä salia korvaavaan voimailuun + hapenottokyky/aerobinen.. Löytyy kahvakuulaa, stepperi ja vaikka mitä!

Toiset Covid-kaimani aikanaan valittivat, kuinka körönäetäily lisännyt kehon elomassaa 10-15 kg vuodessa. Iso laihdutusurakka evakon jälkeen heillä ollut edessä. Ei mulla vaan ollenkaan keho 'pullahtanut' ole.. 🤔

Olen fiksuna modifioinut elämäni sillä tapaa, ettei näin ole päässyt käymään. Organisointikysymys.

Joku mainitsi mainitsi parvekkeen -

kotini iso parveke vehrein luontomaisemin on minullekin todellakin happi/kuntohuone ollut. Kiitollinen siitä.'

.

*mainitsi - sana

jakso/kpl nro 4:

vahingossa tuplana. 

sama

.

Vierailija
59/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ulkona 5 h. Rakastan tätä syksyä! Ihanaa, kun ei ole lunta ja pakkasta! Sumu ja tihku ei haittaa. Joka päivä on pakko päästä ulos. 

Vierailija
60/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkotyö joten 8 h ulkoilua ma-pe. Viikonloppuisin tunti ulkoilua riittää.