Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun on vaikea ymmärtää vanhempia jotka valittaa ettei lapsi käy koskaan kylässä mutta eivät itse tee mitään asian eteen eli matkusta lapse

Vierailija
10.11.2024 |

Minun on vaikea ymmärtää vanhempia jotka valittaa ettei lapsi käy koskaan kylässä mutta eivät itse tee mitään asian eteen eli matkusta lapsensa luokse? Ainoa mikä käy on että lapsi matkustaa sinne heidän luokseen, muuten ei nähdä sitten vuosiin.

Jos kerta niin kovasti ikävöivät ja haluavat nähdä niin mikseivät vaikka varaa hotellia sen lapsen paikkakunnalta ja käy lapsen kanssa kahvilla yms? tai tee vaikka yhdessä reissua sen lapsen luokse, vaikka se lapsi asuukin pienessä yksiössä, eikai siellä yöpöyä tarvitse? Jos kerta lapsi ei käy kylässä niin eikö heidän pitäisi tehdä jo päätelmiä että lapsella voi olla jokin syy, esim ahdistus ettei pysty matkustaa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä samaa ihmettelen usein omien vanhempieni kanssa. Asutaan eri kaupungeissa, kuitenkin vain tunnin ajomatkan päässä. Silti se on minä joka autottomana joudun aina menemään kylään vaikka heille olisi helpompaa tulla luokseni. Ja heillä olisi myös enemmän aikaa käyttää matkoihin kun toinen on eläkkeellä ja toinen jäämässä kohta. Ymmärtäisin jos puhutaan vähän vanhemmista ihmisistä joilla on jo sairauksia yms mutta alle 70v perusterveet ihmiset.

Ei ihmiset tahdo lapsiaan häiritä ja tuppautua. Kutsuppa joskus.

Omat vanhempani soittavat ja kysyvät, milloin olisi sopiva viikonloppu tulla käymään esim. marraskuun aikana. Sovimme sopivan ajankohdan. Näin toimin myös itse mennessäni vanhemmilleni, eli varmistan etukäteen ennen menemistäni, että sopii tulla käymään ja ovat kotona. En oleta, eivätkä hekään oleta, että siellä odotetaan vaan kyläilijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla