Juotteko te naiset ihan oikeasti viinaa?
Työpaikalla suunnitellaan pikkujouluja, ja kyseltiin työporukalta mitä mieluiten joisivat. Suuri osa vastasi kossua, vodkaa tms väkevää. Itse en voisi kuvitellakaan juovani noita! Pelkkä haju aiheuttaa sellaista kuvotusta. Näinkö sitten naisetkin on tottuneet viinaan, kyse on keski-ikäisistä perheenäideistä.
Kommentit (66)
Viina ei ole naisten juoma. Naisten juomia ovat mm. valkoviini, kuohuviini, siideri ja lonkero.
No omalla työpaikalla ei tarjota viinaa. Se on pikkujouluissa kaksi kevyttä juomaa firman laskuun ja loput omasta taskusta.
Juon joskus mutta en juo sitä työpaikan pikkujouluissa.
Kyllä se menee glögin tai kokiksen seassa. Tosin en ole pariinkymmeneen vuoteen juonut muuta kuin viiniä.
Vanhaa viru valgiaa tai 69 rommia. Muita en sitten juo.
Vesi kelpaisi hyvin. En juo alkoholia.
Kossu taitaa olla oikeasti virallisen määritelmän mukaan vodkaa eikä viinaa, joten en juo viinaa. Ai niin ja en juo myöskään vodkaa.
Vain juopot juovat vaikka millä verukkeella.
Vierailija kirjoitti:
Viina ei ole naisten juoma. Naisten juomia ovat mm. valkoviini, kuohuviini, siideri ja lonkero.
Nääh, ite juon viskiä. Ihan naisena.
Juon ennen baariin menoa että olen sopivasti hiprakassa sinne mennessä. Muuten juon ihan kaikkea, ei ole olemassa mitään naisten ja miesten juomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nääh, ite juon viskiä. Ihan naisena.
Minä olutta, tarkemmin lageria. Yleensäkään kukaan ei tule mulle sanomaan mitä minä tykkään juoda.
Vierailija kirjoitti:
Vesi kelpaisi hyvin. En juo alkoholia.
Minä en aja Opelilla, mutta en mene kertomaan sitä Opeleita koskevaan keskusteluun. Tee sinä samoin.
Viinasta tehdään drinkkejä. Ei naiset sitä raakana juo.
Olen niin nirppanokka, että en ikinä viettäisi aikaani viinaa juovien naisten seurassa.
Kossucola, puolukkavodka, suomiviina-sprite. Eivät närästä ollenkaan niin paljon kuin viinit. Viiinistäkin menee muuten huomaamatta pää ihan sekaisin, jos ei pidä varaansa.
Ihanko oikeasti kuvittelet naisten tulevan humalaan juomalla jotain muuta kuin viinaa?
Väkevät on just sopivia naisille...tulevat helposti kiimaan...mukavaa sitten naiskennella..
Vierailija kirjoitti:
No hyi. Mitään sokerilitkuja en juo.
Kossuvissy, vodkatonic, tequila shotit, viski sour, gintonic on mun makuun.
Jos ei pikkujouluissa ole kaikille tarjottavaa niin johan on huonosti suunnitellut pikkujoulut.