Juotteko te naiset ihan oikeasti viinaa?
Työpaikalla suunnitellaan pikkujouluja, ja kyseltiin työporukalta mitä mieluiten joisivat. Suuri osa vastasi kossua, vodkaa tms väkevää. Itse en voisi kuvitellakaan juovani noita! Pelkkä haju aiheuttaa sellaista kuvotusta. Näinkö sitten naisetkin on tottuneet viinaan, kyse on keski-ikäisistä perheenäideistä.
Kommentit (66)
Viskiä, konjakkia, hyvää rommia. Ei tietenkään humalaan astk ikinä.
Kuvitteletko ap, ettei naiset osas ajoissa lopettaa? Jotkut ei. Jokaista juoppoa miestusinaa kohti on yksi juoppo nainen.
Vierailija kirjoitti:
Juon. Kolmekymppisenä krapulat meni niin pahoiksi sokerisista juomista. Oluet, siiderit, lonkerot, viinit ja rommit yms aiheuttivat seuraavana aamuna niin karmean olon. Ja pääsyy siihen on niiden sisältämä sokerisiirappi. Mulla on muutenkin insuliiniresistenssi ja huono sokerinsietokyky ollut jo lapsesta lähtien.
Jos on tiedossa illanistujaiset, juon joko seltzereitä tai vodka+kivennäisvesidrinkkejä, koska näissä ainoana sokerina on etanoli itsessään vain. Seuraavana aamuna herään ilman krapulaa hyvävointisena kuin en olisi alkoholia ottanutkaan.
Ei viini sisällä sokerisiirappia. Huonon olon siitä kyllä saa helposti, jos on herkkyyttä sen apuaineille tai hiivoille.
En, juon leikisti viinaa ja tulen leikisti humalaan sitten on mukava leikkiä.Sitten on miehiä jotka juovat tosisti viinaa tulevat tosisti humalaan ja eivät tosisti ymmärrä leikkiä.Kyllä elämä on ihmeellinen,tosin sekin on vaan leikkiä.
Minun täytyy miehenä tunnustaa hävinneeni viinanjuontikilpailussa 16v teinitytölle. Päädyin pöydän alle, hän jatkoi juomista.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko ap, ettei naiset osas ajoissa lopettaa? Jotkut ei. Jokaista juoppoa miestusinaa kohti on yksi juoppo nainen.
Päihdeongelmaisia naisia on yhtä paljon kuin päihdeongelmaisia miehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minun täytyy miehenä tunnustaa hävinneeni viinanjuontikilpailussa 16v teinitytölle. Päädyin pöydän alle, hän jatkoi juomista.
Olet rehellinen kansalainen,arvostan.
Meidän työpaikan pikkujouluissa on tarjolla vain mietoja, eli olutta, lonkeroa, siideriä, puna- ja valkoviiniä. Sopii mulle ja jengikin pysyy paremmin tolkuissaan. Juon yleensäkin viinejä ja lisäksi vain kuivaa siideriä. Varsinaista viinaa todella harvoin, käytännössä baarissa, vain pitkinä juomasekoituksina (kuten esim. kossukarpalo).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päihdeongelmaisia naisia on yhtä paljon kuin päihdeongelmaisia miehiäkin.
Niin on.
Vierailija kirjoitti:
En, juon leikisti viinaa ja tulen leikisti humalaan sitten on mukava leikkiä.Sitten on miehiä jotka juovat tosisti viinaa tulevat tosisti humalaan ja eivät tosisti ymmärrä leikkiä.Kyllä elämä on ihmeellinen,tosin sekin on vaan leikkiä.
Olet normaaliakin homompi.
14 vuotiaana aloitin juomisen Kossulla. Menee vielä näin 52 v.
Vierailija kirjoitti:
Menit siis pöydän alle imemään veljesi kullia.
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttäisitt huumeita niin olisit heittänyt veivisi jo 20-30 vuotta sitten.
No, mulle ainakin käy ihan vain tavallinen mehu, en juo alkoholia lainkaan.
Tuleeko yllätyksenä etteivät kaikki ajattele samoin kuin sinä? On naisia jotka pitävät viinasta ja naisia jotka pitävät vain siideristä tai naisia jotka eivät juo mitään. Näin myös miesten osalta.
Vierailija kirjoitti:
No, mulle ainakin käy ihan vain tavallinen mehu, en juo alkoholia lainkaan.
Olet siis umpihomo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet rehellinen kansalainen,arvostan.
Pervo sika tuo on...
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko yllätyksenä etteivät kaikki ajattele samoin kuin sinä? On naisia jotka pitävät viinasta ja naisia jotka pitävät vain siideristä tai naisia jotka eivät juo mitään. Näin myös miesten osalta.
Miksi olet sairastunut homouteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttäisitt huumeita niin olisit heittänyt veivisi jo 20-30 vuotta sitten.
Ei välttämättä. Jos on rahaa niin sillä saa laatua eikä tarvitse sotkeentua ties mihin.
Vierailija kirjoitti:
Väkevät on just sopivia naisille...tulevat helposti kiimaan...mukavaa sitten naiskennella..
Vai raiskennella?
Hyvin tehty kilju maistuu hyvin paljon valkoviiniltä.