Miksi ihmiset suhtautuu vihaisesti sos.tilanteiden pelkoiseen?
Minua katsotaan vihaisesti, oudoksuen ja myös epäilevästi, esim silloin kun minulle puhutaan. Vaikka siis yrittäisin puhua takaisin parhaani mukaan, tosin välillä sanat takeltelee, ääni värisee ja lauseet ei ole järkeviä.
Miksi ei saisi jännittää yhtään ja kaiken pitäisi sujua kuin robotilla?
Vai onkohan tuo tuima kohtelu sittenkään edes jännityksen takia vai olenkohan vain niin epämiellyttävän näköinen? Omasta mielestäni olen todella ruma, ja varmasti siis muidenkin.
Mitä mieltä olette, että miksi toisten suhtautuminen minuun on niin negatiivinen?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on vain tyhmissä ihmisissä, joita on suuri enemmistö.
Ujous ja sosiaalisten tilanteiden pelko on vaan söpöä tai pieni sanojen takeltelu. Ihan rauhassa vaan.
T: Antti
Ihana Antti
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tuntuu siltä että toiset tuomitsevat sinut, koska pelkäät sitä.
Päätä ettet välitä, vaikka katsoisivat miten.
Varmaan osittain sitäkin, mutta valitettavan usein kuulee kun selän takana naureskellaan hiljaiselle hissukalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta tuntuu siltä että toiset tuomitsevat sinut, koska pelkäät sitä.
Päätä ettet välitä, vaikka katsoisivat miten.
Varmaan osittain sitäkin, mutta valitettavan usein kuulee kun selän takana naureskellaan hiljaiselle hissukalle.
Viittaa WT-piireihin. Kannattaa hakeutua parempaan seuraan.
On vttumaista suhtautua töykeästi, jos ihmisellä on ongelmaa puhumisen kanssa. Kertoo vain suvaitsemattomuudesta, tökeryydestä ja matalasta äo:sta. Jos ja kun ei ole ok olla töykeä pyörätuolissa kulkevaa kohtaan, kuulo-ongelmaista kohtaan tai esim. syöpää sairastavaa kohtaan, ei myöskään ole ok olla töykeä piheongelmaista kohtaan. Piste.