Katsoin verokonetta ja miten v.itussa ihmiset tienaa niin paljon?
Kommentit (77)
Jos ne on tyhmiä orjia ja käy töissä? Moni mun tuttu tekee niin ja niillä on rahaa ruokaan.
Ne tulot revitään työntekijöiden ja asiakkaiden selkänahasta.
Koska talousjärjestelmä on poliittisesti muotoiltu siten, että mitä enemmän pääomaa, sitä helpompi sitä on saada lisää. Valuu myös yritysten työntekijöille, osalle heistä.
Öö, no käyn minäkin kokopäivätöissä. Ap
Mene sinäkin oikeisiin töihin. Siitä maksetaan palkkaa.
Mä taas en löydä yhtäkään tuttua sieltä, vaikka saavat yli 10000 € kuukausipalkkaa. Pystyykö verokoneesta piilottamaan itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on tyhmiä orjia ja käy töissä? Moni mun tuttu tekee niin ja niillä on rahaa ruokaan.
Hahaa, tyhmät orjat haaskaavat elämänsä työntekoon vain siksi, että niillä olisi rahaa ruokaan, autoon, mukavaan kotiin, lapsiin, lemmikkeihin, matkoihin ja kaikkeen kivaan, mitä keksivät elämältä haluta. Luuserit!
terveisin nimim. "En Alistu", täältä sillan alta
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en löydä yhtäkään tuttua sieltä, vaikka saavat yli 10000 € kuukausipalkkaa. Pystyykö verokoneesta piilottamaan itsensä?
Pystyy ilmeisesti kieltämään oman nimen julkaisun. En itsekään löytänyt tuttavapiirin henkilöitä, joiden tiedän olevan todella suurituloisia.
Ok, osallistun keskusteluun. Kaikki ihmiset joita tunnen jokseenkin ja joiden tulot ovat verokoneessa, ovat lievästi sanottuja hyvin veemäisiä ihmisiä. Tunnen n.10 kpl. Pikkumaisia, saitoja, ilkeitä, kylmiä. Naiset jopa pahempia, ainakin yksi liikenainen. Joten on varmaan totta, että menestyääkseen täytyy olla epämiellyttävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Alaraja taitaa olla 150k vuodessa. Pitäisi tienata 12000 kuussa, että se täyttyisi (riippuu toki bonuksista ym). Mutta voi sieltä myös itsensä piilottaa.
Ei ne tulot, vaan velat... Tulot ei kerro yhtään mitään.
Ei voi piilottaa ansiotuloja. Osan pääomatuloista voi, jos näkee vaivaa.
Jos tienaa kymppitonnin kuussa, se tekee lomarahoineen 126 000 vuodessa. Siitä perusverovähennykset pois, niin jää verotettavaa tuloa 113 500 tai niillä main, ja tadaa olet välttänyt listan.
Mun yksi "sukulainen" joka vuosi siellä. Nyt yli 200 000.
Mutta ei sen palkka ole ikinä yli 100 000. Jää vähän vajaaksi. Ne pääoma tulot sen sinne nostaa.
Mä vasta viime vuonna kuulin,että se edes on niillä listoilla. :D ja sitten googlettelin ja totta tosiaan.. siellähän se on vuosia ollut.
Vierailija kirjoitti:
Työntekijän tulot revitään työntekijöiden selkänahasta?
Kielenkäytöstäsi huomaan, ettet ikinä tule edes ymmärtämään miksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työntekijän tulot revitään työntekijöiden selkänahasta?
Jos yhdelle maksetaan enemmän on se toiselta pois.
Mun melkein kaikki perheenjäsenet ovat siellä, oletteko kateellisia?
Ne käy töissä.