Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olitteko miehet mukana synnyttämässä kun lapsi syntyi?

Vierailija
09.11.2024 |

Millaista oli?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 tuntia ja sitten heitettiin ulos kun piti tehdä sektio

Vierailija
22/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panin anoppia joka koloon silloin kun vaimo synnytti. Hävettää jälkikäteen, mutta minkä sille enää voi!

Miksi huutomerkki? Normi käytäntö täällä savossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet on kyllä vastenmielisiä. Kun näitä kommentteja lukee... Hävetkää!

Ketjuun vastanneet on paria poikkeusta lukuunottamatta eronneita.

Vierailija
24/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa olin mutta en ollut juuri sillä hetkellä samassa huoneessa kun lapsi syntyi.

Vierailija
25/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/3 oli

Vierailija
26/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä istuin pääpuolella nurkassa. Eipä minusta tainnut kauheasti olla apua, jossei haittaakaan.

Ihan OK reissu, vaikken mitään ylimaallisia kiintymyskokemuksia sieltä saanutkaan.

Kärräilin sitten eväitä ja toimitin huonepalvelijan hommia kun saatiin lapsi (samana synnytyspäivänä) teholta takaisin.

Itse sairaalan toiminnasta jäi huono maku kun tuntui että alasynnytystä väännettiin väkisin vaan aivan liian pitkään vaikka amatöörikin näki että homma ei etene yhtään minnekään ja sitten lopulta hätäisesti revittiin lapsi ulos.

Vierailija
27/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikertaa

Vierailija
28/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä ketju muuttui hupitantereeksi kun miehet liian herkkiä puhumaan heitä eniten koskettavista tunneasioista ainakaan tänne...

tai sitten...

tämän ketjun porukat eivät ole rakastaneet lastensa äitejä... ja tässä se paljastuu... eivät myös rakasta itseään koska on heidän omista lapsista kyse...

tai sitten...

voivat tietysti olla ties mitä ääliöitäkin... ja sellaisiahan on maailma pullollaan...

**

Osuinko aivan väärään? 

Vierailija
29/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti otin, se oli hänelle tärkeää. Ensimmäisessä siitä ei ollut oikein mitään hyötyä, toisessa paljonkin, koska ensimmäisestä viisastuneena tiesin, että menetän jossain kohtaa kommunikointikykyni, ja koska olimme aiheesta paljon puhuneet, luotin siihen, että hän pystyy puhumaan puolestani ja kirjasin myös siihen "toivelistaan" asian. Luotti onneksi siihen, että tuntee minut riittävän hyvin käytääkseen puhevaltaani tilanteessa ja riitti, että itse vain tuskani keskeltä nyökkäilin että näin on ja kaikki meni huomattavasti sujuvammin.

Vierailija
30/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnostanut mennä. Onneksi en mennyt, sillä törmäsin nykyiseen vaimoon baarissa. 

Vierailija
31/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees tiennyt vaimon synnyttävän. Vasta kolmen päivän pääst kuulin lapsen syntymäst.

Vierailija
32/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en edes muista missä olin silloin, kun lapsi syntyi.

Vierailija
33/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äänestämässä perussuomalaisia eduskuntavaaleissa, niin en kerennyt tukemaan tyttöystävääni synnytyksessä. Pärjäsi varmaan hyvin ilman minua.

Vierailija
34/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut miestäni mukaan synnytykseen.

Ja jos vielä joskus saisin / synnytttäisin toisen lapsen  ( mikä on erittäin epätodennäköistä) en todellakaan halua miestäni näkemään, sitä helvetillistä tuskien taivalta, mitä synnytys on.

Vierailija
35/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla homobaarissa silloin 😅

Vierailija
36/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halunnut miestäni mukaan synnytykseen.

Ja jos vielä joskus saisin / synnytttäisin toisen lapsen  ( mikä on erittäin epätodennäköistä) en todellakaan halua miestäni näkemään, sitä helvetillistä tuskien taivalta, mitä synnytys on.

Ei miehen tarvi kattoa sinne reikään siinä vaiheessa ku se tulee

Vierailija
37/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin nukkumassa.

Vierailija
38/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäsektio 2x. Alussa sai olla mukana hetken. 

Kiitti kuitenkin lapseni ja vaimoni hengen pelastamisesta hoitovirheestä huolimatta. 

Vierailija
39/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet on kyllä vastenmielisiä. Kun näitä kommentteja lukee... Hävetkää!

Ketjuun vastanneet on paria poikkeusta lukuunottamatta eronneita.

Oon viestin 2 kirjottaja enkä oo eronnu enkä ymmärrä mikä tuossa mun viestissä kiukuttaa että on pitäny laittaa noin paljon alapeukkuja. Täällä on paljon katkeria vanhojapiikoja

Vierailija
40/70 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite taas Thaimaassa rantatyttöjen kanssa kuhertelemassa.