Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyttekö te olemaan koko päivän sisällä?

Vierailija
10.11.2024 |

Oonko kuitenkin outo, kun tarvitsen joka päivä 'happea'? Nyt jo tässä vaiheessa päivää huono olo, kun en ole käynyt pihalla, kävelyllä tms. Mieheni voi helposti olla koko viikonlopun pe-su vain kotona sisällä ja viihtyy mainiosti.

Huonosta sisäilmasta ei voi olla kyse, koska tämä on ollut minulla.lapsesta asti ja olen asunut ainakin kuudessa eri asunnossa.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti

Vierailija
22/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en voinut kuvitellakaan (paitsi kipeänä), mutta nykyisin tämä oma asuinalue + lähialueet on niin täyteen rakennettua, rumaa ja ahdasta ettei enää huvita katsoa edes ulos ikkunasta. Lisäksi kaikkialla on aivan liikaa ihmisiä eli vaikka menisi jonnekin kauemmaksi missä on väljempää ja kaunistakin niin ensin pitää silti sietää pelkkää paskaa ihan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, mutta jossain vaiheessa tulee migreeni (kohtaus). Tuota samaa ollut jo teini-iästä lähtien. Pakko käydä ulkona "happihyppelyllä" (paitsi että käyn pihalla röökillä, siitä se happisaturaatio oikein tykkää [not!]). No, tuleepahan poltettua vähemmän, kun ei aina jaksa vaivautua pihalle....

Vierailija
24/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta yhtään ylimääräiset ulkoilut kehä kolmosen sisäpuolella eikä ihan lähellä sen ulkopuolellakaan.

Sen käyn ulkona mikä on ihan pakko ja that's it.

Vierailija
25/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Joskus olen ollut sisällä viikonkin putkeen.

Vierailija
26/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko viikon sisällä.

Vierailija
27/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen taaplaa tyylillään eikä kenenkään tapa toimia yksityisesti kodissaan ole  kenenkään toisen bisnes. Niin kauan kuin  tapa elää ei aiheuta toisille uhkaa, vaaraa, häiriötä tai vahinkoa, on se ihmisen oma valinta ja perusoikeus. Ehdottomasti näin.

Vierailija
28/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä, sade, tuuli, liukkaus ja pimeys pakottaa mut sisälle n 6kk vuodessa. Kipusairaudet pahenee Suomessa ollessa. Vain pakolliset kauppareissut ja avanto kerran viikossa 

Vierailija
29/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen taaplaa tyylillään eikä kenenkään tapa toimia yksityisesti kodissaan ole  kenenkään toisen bisnes. Niin kauan kuin  tapa elää ei aiheuta toisille uhkaa, vaaraa, häiriötä tai vahinkoa, on se ihmisen oma valinta ja perusoikeus. Ehdottomasti näin.

5-5👍

Vierailija
30/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tosi kauheassa burniksessa ja aloin toipua ja nukkua paremmin vasta kun en syyllistynyt siitä etten käy joka päivä ulkona/kävelyllä. Ja nytkin olen ollut 2 päivää lähtemättä mihinkään 🙂 Saattaa olla että käyn vielä lenkillä, saattaa olla etten käy! Sisällä treenaan joka päivä edes vähän tanssia koska se on suuri intohimoni joten liikuntaa tulee menin ulos tai en.

Vierailija
31/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten mutta lintulauta pitää vähintään kerran päivässä käydä täyttämässä uudelleen

Vierailija
32/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ulkohuussi joten ulkona tulee väkisinkin käytyä myös kipeänä. Lisäksi on koiria, joiden kanssa on oltava edes omassa pihassa, jos ei kauemmas lähde. Samalla tulee usein käveltyä pihassa ja katseltua maisemia, tekee hyvää etätöiden välissäkin.

Vierailija
33/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn olla. Eilen kävin kaupassa. Tänään vein roskat, mutta ihan kevyesti voin olla sisällä vaikka monta päivää. 

Vierailija
34/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmaa, menis varmaan vIikko, mutta ruokaostokset ei yleensä ihan niin pitkään riitä. Eniten nautin ajasta kun siellä kämpillä saa olla ihan yksikseen eikä tarvi edes puhua kenellekään. Mutta näin perheellisenä tuollaisen oman ajan järjestäminen on välillä vähän haastavaa ja lapsikin yleensä jotain viestittelee.

Vierailija
35/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAH! Helposti.

Minulla on etätyö ja olen introvertti. M28

Vierailija
36/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Olen etätöissä ja poistun kotoa 1-2 x kauppaan ja 2 x lenkille/viikko. Muuten aina kotona.

Vierailija
37/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tarvitsisi käydä kaupassa, hakea puita liiteristä, käydä postilaatikolla ja viedä linnuille ruokia, niin voisin olla sisällä koko talvikauden. Kesä on eri asia.

Vierailija
38/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti pystyisin olemaan sisällä koko päivän, etenkin tällaisella ilmalla. Pihakin muistuttaa enemmän kurapeltoa kuin ok-talon pihaa. Oikein harmittaa, kun parin tunnin päästä on pakko lähteä ulos ja pois kotoa.

Vierailija
39/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te saatte liikuntaa, jotka olette kokoajan sisällä? 

Vierailija
40/66 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä yksi päivä menee, mutta kyllä siinä vähän sellainen mökkihöperö olo tulee jonka huomaa kun lähtee seuraavan kerran ulos.