Mitä tehdä kun miehen kanssa keskustelusta ei tule mitään?
Aina keskustelut kiertää kehää, tulee riitaa jne. En koe että mitään asioita koskaan selvitettäisiin. Mies saattaa joskus pyytää jotain anteeksi, kun hän loukannut minua, kun melkeinpä vaadin sitä, mutta hetken päästä saattaa kuitata asian niin ettei mielestään tehnyt mitään kovin vakavaa kuitenkaan. Toiveita ja pyyntöjäni ei ota kuuleviin korviin.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko joitain esimerkkejä, joissa sinä olet oikeassa. Se voisi tuoda vähän syvyyttä tähän keskusteluun.
Minä olen oikeassa? No se on subjektiivista, mutta kokemukseni on aina kokemukseni. Ei sitä voi määritellä että on ehkä oikeassa tai sitten ei.
Esimerkki on esim siitå että viime vkl mies loukkaantui siitä ja piilovittuili minulle siitå kun en ollut ollut tarpeeksi kiitollinen hänelle siitå kun hän vaihtoi talvirenkaat. Samaan aikaan olin tehnyt monta eri kotityötä, myös hänelle ruoan, josta ei edes kiittänyt tai noteerannut millään tavalla. Lisäksi minulla oli vielä yövuorot viikonloppuna, joten valtavat univelat siinä sitten. Ja silti minun olisi pitänyt olla hänelle enemmän kiitollinen. T. Ap
Itseppähän olet k u s i p ä ä n valinnut mieheksesi. deal with it
Vierailija kirjoitti:
"toiveita ja pyyntöjäni"
niinpä niin, hohhoijjaa.
Joo mitään ei saa pyytää tai vaatia mieheltä. Hän saa kyllä pitää itsestäänselvyytenä kaikkea palvelua. Siksi parempi elää yksin.
Eroa. Ei noista suhteista tule mitään, jossa toinen on ihan pihalla ja loukkaa aina uudelleen, uudelleen. Ei ihmiset muutu. Olen itse tyytyväinen että on lähtenyt, jos toinen on ikävä tyyppi. Riitaisa suhde helposti laukaisee tuon tilanteen, että joku loukkaa tai ahdistus. Kumpi aloittaa riidat, mieskö. Juoko.
Katsella hauskoja videoklippejä:
Libs of TikTok Epic Woke Election Freak outs! Try not to CringeVierailija kirjoitti:
Oletko jo tosi vaikea tyyppi, joka vetää herneet, joka pienestä asiasta, sitten pitäisi pyytää anteeksi vaikka mitään anteeksi pyydettvää ei olekaan?
Vedän herneet nenään kun koen että minua väheksytään ja hyväksikäytetään. T. Ap
Kuulostat jotenkin rasittavalta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee riitaa niin sitten pitää heti alkaa harrastamaan seksiä. Sitten riita unohtuu.
Kun seksi loppuu ja nalkutus alkaa, niin sitten ne riidat vasta alkaakin.
Tämä pitäisi lukea jokaisen miehen biossa. Että naiset tietävät saavansa inhimillistä kohtelua vain s eksiorjuuden vuoksi. Jos palvelu loppuu - naisen tunteista viis - mies tekee elämästä helvettiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee riitaa niin sitten pitää heti alkaa harrastamaan seksiä. Sitten riita unohtuu.
Tämä pitäisi lukea jokaisen miehen biossa. Että naiset tietävät saavansa inhimillistä kohtelua vain s eksiorjuuden vuoksi. Jos palvelu loppuu - naisen tunteista viis - mies tekee elämästä helvettiä
Miksi nämä miehet eivät eroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo tosi vaikea tyyppi, joka vetää herneet, joka pienestä asiasta, sitten pitäisi pyytää anteeksi vaikka mitään anteeksi pyydettvää ei olekaan?
No eroa sitten, jos mielestäsi hyväksikäytetään. Miksi sinä tuota kahta sekuntia enemmän mietit?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat jotenkin rasittavalta tyypiltä.
Perustele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä miehet eivät eroa?
Ei ole tarvetta, kun nainen kuitenkin hoitaa talouden.
Ja näistä vauvan miesten kommenteista ei kannata välittää. Täällä ovat pahnan pohjimmaiset, naisvihaajat ja itsensä vihaajat. Jätä mies ja anna pärjätä omillaan. Jos alkaa riitelemään lapsista anna viedä lapsetkin. Pääsee maistamaan omaa lääkettään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko joitain esimerkkejä, joissa sinä olet oikeassa. Se voisi tuoda vähän syvyyttä tähän keskusteluun.
Minä olen oikeassa? No se on subjektiivista, mutta kokemukseni on aina kokemukseni. Ei sitä voi määritellä että on ehkä oikeassa tai sitten ei.
Esimerkki on esim siitå että viime vkl mies loukkaantui siitä ja piilovittuili minulle siitå kun en ollut ollut tarpeeksi kiitollinen hänelle siitå kun hän vaihtoi talvirenkaat. Samaan aikaan olin tehnyt monta eri kotityötä, myös hänelle ruoan, josta ei edes kiittänyt tai noteerannut millään tavalla. Lisäksi minulla oli vielä yövuorot viikonloppuna, joten valtavat univelat siinä sitten. Ja silti minun olisi pitänyt olla hänelle enemmän kiitollinen. T. Ap
Itseppähän olet k u s i p ä ä n valinnut mieheksesi. deal with
Aina kaikki naisen syytä. Myös se että miehet jäävät yksin. Jännä juttu.
Kommunikaatio-ongelmien ratkaiseminen voi viedä aikaa ja vaatia molemmilta osapuolilta sitoutumista. Keskustele kumppanisi kanssa avoimesti siitä, mitä tunnet ja tarvitset, ja pyri kuuntelemaan myös hänen näkökulmaansa. Jos kumpikaan ei koe tulevansa kuulluksi, ulkopuolinen apu voi olla tärkeä askel eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeesä olet vielä suhteessa? Eikö sulla leikkaa yhtään, että olet huonossa suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"toiveita ja pyyntöjäni"
niinpä niin, hohhoijjaa.
Hohhoijaa, että kotityöt jakautuisivat tasaisesti? Että talouspuoli olisi tasapuolisempi (maksan itse enemmän ja teen enemmän töitäkin)? Ettei lasten asiat olisi enimmäkseen minun vastuullani?
Mitä se mielestäsi kertoo sinusta, että olet tuollaisen miehen kanssa ja mennyt vielä hankkimaan lapsiakin ilmeisesti hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Ja näistä vauvan miesten kommenteista ei kannata välittää. Täällä ovat pahnan pohjimmaiset, naisvihaajat ja itsensä vihaajat. Jätä mies ja anna pärjätä omillaan. Jos alkaa riitelemään lapsista anna viedä lapsetkin. Pääsee maistamaan omaa lääkettään
Totta, ei kannata edes noteerata mitenkään. Surullisia ihmisiä jotka itkevät sen perään etteivät saa elävää pumpattavaa nukkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä miehet eivät eroa?Ei ole tarvetta, kun nainen kuitenkin hoitaa talouden.
Niin. Loismiehen elämä romahtaa ilman naista, mielenterveys menee ja koti muuttuu lääväksi. Terveys romahtaa, kun ei jaksa/ehdi/osaa ravita itseään, tunteidensäätelijäksi tulee alko tai liiallinen urheilu. Tämän vuoksi loismies sietää sitä, että nainen kärsii, kun saa vaan revittyä tämän selkänahkaa ja käyteltyä tätä. Loinen TARVITSEE jotakin, missä loisia, tässä tapauksessa se on nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"toiveita ja pyyntöjäni"
niinpä niin, hohhoijjaa.
Hohhoijaa, että kotityöt jakautuisivat tasaisesti? Että talouspuoli olisi tasapuolisempi (maksan itse enemmän ja teen enemmän töitäkin)? Ettei lasten asiat olisi enimmäkseen minun vastuullani?
Juupa
Kerro omin sanoin: miksi porsit tuolle sialle?
Ja jos kerrot että se onnistui kusettamaan sinua... voi pientä.
Koska saa sinulta ilmaista pimppaa ja tietää sen arvon. Hinta 100e ylöspäin per kerta. Lisäksi vähennät hänen taloudellista kuormaansa ja oletettavasti myös siivoat hänen sotkujaan. Hän hyväksikäyttää sinua, siksi ei halua erota