Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyhmät äidit!

Vierailija
19.02.2007 |

Hu huu tyhmät äidit. Tässä teille valistusta:

Teidän EI tarvitsekkaan ymmärtää sitä, miksi joku toinen vie lapsensa tarhaan ennen 3 ikävuotta. koska se EI ole teidän lapsi.

Teidän EI tarvitse myöskään aloittaa kirjoituksia siitä, kuinka joku hoitaa vauvaa kotona ja vanhempi on hoidossa. Sillä teidän ei tarvitse ymmärtää, kyse EI ole teidän lapsesta.

Suotta päätänne puhki mietitte myöskään sillä, että miksi kaikki äidit EI imetä lapsiaan. Ei hätää, teidän lapsellenne riittää teidän maitonne, EI tarvitse murehtia toisten lapsista.

Unikoulun tarpeellisuudesta on ihan turha täällä tapella. EI kaikki äidit ole siitäkään samaa mieltä, mutta EI hätää, sinä saat tehdä lapsellesi ihan niin kuin haluat. Nuku vieressä vaikka ikuisesti.

EI teidän ole myöskään pakko rokottaa lapsianne, vaikka muut niin tekeekin. EI me muutkaan jätetä rokottamatta lapsianne teidän takia!

Hienoa, että teette lapsillenne aina kotiruokaa, ettekö ole koskaan väsyneitä. EI lapsi voisi enempää toivoa, mutta EI kaikki jaksa!

Mitä jos nyt keskityttäisiin omiin elämiimme ja jätettäisiin muut rauhaan. Tehkää jokainen ihan niin kuin itse haluatte. (lain sisällä tietenkin)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi kolahtaa ja lujaa =D

Vierailija
2/3 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain kohtaa elämässäsi, eli voisi kysyä että mihin kohtaan sua on kolahtanut??????

" "

Mitä jos nyt keskityttäisiin omiin elämiimme ja jätettäisiin muut rauhaan. Tehkää jokainen ihan niin kuin itse haluatte. (lain sisällä tietenkin)" " "

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kolahti todella lujaa! Nimittäin se, että en jaksa lukea täällä palstoilla joka päivä noita samoja typeriä aloituksia. Aloittaja on luultavasti aina sama viripää jolla ei ole omaa elämää. Olisi mukava keskustella ihan rakentavassa hengessä, eikä lukea noita riidanhaastamis viestejä jatkuvasti.

ps. ja vaikka alkuperäisen viestin kirjoitinkin, niin moni noista kirjoittamistani asioista on juurikin samanlailla kuin " tyhmillä äideillä" , minä vaan en pidä niistä mesoa. Enkä jaksa arvostella muita! Se on ihan turhaa...riittää että olen hyvä äiti omille lapsilleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi