Miki "Wolt" Kuusi repii 30 000 000:nsa muiden (eli kuljettajien & ravintoloitsijoiden) selkänahasta
Hassua, että Miki paistattelee kovasti julkisuudessa ja ajattelee itse selvästi, että hänellä olisi jokin sädekehä päänsä päällä, kun ei sekoile jossain veroparatiiseissa (tämän pitäisi kyllä olla moraalinen itsestäänselvyys, ettei veroparatiiseihin sekaannuta). Totuushan on, että kukaan ei saa tuota verojen jälkeen käteen jäävää 30 000 000 kulumaan vuodessa, jollei ole aivan maaninen hullu tuhlari. Täysin moraalitonta on kylläkin riistää näitä Wolt-kuljettajia. Itse en elämäntilanteeni puolesta samaistu näihin kuljettajiin, mutta jos on yhtään sydäntä, niin kyllähän se pahalta näyttää, kun sateessa ja tuulessa pyöräilevät raskas reppu selässä. Itse en tilaa Woltilla enää mitään, viimeksi korona-aikana. En halua tukea tätä. Tämä juttu kannattaa lukea, IS tehnyt tänään tilannetta avaavan artikkelin, kuinka huono asema näillä Woltin työntekijöillä on. Lisäksi toinen juttu, jossa ravintoloitsijoiden näkökulmasta, heiltä revitään kovat varat.
"Näin paljon Wolt-kuski tienaa"
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010819484.html
"Summa tekee kipeää" - Ravintoloitsijat kertovat HS:lle, miten Wolt todellisuudessa toimii
"Wolt on ryhtynyt korottamaan komissioita, joita se perii ravintoloilta tilausten hinnasta. Vaikka komissiot haukkaavat huomattavan osan ulosmyynnin katteesta, ravintoloiden on yhä vaikeampi sinnitellä alustapalvelun ulkopuolella."
Kommentit (286)
Jätätte tilaamasta Woltin kautta! Miksette tilaa suoraan ravintolasta?
Vierailija kirjoitti:
miten tappiota tekevän firman pomolla voi olla noin suuret tulot.
Palkan maksaa DoorDash, joka osti Woltin. Eli Wolt ei ole enään Wolt, vaikka sillä nimellä toimiikin useissa maissa. Suomessa on tehnyt tappiota, ja varmaan muuallakin. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää DoorDashin taloudellisesta tilanteesta, tekeekö se tappiota.
Vierailija kirjoitti:
Jätätte tilaamasta Woltin kautta! Miksette tilaa suoraan ravintolasta?
Voi olla mahdotonta, sopimus WOltin kanssa voi kieltää sen.
Kateelliset tällä ulisee
Ala itse yrittäjäksi. Ota riski.
no muttako...... selityksiä teillä luusereilla riittää
doordashin tappio 500 milj dollaria vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset tällä ulisee
Ala itse yrittäjäksi. Ota riski.
no muttako...... selityksiä teillä luusereilla riittää
Mistä yrittäjästä puhut? Miki Kuusen tulot ovat riskitöntä palkkatuloa, eli mistä riskistä puhut?
Wolt-kauppaa hän kommentoi Ilta-Sanomille sähköpostitse yhdellä lakonisella virkkeellä.
Lähinnä tästä tulee mieleen 2000-luvun taitteen teknokriisi, kun lähes olemattomasta maksettiin tähtitieteellisiä summia.
Käytetäänkö Wolttia muuallakin kun Hgissä. Itse en käytä eli jos haluan nk ulkona syödä niin menen ravintolaan, teen kotona ruoat, en tilaa edes pitsoja, viimeksi syönyt Firenzessä viime syksynä. Ilmeisesti tilausta on koska bisnes kukoistaa. Tää kaveri vaikuttaa nuorelta, onko edes 30 vee
Vierailija kirjoitti:
Wolt-kauppaa hän kommentoi Ilta-Sanomille sähköpostitse yhdellä lakonisella virkkeellä.
Lähinnä tästä tulee mieleen 2000-luvun taitteen teknokriisi, kun lähes olemattomasta maksettiin tähtitieteellisiä summia.
Hyvin sanottu, mutta kenestä puhut? Miki Kuusi?
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo niitä kuskeja niin ei tulisi mieleenkään tilata yhtään mitään. Hyi yökötys.
ne ruoathan tulee pakattuina ravintoloista
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tilannut Woltilta mitään. Mielestäni Woltin työntekijät ovat nykyajan orjia. Orjatalous. Ravintolaruoan menen syömään ravintolaan. Siellä maksan annokset, tarjoilijan ja kokin palkan. En ymmärrä ihmisiä jotka tilailevat Woltin kautta, eivät taida tajuta mitä rahoittavat. No näitä miljonäärejä Mikejä sun muita.
Veroja maksoi 30 miljoonaa euroa kuitenkin
Täällä Hgissä niitä näkee, erottaa helposti, turkoosi laukku, taitavia puikkelehtimaan kaduilla
onkohan tuossa miten monimutkainen softa
luulisi olevan helppo perustaa samanlainen yritys paremmilla ehdoilla kuskeille ja ravintoloille
ja myydä se sitten 7 miljardilla heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo niitä kuskeja niin ei tulisi mieleenkään tilata yhtään mitään. Hyi yökötys.
Pizza laatikkoa on helppo raottaa.
Koulutus, kauppatieteiden ylioppilas 2009 Aalto, SYK lukio, ei ole ehtinyt valmistua KTM, hyvin on opit hallussa kun Suomen kovatuloisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ruiskauttaa pikku lisämausteet päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi raottaisi, kiire menemään eteenpäin
Persujen jotkut ehdotukset olleet jopa kovempia kuin kokkareiden. Ei mene minulle läpi minään suomalaisten asialla. Tai duunarien. Oikeisto mikä oikeisto.