Kannattaa ottaa älykäs mies
Toki sen tiesimmekin. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-selvitti-miten-alykas-mies…
Kommentit (33)
Älykkyys ja koulutus ei ole sama asia. Se palstan ei-älyköiltä menee ohi. Usein koulutettu on jokseenkin älykäs, mutta suoria yhtäläisyysmerkkejä ei voi piirtää. Sairaanhoitaja voi olla älykäs ja tekniikan tohtori taas tyhmä.
No ei kannata ainakaan huippuälykästä miestä huolia, koska sen seurassa tunteen itsensä tyhmäksi, joka voi aiheuttaa voimakasta ahdistuksen tunnetta, jota kutsutaan kateudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys ja koulutus ei ole sama asia. Se palstan ei-älyköiltä menee ohi. Usein koulutettu on jokseenkin älykäs, mutta suoria yhtäläisyysmerkkejä ei voi piirtää. Sairaanhoitaja voi olla älykäs ja tekniikan tohtori taas tyhmä.
Todennäköisyys, että tekniikan tohtori on tyhmä, on hyvin alhainen. On se toki mahdollista, mutta hyvin epätodennäköistä.
Juuri näin. Nämä vihaansa kylvävät vain kuvittelevat olevansa älykkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin älykkään naisen, mutta myös luonteen, arvojen ja ulkonäön pitäisi miellyttää. Erittäin vaikea yhdistelmä löytää. -M
M=Mies vai M=etunimen kirjain? Mietinpä vain kun laitat puumerkkisi jota paikkaan, Martti... Tänään sinulla on nimmari eikä vain isänpäivä.
Sinä siis etsit HELMEÄ? Joskus voi olla niin että tommosia helmiä ei näe, jotkut meren 'risut' peittävät sitä. Sä OTTAISIT Helmen? Tommosella Helmellä voi olla vastaavat vaatimukset miehen suhteen ja menee vielä vaikeammaksi jos näiden kahden pitäsi sopia. Olisivat kyllä perfekti ihmisparimätsi. Ei mitään tietoa miten tommosen suhteen vois SAADA... ootko koittanut koruliikettä... jospa siellä olisi myynnissä ihan Timanttikin...
Vierailija kirjoitti:
No ei kannata ainakaan huippuälykästä miestä huolia, koska sen seurassa tunteen itsensä tyhmäksi, joka voi aiheuttaa voimakasta ahdistuksen tunnetta, jota kutsutaan kateudeksi.
Sen huippuälykkään sosiaaliset taidot voivat olla täysi nolla. Seuralaisen ahdistus johtuu yksinomaan siitä.
Eipä auttanut tuokaan, tai miten sen nyt ottaa. Yhdessä on pysytty melkein 30 vuotta, mutta ainakin puolet siitä mies käyttänyt henkistä vakivaltaa mitätöimällä ja puhumalla rumasti. Nyt ihmeissään kun olen päättänyt ottaa eron. Vuosien varrella tästä ongelmasta on keskusteltu lukuisia kertoja. En käsitä miten fiksu ja älykäs mies ei mene vaikka terapiaan, vaan purkaa turhautumisensa vaimoon.
Vierailija kirjoitti:
Eipä auttanut tuokaan, tai miten sen nyt ottaa. Yhdessä on pysytty melkein 30 vuotta, mutta ainakin puolet siitä mies käyttänyt henkistä vakivaltaa mitätöimällä ja puhumalla rumasti. Nyt ihmeissään kun olen päättänyt ottaa eron. Vuosien varrella tästä ongelmasta on keskusteltu lukuisia kertoja. En käsitä miten fiksu ja älykäs mies ei mene vaikka terapiaan, vaan purkaa turhautumisensa vaimoon.
Siten kun hän ei ole fiksu eikä älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Tapailumies on DI. Ja olen siitä kauhean ylpeä. Isänikin on kehunut hyväksi saaliiksi.
Jonkinlainen tae yleisestä fiksuudesta, na. normaliudesta. Olen deittaillut mt-ongelmaisia ja työttömiä. Kumpikaan ei sytytä.
Taidatte olla isänne kanssa yhtä lapsellisia. DI-miehistä on sen verran kokemusta, että arki tulee vastaan heidänkin kanssaan.
Mistä sellaisen löytää? 80% miehistä kun tuntuu olevan täysiä retardeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisyys, että tekniikan tohtori on tyhmä, on hyvin alhainen. On se toki mahdollista, mutta hyvin epätodennäköistä.
Tekniikan tohtori ei voi olla tyhmä. Ehkä sosiaalisesti kömpelö, muttei tyhmä.
Ottaa ja saada. Kaksi eri asiaa.
Itselläni sinkkuus johtuu hyvin yksinkertaista syystä.
Silloin kun minä pitäisin jostakin naisesta, niin hän ei pidä minusta ja sitten jos joku nainen pitäisi minusta, niin minä en pidä hänestä. Ja ei, tämäkään ei ole niinkään ulkonäkö kysymys, vaikka niinkin tässä pinnallisessa maailmassa voisi ajatella olevan.