Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä räväkkää aiot tehdä viikonloppuna?

Vierailija
08.11.2024 |

Kaipaan ideoita marraskuun pimeisiin päiviin!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroan

Vierailija
22/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion kosia miestä. Työkaveriani jonka kanssa olen ollut tekemisissä 6 vuoden ajan. Mä en kestä tätä päiväuni-ikävää, tälle on tehtävä loppu. Hän on eronnut, fiksu, velaton ja omakotitalossa asuva, lapset ovat jo maailmalla. Olemme tavanneet ruokien merkeissä myös viikonloppuisin. Hän on kuitenkin sanonut parikin kertaa, että hän ei kosi enää ketään. Olen vähän ymmälläni, eikö hän halua enää parisuhteeseen vai eikö hän halua olla aloitteellinen osapuoli. Minä otan siitä selvän lauantaina.

Mulla aika samanlainen juttu. Laitoin jo viestin että jos kosit niin en anna rukkasia. Kerran olen nuorena antanut... 20v myöhemmin lähettänyt katumiskirjeitä eli jonkunlaisia kosimiskirjeitä mutta mies eli ruuhka-aikaa... Nyt sopisi, mun eräs toinenkin exä on jo mullan alla ja olen siis kuin leski... Tässä on nyt kuitenkin jos jonkinlaista probleemaa... lähinnä miehen taholta, ei mun - mulla on ihan selvät sävelet, mutta hän käy yhä terapiassa ja terapeutti, ei mikään Kela-n sellainen, on kuulema saanut hänet parantumisen tielle. Sitä terapiaa on jo kestänyt joku vuosi ja nyt kun mies on paranemaan päin niin terapeutti kuulema yrittää omasta puolestaan aikaansaada jotain ystävyyssuhdetta ja istunnotkin venyvät ja tästä mies maksaa satoja euroja kuukaudessa... Siis onko meillä TAAS tulossa joku kolmas pyörä menopeliin vai mistä on kysymys...

Mulla oli niin huono päivä eilen että en saanut unta yöllä ja olen nyt ihan sairas. En ole pannut vaatteita päälle ja avasin valkkaripullon kun ajattelen että se voisi olla nyt paras tapa helpottaa oloa ja ainoa oikea lääke. Mua ihan oikeesti häirkiköitiin todella törkeästi ja tulin jotenkin mitä törkeimmällä tavalla kiusatuksi tuntemattomien ihmisten toimesta enkä tiedä yhtään mistä kysymys ja siksi en edes voi muuttaa omaa käytöstäni jossa en näe mitään vikaa. Siis en tiedä ketkä hääräsivät jotain mutta olin ryhmässä joka ei ole tuntematon kuin ihmisiä jostain kadulta. Se on niin karmee juttu että en viitsi sitä tässä nyt ja tässä yhteydessä edes tuulettaa. 

SEN SIJAAN HALUAISIN TEHDÄ JOTAIN RÄVÄKKÄÄ... saa nähdä mitä se on... ehkä laitan jonkun räväkän Xksiviestin yllä mainitsemalleni miehelle. Jospa saisin hänestä turvaa ja voisin käpertyä kainaloon. Vihdoinkin! Ja kanssani unohtaisi kaikki terapeutit. Mä epäilen näes että mä olen se kaikista paras terapeutti ja johtotähti kaikilla miehen teillä! EIKS OLIS KIVA? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadan sähkösahalla puita ja vien kompostointiin. Tässä pääasiallinen ohjelma. Omenapiirakkaa voisin tehdä uudella reseptillä.

Vierailija
24/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukun vasemmalla kyljellä oikean sijaan.

Ei kannata liikaa tehdä muutoksia yhden viikonlopun aikana.

Vierailija
25/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumppaan fillarin renkaisiin ilmaa ja käyn kaupassa.

Vierailija
26/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakentaa pienoismalleja. Mukavaa, terapoivaa ja stressitöntä harrastelua kiireiden keskelle.

Vierailija
27/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin laittaa viestin ex-naisystävälleni. Voisi palauttaa vihdoin avaimet ja hakea tavaransa. Ei mitään sinänsä radikaalia, mutta vaikeaa laittaa viesti. Sikäli räväkkää, että en tahtoisi nähdä, mutta pakko se vain on tehdä. 3. kerta elämässäni ja aina vain vaikeampaa. 4 vuotta roskiin. Hyvä että löysi paremman.

Vierailija
28/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan sinisiä raitoja vaaleaan vaaleisiin hiuksiini.

N46

Vierailija
29/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkkä tekeminen kuulostaa ilmiselvältä revähdysvaaralta. Minä suosittelen ottamaan rennosti välttämään turhia liikkeitä. Jos kuitenkin haluaa tehdä jotain oikein räväkkää niin pyöräilkää liukkaalla. Jään päällä oli vettä ja pysyin siinä pystyssä. Kahdesti luisuin toinen jalka maassa. On oikeesti ekstriimi laji. Loukkaantumisen riski on suuri. 

T. Sohvan guru.

Vierailija
30/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntokuuri. Eli vähän nostelen painoja ja heitän lenkin.

Vierailija
31/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenata läskejä pois!

Vierailija
32/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tiskaan viikon tiskit.

Vierailija
33/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakentaa pienoismalleja. Mukavaa, terapoivaa ja stressitöntä harrastelua kiireiden keskelle.

Mäkin rakentelin niitä lapsena. Vois taas aloittaa jos nappais.

Vierailija
34/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön, nukun, pesen pyykkiä, ehkä jää aikaa vaikka pelata jotain tai katsoa katsomattomia leffoja

Vierailija
35/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon 🍺

Vierailija
36/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna laitan ruokaa 3 - 4 päiväksi (uuniruokia). Sunnuntaina junalla Turkuun.

Vierailija
37/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppään ja jörnin, jörnin ja ryyppään.

Vierailija
38/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen baariin ja pokaan jonkun varatun miehen.

Vierailija
39/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän saada klassisen mekaniikan kurssin puoliväliin saakkaa midterm-kokeineen valmiiksi. Tavoite on sikäli helppo, että ainoastaan se koe on tekemättä. 

Vierailija
40/50 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa patterit lyhtyihin ja fiksata lintulautaa. 

Olisin varmaan ampunu itseäni päähän 20 vuotta sitten, jos olisin tiennyt kirjoittavani tämän. 

Odotan innolla, miten lyhdyt tuikkivat syksyn hämärään ja linnut tsirpattavat uudella laudalla. Tai vanhalla, minkä kissa aina kaataa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä