Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Demoninen voima kotonani

Vierailija
08.11.2024 |

Auttakaa! Mulla on demoninen voima kotonani. Yritti aluksi huijata minua, mutta eipä huijaa enää! On naamioitunut. On olevinaan mukamas "söpö kissanpentu", mutta kirouksen todellisuus on tässä pikkuhiljaa paljastunut...

Tämä helvetistä karannut olento mm. herättää neljältä aamulla vaatimalla ruokaa. Myös piilottaa lelujaan pyykkikoneeseen, että tulisi nyhtää vaatteisiin. Lisäksi ei anna ihmisten syödä, vaan yrittää varastaa leikkeleet leivältä jne.

En tiedä selviänkö tästä hengissä. Rukoilkaa puolestani!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Halloween meni jo

Vierailija
2/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit rauhoituittua!  Ei ole mitään demoneita, vain liian vähän huomiota saava kissanpentu. Onko vieroitettu emostaan liian nuorena? Haluaa vain seuraa ja toimintaa.

Jos ruokit ja leikit sen kanssa päivisin, oppii (ehkä) nukkumaan öisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit rauhoituittua!  Ei ole mitään demoneita, vain liian vähän huomiota saava kissanpentu. Onko vieroitettu emostaan liian nuorena? Haluaa vain seuraa ja toimintaa.

Jos ruokit ja leikit sen kanssa päivisin, oppii (ehkä) nukkumaan öisin.

3kk ikäisenä adoptoitu ja leikin sen kanssa joka päivä ja silti kiusaa... On myös tyhjentänyt pankkitilini kun on vaatinut että pitää olla kiipeilypuu, juoma-automaatti,se kallein jne. Ei tästä tuu mitään... se on vaan hullu!

Vierailija
4/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ambulanssi itsellesi ja kerro tästä asiasta.

Vierailija
5/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennulla energiaa riittää. Kyllä se tottuu pian normaaliin vuorokausirytmiin ja käy nukkumaan samaan aikaan kanssasi. Anna kissalle iltaruokaa vaikka vähän ennen kun itse menet nukkumaan. Pennut tykkää myös leikkiä leluilla eli niitä tarjolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan