Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset selittäkää tämä! Ette pidä treenatuista miehistä.

Vierailija
09.11.2024 |

2022 olin liikunnallinen hyväkroppainen mies. Tinderissä tosi vähän osumia. Mun teksti oli viimeisen päälle mietitty ja kuvat hyviä. " Nais ystävät" auttoi.

2022 tapasin naisen ja vaihdoin lajin kehonrakennukseen. Erottiin.  

Menin tinderiin. Laitoin muutaman räpsyn mm paidaton kuva.  Tekstiksi. 

Voisin olla sun.

Miten kävi?

Osumia sataa kun räntää marraskuussa.. Ihan eri meininki kun 2022.

Ulkonäkö naamassa on pysynyt ihan samana. 10kg lihasta enemmän..

Mistä tää johtuu, kun naiset toistuvasti keskusteluissa sanovat ettei lihas kiinnosta.

Kommentit (241)

Vierailija
201/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin tykkään lihaksikkaista miehistä, MUTTA.... Mua ei sytytä mitkään kehonrakentajat. Siis sellaiset kaapin kokoiset mörssärit, joiden lihakset on rakennettu muullakin aineella kuin raudalla. Ylipäänsäkään en pidä liian lihaksikkaista miehistä. Vaikea selittää. Mutta ei tarvitse olla mikään salihirmu. Eniten ehkä miellyttäisi sellainen ajatus, että ne lihakset on kasvanut ihan fyysistä työtä tehdessä 😊

Joo, ajatus siitä, että mies viettää elämästään tuntikausia vääntäen rautaa hienhajuisessa kopissa on ehdottomasti turn off. Varsinkin, kun niiden lihasten ainoa tarkoitus on näyttää lihaksilta.

Jo

Perus naisten kaksinais moralismia. Kyl he saa pilkata muita. Mut auta armias jos naista arvostellaan 

Vierailija
202/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itsehän sä ton aloitit.. naureskelemalla bodareille uimahallissa.  Mieti itseäsi. Olisiko ok jos mä nauraisin lihaville naisille harrastus paikoissa?"

---------

Päätin, että keskustelu loppuu osaltani siihen, kun aloit nimitellä. Ja omasta nimittelystäsi et voi tietenkään muita syyttää.

Vastaan nyt kuitenkin.

Minusta on suht ok naureskella lihaville naisille ja ihan kenelle tahansa. Itsekin sitä teen, nauran myös itselleni, vaikka en ole lihava.

En minä niille uimataidottomille ääneen naura, älä pelkää. Olen vain itsekseni huvittunut. Elämä olisi hemmetin tylsää, jos ei koskaan voisi nauraa.

Mutta miksi sinusta on niin vaarallista, jos joku nauraa sinulle?

Ja onko sinusta oikein esimerkiksi lyödä jotain ihmistä, jos hän sanoo jotain mielestäsi ikävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen idiootti laittaa itsestään kuvan ilman paitaa ja saatteena "voisin olla sun". Ei vidhu...

no just toi :D run forrest run reaktio tulisi ainakin täällä..mut joo eipä aloitus muutenkaan älyllä loista niin ei olisi my cup of tea muutenkaan. Mut kiva että ap:lla alkoi flaksi käymään.

Tässä on kanssa se jännä et säkin teet arvion ihmisestä tosi pienellä.

Mun eka profiili oli tosi tarkkaan hiottu. Siellä mm kerrottiin että luen paljon kirjoja, varsinkin psykologia on lähellä sydäntäni.

Vierailija
204/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se 10 kg:n painonlisäys on auttanut, naiset tykkäävät vähän pyöreämmistä- miehistä.

Ei tämäkään päde kaikkiin. Itse tykkään hoikista ja melko lyhyistä, toki mielellään jäntevisyä ja ketteristä miehistä. Ns. tanssijatyyppi on ihanteeni.

Täällä toinen hoikista ja lyhyehköistä miehistä pitävä.

Vierailija
205/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Itsehän sä ton aloitit.. naureskelemalla bodareille uimahallissa.  Mieti itseäsi. Olisiko ok jos mä nauraisin lihaville naisille harrastus paikoissa?"

---------

Päätin, että keskustelu loppuu osaltani siihen, kun aloit nimitellä. Ja omasta nimittelystäsi et voi tietenkään muita syyttää.

Vastaan nyt kuitenkin.

Minusta on suht ok naureskella lihaville naisille ja ihan kenelle tahansa. Itsekin sitä teen, nauran myös itselleni, vaikka en ole lihava.

En minä niille uimataidottomille ääneen naura, älä pelkää. Olen vain itsekseni huvittunut. Elämä olisi hemmetin tylsää, jos ei koskaan voisi nauraa.

Ja onko sinusta oikein esimerkiksi lyödä jotain ihmistä, jos hän sanoo jotain mielestäsi ikävää?

Kiusaamista on ihan tarpeeksi maailmassa ilman että aikuiset ihmiset arvostelisivat toisiaan julkisesti..

Väkivalta on hyväksyttyä ainoastaan itsensä puolustus tarkoituksessa. En ole koskaan lyönyt ketään. Muualla kuin kehässä.

Vierailija
206/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen idiootti laittaa itsestään kuvan ilman paitaa ja saatteena "voisin olla sun". Ei vidhu...

no just toi :D run forrest run reaktio tulisi ainakin täällä..mut joo eipä aloitus muutenkaan älyllä loista niin ei olisi my cup of tea muutenkaan. Mut kiva että ap:lla alkoi flaksi käymään.

Mun eka profiili oli tosi tarkkaan hiottu. Siellä mm kerrottiin että luen paljon kirjoja, varsinkin psykologia on lähellä sydäntäni.

Nonni, nyt selvisi mikä siinä profiilissa mätti. Oliko jossain niissä psykan kirjoissa tuo juttu että naiset on kollektiivinen mieli?

-eri

Vierailija
207/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi ns. pieni asiahan voi kertoa ihmisestä vaikka kuinka paljon.

Mutta sitä voi tehdä vaikka kuinka "täydellisen" profiilin eikä se nyt vain kolahda kaikkiin. Jos taas tekee profiilin joka on liian epämääräinen sillä ajatuksella että saisi mahdollisimman monelta osumia, ei sekään toimi koska jos ei omaa personaa näy, siihenkin on vaikea tarttua. Joten jos tykkää kirjoista, sitten kannattaa se rehellisesti kertoa ja ne joihin se kolahtaa sitten toivottavasti löytävät ja mätsäävät. Sinänsä aika turhaa edes antaa vinkkejä miten tehdä joku helkutin hyvä profiili jolla saa hirveästi mätsejä kun ei se suurimmalle osalle toimi noin. Hyvännäköiset taas saavat pinnallisia mätsejä ilman että profiilin muulla sisällöllä on oikein mitään väliä. Jos etsii vain jotain kasuaalia niin se voi olla hyvä, jos haluaisi jotain vakavampaa mutta kukaan ei edes sitä profiilia lue niin vähemmän hyvä.

Vierailija
208/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---------

Vastaan nyt kuitenkin.

Kiusaamista on ihan tarpeeksi maailmassa ilman että aikuiset ihmiset arvostelisivat toisiaan julkisesti..

Väkivalta on hyväksyttyä ainoastaan itsensä puolustus tarkoituksessa. En ole koskaan lyönyt ketään. Muualla kuin kehässä.

Kuten sanottu, en arvostele julkisesti. Sinä sensijaan nimittelet täällä todella rumasti. Etkä ota siitä vastuuta, vaan katsot, että se on oikeutettua.

Hyvä että et sentään fyysisesti lyö.

Mutta nyt mä poistun. Mukavaa iltaa ja hyviä bodailuja!

Vierailija
209/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---------

Vastaan nyt kuitenkin.

Pyydän anteeksi rumaa kielenkäyttöäni.

Vierailija
210/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitä voi tehdä vaikka kuinka "täydellisen" profiilin eikä se nyt vain kolahda kaikkiin. Jos taas tekee profiilin joka on liian epäm

Niin toi 2 profiili oli vähän läppä. En tosiaan ole parisuhdetta edes etsimässä. Mä oikeasti järkytyin kun 22 tehdyllä profiililla ei flaksi käynyt hirveän hyvin.

3 mun naispuolista kaveria teki sen. Kuvat olivat todella hyviä mitä sinne valkattiin, mm ammattikuvaajan otoksia pelkkää tinderiä varten.

Sit vedät tälläisen niin kliseisen panomies profiilin ku olla voi. Lopputuloksena supertykkäyksiä supertykkäysten perään...

Meni oikeastaan usko naisiin ja maailmaan. Jos tollanen k........ä on haluttua matskua parisuhde markkinoilla.

Vierailija
211/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, totta kai naiset tykkää treenatuista miehistä. Joku on tainnut vetää aloittajaa höplästä. Nyt sitten paljastui suuri vedätys. 

Vierailija
212/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, totta kai naiset tykkää treenatuista miehistä. Joku on tainnut vetää aloittajaa höplästä. Nyt sitten paljastui suuri vedätys. 

Tämä palsta on vetänyt mua höplästä. 😂

Vierailija
213/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitä voi tehdä vaikka kuinka "täydellisen" profiilin eikä se nyt vain kolahda ka

En haluaisi myöntää mutta tulee tosta tekstistä super itsevarma fiilis. Tykkäisin

Vierailija
214/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitä voi tehdä vaikka kuinka "

Ap. Mun mielestä tosta mun profiilista tulee erittäin ISO pysy kaukana fiilis.

Ihan sama ku jonku naisen silari tai alkkari kuva Tinderissä.

Vierailija
215/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrot itsellesi tarinaa, että kaikki naiset haluavat samoja asioita kun joku on jotain sanonut, ja yllätyt kun näin ei ole. Itse huijaat itseäsi.

Vierailija
216/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrot itsellesi tarinaa, että kaikki naiset haluavat samoja asioita kun joku on jotain sanonut, ja yllätyt kun näin ei ole. Itse huijaat itseäsi.

No täällä on ollut vuosien varrella miljoonaa kommenttia, jotka käytännössä ovat täysin vastaan mun todellisuutta. 

Tää ei ole mikään ongelma. Ihmettelen vaan mikä juttu tämä on?

Vierailija
217/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitä voi tehdä vaikka kuinka "täydellisen" profiilin eikä se nyt vain kolahda ka

Niin toi 2 profiili oli vähän läppä. En tosiaan ole parisuhdetta edes etsimässä. Mä oikeasti järkytyin kun 22 tehdyllä profiililla ei flaksi käynyt hirveän hyvin.

3 mun naispuolista kaveria teki sen. Kuvat olivat todella hyviä mitä sinne valkattiin, mm ammattikuvaajan otoksia pelkkää tinderiä varten.

Sit vedät tälläisen niin kliseisen panomies profiilin ku olla voi. Lopputuloksena supertykkäyksiä supertykkäysten perään...

Meni oikeastaan usko naisiin ja maailmaan. Jos tollanen k........ä on haluttua matskua parisuhde markkinoilla.

Hei, sinä et hakenut parisuhdetta, eikä ne naisetkaan hakeneet parisuhdetta, vaan ilmeisesti just tota k*rpää. Kyse ei ollut parisuhdemarkkinoista.

Vierailija
218/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täällä on ollut vuosien varrella miljoonaa kommenttia, jotka käytännössä ovat täysin vastaan mun todellisuutta. 

Tää ei ole mikään ongelma. Ihmettelen vaan mikä juttu tämä on?

Meitä naisia on kovin monenlaisia, se on tää juttu. Naiset jotka ällöttyy bodareista voivat puhua totta samaan aikaan kun joku toinen kuolaa perään. Mä en kiinnostuisi tyypistä joka julkaisee paidattomia kuvia itsestään - minun makuuni liian estotonta, mutta jos saman hyvän miehen saa joko treenattuna tai treenaamattomana, kallistun ensin mainitun puoleen. Viehättää minua enemmän, muttei ole tärkein asia miehessä. Kaukana siitä.

Vierailija
219/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä luet ilmeisen valikoivasti.

Vierailija
220/241 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla menee varmaan siten että kyllä treenatut miehet kiinnostaa mutta ei saa olla liian isot lihakset. Vähän samalla tavalla kuin mun makuun  naisella  tissit ei saa olla liian isot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän