Mitä tehdä kun miehen kanssa keskustelusta ei tule mitään?
Aina keskustelut kiertää kehää, tulee riitaa jne. En koe että mitään asioita koskaan selvitettäisiin. Mies saattaa joskus pyytää jotain anteeksi, kun hän loukannut minua, kun melkeinpä vaadin sitä, mutta hetken päästä saattaa kuitata asian niin ettei mielestään tehnyt mitään kovin vakavaa kuitenkaan. Toiveita ja pyyntöjäni ei ota kuuleviin korviin.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies on nyt saanut tarpeekseen elämästä sinun kanssasi ja on parasta alkaa laatia erosuunnitelmaa. Kuinka lihava olet? Paljonko painat? Kysyn siksi että vaikeasti ylipainoisten suhteet usein päätyvät eroon jos kumppani on normaalipainoinen ja tuntee olevansa ansassa.
No, minä olen se joka siitä erosta on puhunut. Mies ei missään nimessä kuulemma halua erota. Olemme molemmat normaalipainoisia. Ja itsehän huolehdin ulkonäöstäni enemmän kuin hän.Hes not that into you. olisi järkeenkäypä selitys, mutta miksi ei ole rehellinen ja sitten halua eroa? Voisiko joku kertoa minulle? T. ApKoska saa sinulta ilmaista pimppaa ja tietää sen arvon. Hinta 100e ylöspäin per kerta. Lisäksi vähennät hänen taloudellista kuormaansa ja oletettavasti myös siivoat hänen sotkujaan. Hän hyväksikäyttää si
Noin minäkin tekisin jos siis tosiaan saisin sitä pillua.
Mulla on ihan sama ongelma vastaavasti vaimon kanssa noin 1/4 viikkoa kuukaudessa. Mutta hei, sehän on ihan eri juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo tosi vaikea tyyppi, joka vetää herneet, joka pienestä asiasta, sitten pitäisi pyytää anteeksi vaikka mitään anteeksi pyydettvää ei olekaan?
Vedän herneet nenään kun koen että minua väheksytään ja hyväksikäytetään. T. Ap
Oletko vähän idiootti, jos tuossa suhteessa olet kuitenkin jatkanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"toiveita ja pyyntöjäni"
niinpä niin, hohhoijjaa.
Hohhoijaa, että kotityöt jakautuisivat tasaisesti? Että talouspuoli olisi tasapuolisempi (maksan itse enemmän ja teen enemmän töitäkin)? Ettei lasten asiat olisi enimmäkseen minun vastuullani?Mitä se mielestäsi kertoo sinusta, että olet tuollaisen miehen kanssa ja mennyt vielä hankkimaan lapsiakin ilmeisesti hänen kanssaan?
Että olen nuorena tehnyt virheen. Erosin narsistista ja päädyin oikeasti varmaan piilonarsistin kynsiin. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"toiveita ja pyyntöjäni"
niinpä niin, hohhoijjaa.
Hohhoijaa, että kotityöt jakautuisivat tasaisesti? Että talouspuoli olisi tasapuolisempi (maksan itse enemmän ja teen enemmän töitäkin)? Ettei lasten asiat olisi enimmäkseen minun vastuullani?Jaxuhalit. Meinasin seuraavaksi kysyä, että mitä toiveita ja haaveita sillä miehelläsi on?
Mulla se haluaa vaan olla ja jatkaa elämänsä elämistä niinkuin tähän asti
-eri
Sama. Ei kuulemma mitään toiveita. Seksiä pitäisi saada vaan enemmän. T. Ap
Ap parantaa kommunikointia uhkailemalla erolla.
Hohhoijaa.
Miehesi kuulostaa ihan täällä päivystävästä palsta-paapalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"toiveita ja pyyntöjäni"
niinpä niin, hohhoijjaa.
Hohhoijaa, että kotityöt jakautuisivat tasaisesti? Että talouspuoli olisi tasapuolisempi (maksan itse enemmän ja teen enemmän töitäkin)? Ettei lasten asiat olisi enimmäkseen minun vastuullani?Jaxuhalit. Meinasin seuraavaksi kysyä, että mitä toiveita ja haaveita sillä miehelläsi on?
-eri
Sama. Ei kuulemma mitään toiveita. Seksiä pitäisi saada vaan enemmän. T. Ap
Miehet voivat sekstailla keskenään jos ei ole tulossa enempää lapsia. Reikiä on joka miehellä 2
Jos haluaa pilata elämänsä huonossa suhteessa, niin saa tietysti tehdä, jos niin haluaa.
Tästä syystä erosin 10 v nuoremmasta miesystävästäni. Hän toivoi jossain kohtaa lapsia ja haaveili yhteen muutosta. Sitten kun tuli keskustelun paikka, meni ihan lukkoon: rahankäytöstä ja hänen käytöstavoistaan, ihanpa vielä pienestä asiasta:
Kesällä treffien päätteeksi (jotka järjestin minä ja maksoin yllätyksenä, kun hänellä alkoi loma) ei hän edes kiittänyt ja aloitti mököttämisen keskellä yötä ilman syytä. Tästä tuli riita ja kerta nähtiin kuukauden jälkeen, kun otin asian puheeksi. Ei oma-aloitteista anteeksipyyntöä ja johdin keskustelua, sekä puin molempien käytöstä ja missä minä ja missä hän teki väärin.
Erottiin sitten. En ihmettele, että näillä kommunikaatio -taidoilla, jotka suomalaisille miehille opetetaan syntyvyys on noin laskussa. Kyse ei ollut vielä edes mistään isommasta asiasta kuin yhteenmuutto, lapset tai miten yhdistetään rahat.
En ainakaan aikuisena naisena ala kasvattamaan yhtäkään manboyta isoksi ja vääntämään rautalangasta kuinka kommunikoidaan, omat lapseni voin tulevassa kasvattaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ap parantaa kommunikointia uhkailemalla erolla.
Hohhoijaa.
Yleensä siinä vaiheessa ollaan kokeiltu jo kaikenlaista ja mies on kieltäytynyt kaikesta, tai luvannut ummet ja lammet, ja pettänyt lupauksensa toistuvasti
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä erosin 10 v nuoremmasta miesystävästäni. Hän toivoi jossain kohtaa lapsia ja haaveili yhteen muutosta. Sitten kun tuli keskustelun paikka, meni ihan lukkoon: rahankäytöstä ja hänen käytöstavoistaan, ihanpa vielä pienestä asiasta:
Kesällä treffien päätteeksi (jotka järjestin minä ja maksoin yllätyksenä, kun hänellä alkoi loma) ei hän edes kiittänyt ja aloitti mököttämisen keskellä yötä ilman syytä. Tästä tuli riita ja kerta nähtiin kuukauden jälkeen, kun otin asian puheeksi. Ei oma-aloitteista anteeksipyyntöä ja johdin keskustelua, sekä puin molempien käytöstä ja missä minä ja missä hän teki väärin.
Erottiin sitten. En ihmettele, että näillä kommunikaatio -taidoilla, jotka suomalaisille miehille opetetaan syntyvyys on noin laskussa. Kyse ei ollut vielä edes mistään isommasta asiasta kuin yhteenmuutto, lapset tai miten yhdistetään rahat.
En ainakaan aikuisena naisena ala kasvatta
Aamen.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan aikuisena naisena ala kasvatta
Jep. Huonosti kasvatetut olkoot keskenään tai palatkoon äitiensä helmoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"toiveita ja pyyntöjäni"
niinpä niin, hohhoijjaa.
Hohhoijaa, että kotityöt jakautuisivat tasaisesti? Että talouspuoli olisi tasapuolisempi (maksan itse enemmän ja teen enemmän töitäkin)? Ettei lasten asiat olisi enimmäkseen minun vastuullani?Mitä se mielestäsi kertoo sinusta, että olet tuollaisen miehen kanssa ja mennyt vielä hankkimaan lapsiakin ilmeisesti hänen kanssaan?
Että olen nuorena tehnyt virheen. Erosin narsistista ja päädyin oikeasti varmaan piilonarsistin kynsiin. T. Ap
Sitä diagnoosia löytyy hyvin pieni prosentti väestöstä. Aika jännä että kaksi osunnut juuri sinun kohdallesi. Nyt vähän realismia.
Joidenkin asiantuntijoiden arvioiden mukaan jopa 20% voimakkaasti narsistisia piirteitä jotka vaikuttavat negatiivisesti juurikin parisuhteeseen, usein tekemällä siitä lähes mahdottoman tai ainakin sellaisen jossa toinen osapuoli kärsii kohtuuttomasti. Uskon kyllä tämän kun täälläkin lukee ihmisten kirjoittamia juttuja. Onhan se todella narsistista hyväksikäyttää toista ihmistä ja oikeuttaa tällainen käytös, esim antamalla hoitaa kaikki kotityöt, osallistumatta itse mihinkään sen enempää (esim rahallisesti).
Pyydätkö itse mieheltä koskaan anteeksi mitään?
Että vielä jaksatte näitä typeriä liittoja🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"toiveita ja pyyntöjäni"
niinpä niin, hohhoijjaa.
-eri
Sama. Ei kuulemma mitään toiveita. Seksiä pitäisi saada vaan enemmän. T. ApMiehet voivat sekstailla keskenään
Seksikin on niin paljon parempaa miesten kesken. Ei tarvitse kuunnella vinkumista siitä miten nyta sattuu sitä ja älä tee tätä ja ei sinne ja nyt pitää loppua ja tunnen itseni hyväksikäytetyksi ja mikset koskaan XYZ vaan aina vaan ABC ja sitten kyyneleet ja mykkäkoulu.
-eri