Olitteko miehet mukana synnyttämässä kun lapsi syntyi?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Panin anoppia joka koloon silloin kun vaimo synnytti. Hävettää jälkikäteen, mutta minkä sille enää voi!
Miksi huutomerkki? Normi käytäntö täällä savossa
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on kyllä vastenmielisiä. Kun näitä kommentteja lukee... Hävetkää!
Ketjuun vastanneet on paria poikkeusta lukuunottamatta eronneita.
Sairaalassa olin mutta en ollut juuri sillä hetkellä samassa huoneessa kun lapsi syntyi.
Joo, kyllä istuin pääpuolella nurkassa. Eipä minusta tainnut kauheasti olla apua, jossei haittaakaan.
Ihan OK reissu, vaikken mitään ylimaallisia kiintymyskokemuksia sieltä saanutkaan.
Kärräilin sitten eväitä ja toimitin huonepalvelijan hommia kun saatiin lapsi (samana synnytyspäivänä) teholta takaisin.
Itse sairaalan toiminnasta jäi huono maku kun tuntui että alasynnytystä väännettiin väkisin vaan aivan liian pitkään vaikka amatöörikin näki että homma ei etene yhtään minnekään ja sitten lopulta hätäisesti revittiin lapsi ulos.
Joko tämä ketju muuttui hupitantereeksi kun miehet liian herkkiä puhumaan heitä eniten koskettavista tunneasioista ainakaan tänne...
tai sitten...
tämän ketjun porukat eivät ole rakastaneet lastensa äitejä... ja tässä se paljastuu... eivät myös rakasta itseään koska on heidän omista lapsista kyse...
tai sitten...
voivat tietysti olla ties mitä ääliöitäkin... ja sellaisiahan on maailma pullollaan...
**
Osuinko aivan väärään?
Tietysti otin, se oli hänelle tärkeää. Ensimmäisessä siitä ei ollut oikein mitään hyötyä, toisessa paljonkin, koska ensimmäisestä viisastuneena tiesin, että menetän jossain kohtaa kommunikointikykyni, ja koska olimme aiheesta paljon puhuneet, luotin siihen, että hän pystyy puhumaan puolestani ja kirjasin myös siihen "toivelistaan" asian. Luotti onneksi siihen, että tuntee minut riittävän hyvin käytääkseen puhevaltaani tilanteessa ja riitti, että itse vain tuskani keskeltä nyökkäilin että näin on ja kaikki meni huomattavasti sujuvammin.
Ei vaan kiinnostanut mennä. Onneksi en mennyt, sillä törmäsin nykyiseen vaimoon baarissa.
En ees tiennyt vaimon synnyttävän. Vasta kolmen päivän pääst kuulin lapsen syntymäst.
Jaa, en edes muista missä olin silloin, kun lapsi syntyi.
Olin äänestämässä perussuomalaisia eduskuntavaaleissa, niin en kerennyt tukemaan tyttöystävääni synnytyksessä. Pärjäsi varmaan hyvin ilman minua.
En halunnut miestäni mukaan synnytykseen.
Ja jos vielä joskus saisin / synnytttäisin toisen lapsen ( mikä on erittäin epätodennäköistä) en todellakaan halua miestäni näkemään, sitä helvetillistä tuskien taivalta, mitä synnytys on.
Taisin olla homobaarissa silloin 😅
Vierailija kirjoitti:
En halunnut miestäni mukaan synnytykseen.
Ja jos vielä joskus saisin / synnytttäisin toisen lapsen ( mikä on erittäin epätodennäköistä) en todellakaan halua miestäni näkemään, sitä helvetillistä tuskien taivalta, mitä synnytys on.
Ei miehen tarvi kattoa sinne reikään siinä vaiheessa ku se tulee
Hätäsektio 2x. Alussa sai olla mukana hetken.
Kiitti kuitenkin lapseni ja vaimoni hengen pelastamisesta hoitovirheestä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on kyllä vastenmielisiä. Kun näitä kommentteja lukee... Hävetkää!
Ketjuun vastanneet on paria poikkeusta lukuunottamatta eronneita.
Oon viestin 2 kirjottaja enkä oo eronnu enkä ymmärrä mikä tuossa mun viestissä kiukuttaa että on pitäny laittaa noin paljon alapeukkuja. Täällä on paljon katkeria vanhojapiikoja
Ite taas Thaimaassa rantatyttöjen kanssa kuhertelemassa.
26 tuntia ja sitten heitettiin ulos kun piti tehdä sektio