Naiset selittäkää tämä! Ette pidä treenatuista miehistä.
2022 olin liikunnallinen hyväkroppainen mies. Tinderissä tosi vähän osumia. Mun teksti oli viimeisen päälle mietitty ja kuvat hyviä. " Nais ystävät" auttoi.
2022 tapasin naisen ja vaihdoin lajin kehonrakennukseen. Erottiin.
Menin tinderiin. Laitoin muutaman räpsyn mm paidaton kuva. Tekstiksi.
Voisin olla sun.
Miten kävi?
Osumia sataa kun räntää marraskuussa.. Ihan eri meininki kun 2022.
Ulkonäkö naamassa on pysynyt ihan samana. 10kg lihasta enemmän..
Mistä tää johtuu, kun naiset toistuvasti keskusteluissa sanovat ettei lihas kiinnosta.
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla noin helvetisti kirjoitusvirheitä Tinderissäkin?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
"Kiusaamista on ihan tarpeeksi maailmassa ilman että aikuiset ihmiset arvostelisivat toisiaan julkisesti..
Väkivalta on hyväksyttyä ainoastaan itsensä puolustus tarkoituksessa. En ole koskaan lyönyt ketään. Muualla kuin kehässä."
-------
Toisaalta itse suosittelit jotain klippiä, jossa joku vahva mies NÖYRYYTTÄÄ naista ilmeisesti uimisessa.🤔
Mun mielestä nöyryyttäminen on sekä kiusaamista että väkivaltaa. Plus että on absurdia laittaa mies ja nainen melkein lajissa kuin lajissa urheilemaan kilpaa.
Urheilusta puhuttaessa nöyryyttäminen on myös ylivoimainen voitto.
Milloin tulee yleisesti hyväksytyksi käydä 12 sivun verran läpi naisten ominaisuuksia, että mitkä naisessa pitäisi olla ja mitä ei miesten mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Milloin tulee yleisesti hyväksytyksi käydä 12 sivun verran läpi naisten ominaisuuksia, että mitkä naisessa pitäisi olla ja mitä ei miesten mielestä?
Ei koskaan. Millon voit arvostella naista näin?
Vierailija kirjoitti:
Monilla naisilla menee varmaan siten että kyllä treenatut miehet kiinnostaa mutta ei saa olla liian isot lihakset. Vähän samalla tavalla kuin mun makuun naisella tissit ei saa olla liian isot.
Ei oikeasti kenenkään tavismiehen tarvitse pelätä sitä, että lihaksista tulisi liian isot naisten makuun. Huippulahjakkuudet ja roinaajat ovat oma lukunsa. Omat rajat tulevat vastaan hyvissä ajoin ennen kuin alkaa näyttää He-Manilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen idiootti laittaa itsestään kuvan ilman paitaa ja saatteena "voisin olla sun". Ei vidhu...
no just toi :D run forrest run reaktio tulisi ainakin täällä..mut joo eipä aloitus muutenkaan älyllä loista niin ei olisi my cup of tea muutenkaan. Mut kiva että ap:lla alkoi flaksi käymään.
Tässä on kanssa se jännä et säkin teet arvion ihmisestä tosi pienellä.
Mun eka profiili oli tosi tarkkaan hiottu. Siellä mm kerrottiin että luen paljon kirjoja, varsinkin psykologia on lähellä sydäntäni.
Yksi ns. pieni asiahan voi kertoa ihmisestä vaikka kuinka paljon.
Mutta sitä voi tehdä vaikka kuinka "täydellisen" profiilin eikä se nyt vain kolahda ka
Ho hoi, jotenkin tympäsee tuollaisen katkera avautuminen.Pety vaikka koko maailmaan, omahan on Maailmalla ei oo velvollisuutta miellyttää sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen idiootti laittaa itsestään kuvan ilman paitaa ja saatteena "voisin olla sun". Ei vidhu...
no just toi :D run forrest run reaktio tulisi ainakin täällä..mut joo eipä aloitus muutenkaan älyllä loista niin ei olisi my cup of tea muutenkaan. Mut kiva että ap:lla alkoi flaksi käymään.
Mun eka profiili oli tosi tarkkaan hiottu. Siellä mm kerrottiin että luen paljon kirjoja, varsinkin psykologia on lähellä sydäntäni.
Mutta sitä voi tehdä vaikka kuinka "täydellisen" profiilin eikä se nyt vain kolahda ka
Kuuleman, suurin osa ihmisistä ei harrasta lukemista. Lukemista harrastavat ovat monien silmissä tylsimyksiä. Taatusti mäkin saisin naisena enemmän tykkäyksiä profiililla, jossa tissivako näkyy vs. profiililla, jossa kerron kulttuuriharrastuksistani. Voi voi. Antaako tämä nyt aiheen alkaa vihata koko maailmaa ja oikeuden käyttää rumaa kieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitä voi tehdä vaikka kuinka "täydellisen" profiilin eikä se nyt vain kolahda kaNiin toi 2 profiili oli vähän läppä. En tosiaan ole parisuhdetta edes etsimässä. Mä oikeasti järkytyin kun 22 tehdyllä profiililla ei flaksi käynyt hirveän hyvin.
3 mun naispuolista kaveria teki sen. Kuvat olivat todella hyviä mitä sinne valkattiin, mm ammattikuvaajan otoksia pelkkää tinderiä varten.
Sit vedät tälläisen niin kliseisen panomies profiilin ku olla voi. Lopputuloksena supertykkäyksiä supertykkäysten perään...
Meni oikeastaan usko naisiin ja maailmaan. Jos tollanen k........ä on haluttua matskua parisuhde markkinoilla.
Mulle tulee mieleen, että toi sinun aikaisempi profiilisi on saattanut vaikuttaa liian hiotulta. Saa vaikutelman, että otat itsesi aika tosissasi eli saatat olla tosikko. Ammattikuvaajan käyttäminen, hei haloo!🙄 Onko mitään yhtä jäykkää?
En tiedä miten tinderissä homma menee, mutta oletan, että kuvia on noin 6 kpl. Jos niistä yksi on paidaton rento kuva tuolla kuvatekstillä, niin ehkä sinusta saa vähän rennomman vaikutelman.
"Voisin olla sun" vai miten se meni? Ei tossa nyt mitään hälyttävää ole. Sensijaan se, että alat aika nopeaan tahtiin nimittelemään jos jonkun mielipide ei miellytä, se on hälyttävää ja m*lkkumaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla naisilla menee varmaan siten että kyllä treenatut miehet kiinnostaa mutta ei saa olla liian isot lihakset. Vähän samalla tavalla kuin mun makuun naisella tissit ei saa olla liian isot.
Ei oikeasti kenenkään tavismiehen tarvitse pelätä sitä, että lihaksista tulisi liian isot naisten makuun. Huippulahjakkuudet ja roinaajat ovat oma lukunsa. Omat rajat tulevat vastaan hyvissä ajoin ennen kuin alkaa näyttää He-Manilta.
Kutsutaanko hyvää omien lihaksien kasvattajaa huippulahjakkuudeksi? Millä tavalla se on lahja?
En mene tinderiin. Siellä on muiden kaupunkien miehiä eikä seurustelu onnistu, jos asuu eri kaupungeissa.
Hoikat ei osaa tehdä ruokaa. Ne syö jotain kaupan valmis lihapullia.
Noita tiettyjen ammattien miehiä ei voi ottaa, ne pettää, niihin ei voi luottaa. Niiden parisuhteet ei kestä kauaa.
Enkä halua miestä joka on maannut puoli kaupunkia.
En joskus ihmettele vaikka tämä klassinen "naisen EI onkin KYLLÄ" pitäisi paikkansa kun niin moni asia kuitenkin tuntuu ristiriitaiselta.
Vierailija kirjoitti:
En mene tinderiin. Siellä on muiden kaupunkien miehiä eikä seurustelu onnistu, jos asuu eri kaupungeissa.
Ei ole kiva muuttaa mihinkään outoon kaupunkiin, missä ei osaa liikkua eikä ole ketään tuttuja.
No, jos mies treenaa niin se odottaa, että naisenkin pitää treenata ja laskea ruoat kaloreita.
Minä mielummin syön suklaata ja lepään.
Vierailija kirjoitti:
No, jos mies treenaa niin se odottaa, että naisenkin pitää treenata ja laskea ruoat kaloreita.
Minä mielummin syön suklaata ja lepään.
Ei jaksa alkaa miellyttämään mitään miestä. Mielummin valitsen rennon elämän.
En kyllä ole tinderissä enkä käy baareissakaan. En jaksa mitään parisuhdetta, haluan nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitä voi tehdä vaikka kuinka "
Ohis toi ammattikuvaajan käyttö on yleistynyt tinderissä. Mikä on kyllä hyvä kun moni mies pilaa mahdollisuutensa surkeilla kuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitä voi tehdä vaikka kuinka "
Turha naisen on tuollaista miettiä, kun tykkäyksiä tulee joka tapauksessa, oli tissivako näkyvillä tai ei.
Erkkikään ei ymmärrä mitä naiset oikeasti haluavat 😂
"Kiusaamista on ihan tarpeeksi maailmassa ilman että aikuiset ihmiset arvostelisivat toisiaan julkisesti..
Väkivalta on hyväksyttyä ainoastaan itsensä puolustus tarkoituksessa. En ole koskaan lyönyt ketään. Muualla kuin kehässä."
-------
Toisaalta itse suosittelit jotain klippiä, jossa joku vahva mies NÖYRYYTTÄÄ naista ilmeisesti uimisessa.🤔
Mun mielestä nöyryyttäminen on sekä kiusaamista että väkivaltaa. Plus että on absurdia laittaa mies ja nainen melkein lajissa kuin lajissa urheilemaan kilpaa.