Pystyttekö te olemaan koko päivän sisällä?
Oonko kuitenkin outo, kun tarvitsen joka päivä 'happea'? Nyt jo tässä vaiheessa päivää huono olo, kun en ole käynyt pihalla, kävelyllä tms. Mieheni voi helposti olla koko viikonlopun pe-su vain kotona sisällä ja viihtyy mainiosti.
Huonosta sisäilmasta ei voi olla kyse, koska tämä on ollut minulla.lapsesta asti ja olen asunut ainakin kuudessa eri asunnossa.
Kommentit (66)
Ennen en voinut kuvitellakaan (paitsi kipeänä), mutta nykyisin tämä oma asuinalue + lähialueet on niin täyteen rakennettua, rumaa ja ahdasta ettei enää huvita katsoa edes ulos ikkunasta. Lisäksi kaikkialla on aivan liikaa ihmisiä eli vaikka menisi jonnekin kauemmaksi missä on väljempää ja kaunistakin niin ensin pitää silti sietää pelkkää paskaa ihan liikaa.
Pystyn, mutta jossain vaiheessa tulee migreeni (kohtaus). Tuota samaa ollut jo teini-iästä lähtien. Pakko käydä ulkona "happihyppelyllä" (paitsi että käyn pihalla röökillä, siitä se happisaturaatio oikein tykkää [not!]). No, tuleepahan poltettua vähemmän, kun ei aina jaksa vaivautua pihalle....
Ei kiinnosta yhtään ylimääräiset ulkoilut kehä kolmosen sisäpuolella eikä ihan lähellä sen ulkopuolellakaan.
Sen käyn ulkona mikä on ihan pakko ja that's it.
Pystyn. Joskus olen ollut sisällä viikonkin putkeen.
Jokainen taaplaa tyylillään eikä kenenkään tapa toimia yksityisesti kodissaan ole kenenkään toisen bisnes. Niin kauan kuin tapa elää ei aiheuta toisille uhkaa, vaaraa, häiriötä tai vahinkoa, on se ihmisen oma valinta ja perusoikeus. Ehdottomasti näin.
Kylmä, sade, tuuli, liukkaus ja pimeys pakottaa mut sisälle n 6kk vuodessa. Kipusairaudet pahenee Suomessa ollessa. Vain pakolliset kauppareissut ja avanto kerran viikossa
Vierailija kirjoitti:
Jokainen taaplaa tyylillään eikä kenenkään tapa toimia yksityisesti kodissaan ole kenenkään toisen bisnes. Niin kauan kuin tapa elää ei aiheuta toisille uhkaa, vaaraa, häiriötä tai vahinkoa, on se ihmisen oma valinta ja perusoikeus. Ehdottomasti näin.
5-5👍
Mä olin tosi kauheassa burniksessa ja aloin toipua ja nukkua paremmin vasta kun en syyllistynyt siitä etten käy joka päivä ulkona/kävelyllä. Ja nytkin olen ollut 2 päivää lähtemättä mihinkään 🙂 Saattaa olla että käyn vielä lenkillä, saattaa olla etten käy! Sisällä treenaan joka päivä edes vähän tanssia koska se on suuri intohimoni joten liikuntaa tulee menin ulos tai en.
Kyllä muuten mutta lintulauta pitää vähintään kerran päivässä käydä täyttämässä uudelleen
Meillä on ulkohuussi joten ulkona tulee väkisinkin käytyä myös kipeänä. Lisäksi on koiria, joiden kanssa on oltava edes omassa pihassa, jos ei kauemmas lähde. Samalla tulee usein käveltyä pihassa ja katseltua maisemia, tekee hyvää etätöiden välissäkin.
Pystyn olla. Eilen kävin kaupassa. Tänään vein roskat, mutta ihan kevyesti voin olla sisällä vaikka monta päivää.
Ei mitään ongelmaa, menis varmaan vIikko, mutta ruokaostokset ei yleensä ihan niin pitkään riitä. Eniten nautin ajasta kun siellä kämpillä saa olla ihan yksikseen eikä tarvi edes puhua kenellekään. Mutta näin perheellisenä tuollaisen oman ajan järjestäminen on välillä vähän haastavaa ja lapsikin yleensä jotain viestittelee.
HAH! Helposti.
Minulla on etätyö ja olen introvertti. M28
Helposti. Olen etätöissä ja poistun kotoa 1-2 x kauppaan ja 2 x lenkille/viikko. Muuten aina kotona.
Jos ei tarvitsisi käydä kaupassa, hakea puita liiteristä, käydä postilaatikolla ja viedä linnuille ruokia, niin voisin olla sisällä koko talvikauden. Kesä on eri asia.
Todennäköisesti pystyisin olemaan sisällä koko päivän, etenkin tällaisella ilmalla. Pihakin muistuttaa enemmän kurapeltoa kuin ok-talon pihaa. Oikein harmittaa, kun parin tunnin päästä on pakko lähteä ulos ja pois kotoa.
Miten te saatte liikuntaa, jotka olette kokoajan sisällä?
No kyllä yksi päivä menee, mutta kyllä siinä vähän sellainen mökkihöperö olo tulee jonka huomaa kun lähtee seuraavan kerran ulos.
Helposti