Olitteko miehet mukana synnyttämässä kun lapsi syntyi?
Kommentit (70)
Olin. Se oli pelottavaa. Onneksi ilokaasu auttoi.
Tälle palstalle käy pian niin (osin jo käynyt) että ainoastaan nämä "hupiukot"/incelit vastailevat täällä toisilleen. Eivät ne parisuhteet täältä löydy, jota eivät tunnu ymmärtävän.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on kyllä vastenmielisiä. Kun näitä kommentteja lukee... Hävetkää!
Mistä tiedät kirjoittajien sukupuolen?
Olin mukana molemmissa tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on kyllä vastenmielisiä. Kun näitä kommentteja lukee... Hävetkää!
Ketjuun vastanneet on paria poikkeusta lukuunottamatta eronneita.
Oon viestin 2 kirjottaja enkä oo eronnu enkä ymmärrä mikä tuossa mun viestissä kiukuttaa että on pitäny laittaa noin paljon alapeukkuja. Täällä on paljon katkeria vanhojapiikoja
"Nainen vaan ponnistaa". No onpa teillä lapsi syntynyt helposti, muutamassa minuutissa ja ilman kipuja. Kommenttisi on höpöhöpöä eikä sinulla ole vaimoa eikä lasta.
Niin no kyllä siinä nainen sen työn tekee. Ei kai kukaan sano että se helppoa olisi, mutta ei siinä mies voi oikein muutakaan kuin olla vieressä läsnä. Meillä syntyi kyllä sen verran nopeasti ettei keretty esim. kivunlievityksiä laittaa. Jossain vaiheessa oltiin hakemassa lääkäriä (tms) paikalle jota siihen olisi tarvittu, mutta kun hän pääsi tulemaan, niin totesi että synnytys on jo niin pitkällä että ei enää kannata puudutella. Kyllähän se jännittävä tapahtuma oli miehellekin, ei minulla kyllä ainakaan siinä mitään inhotusta tai pökertymistä tms. tullut mistä olin juttuja lukenut. Jännitin vaan miten vaimo pärjää ja sitten miten vauva pärjää kun ei meinannut alkaa hengittämään jne. kyllä siinä itse oli aivan sivusta seuraajan asemassa, lieneekö vaimo kokenut läsnäoloni jonkinlaisena tukena kuitenkin, toivon niin. (Niin, en ole sama kuin kukaan aiempi kirjoittaja tässä ketjussa.)
Onko miehestä jotain hyötyä siellä jos pyörtyy?
Olin toisen naisen kanssa sängyssä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehestä jotain hyötyä siellä jos pyörtyy?
Miksi mies pyörtyisi?
Ei siinä miehet mitään synnytä. Eivät oikeasti tiedä miltä synnytys tuntuu. Ovat kyllä hyviä tukihenkilöitä hommassa.
"Nainen vaan ponnistaa". No onpa teillä lapsi syntynyt helposti, muutamassa minuutissa ja ilman kipuja. Kommenttisi on höpöhöpöä eikä sinulla ole vaimoa eikä lasta.