Minkälainen on toksinen, ilkeä ja alistava puoliso, esimerkkejä?
Kommentit (80)
Meillä mies tuollainen. Tosin on kääntänyt asian niin että minulle ei mikään kelpaa, eli minä olenkin se toksinen. Vaikka ainoa mitä pyydän on tasa-arvo ja että minua ei pidettäisi itsestäänselvyytenä.
Passiivisaggressiiviset ja piiloaggressiiviset on pahoja. Teet mitä vaan, niin se voidaan kääntää negatiiviseksi. Sairaimmillaan niin, että jos mies loukkaa jotenkin itseään esim. kaatumalla tai leikkaamalla sormeen, niin kaikki on naisen aiheuttamaa. Lattia oli liukastettu tahallaan ja veitsi laitettu oikeaan kulmaan pöydälle.
Nämä hirviöt ei usko sitä, että kukaan järkevä ei tee tuollaista. Ei edes toivo pahaa toiselle, etenkään, jos rakastaa toista. Nämä on päästään sairaita ihmisiä ja näkevät ympärillään niitä asioita, mitä itse ajattelevat.
Kaikenlaisesta itsekkyydestä arvuutellaan exiä narsistiksi nykyään, mutta tosinarsistin tunnistaa ilman arvauksiakin.
Mun sairaasta exästä voisin sano että oli toksinen. Oli sairaalloisen mustasukkainen, kaikessa parempi ja piilovi t t u i l i kokoajan. Jos esim sheivasin niin kysyi "onkos sulla joku tapaaminen huomenna?" Jos olin siis häntä varten sheivannut ja iltaa viettämässä ja seuraavana päivänä menossa kotiin .
Naapureista oli varma että panen niitä ja sanoi narussa kuivuneista pyykeistä "otatko noi sun p a n o n pyykitkin tosta? Kun joku muukin oli laittanut toiseen päähän narua omat pyykkinsä.
Sanoi useasti että näin sen ja sen kivan jutun ja meinasin ostaa sinulle. Eli aina meinasi mutta ei ostanut, kertoi vaan kiusallaan tuon.
Sanoi lenpikaupastanikin ärsyttääkseen että kauppakeskuksessa kävelin monta kertaa sen kaupan ohi , mutta ei tullut kyllä mieleen mitä sieltä voisi tarvita.
Suunnittelin henkilökohtaiseksi avustajaksi hakemista niin sanoi painokkaasti että miehiä en sitten hoida tai auta, vain naisia tai jään kotiin.
Päätti mitä puen päälleni ja ketä näen, haukkui perhettäni.
Tietää että eläimet minulle tärkeitä niin saattoi lukea tahallaan järkyttäviä kidutusjuttuja ja mitä eläimille oli tapahtunut.
Tuossa vain pintaraapaisu mutta niin kauheita juttuja hänen kanssa oli että vasta turvakodin kautta pääsin eroon.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies tuollainen. Tosin on kääntänyt asian niin että minulle ei mikään kelpaa, eli minä olenkin se toksinen. Vaikka ainoa mitä pyydän on tasa-arvo ja että minua ei pidettäisi itsestäänselvyytenä.
Mun ex hoki alusta saakka, että hän haluaa tasa-arvoisen parisuhteen, jossa kumpikaan ei ole toista ylempänä tai alempana. Se kuulosti hyvältä. Kunnes sitten alkoi käydä niin, että en voinut vaatia minkäänlaista inhimillistä kohtelua ilman että hän syytti minun odottavan jonkinlaista jalustalle nostamista. Minä olin hänestä se vaativa ja alistava.
Vierailija kirjoitti:
Mun sairaasta exästä voisin sano että oli toksinen. Oli sairaalloisen mustasukkainen, kaikessa parempi ja piilovi t t u i l i kokoajan. Jos esim sheivasin niin kysyi "onkos sulla joku tapaaminen huomenna?" Jos olin siis häntä varten sheivannut ja iltaa viettämässä ja seuraavana päivänä menossa kotiin .
Naapureista oli varma että panen niitä ja sanoi narussa kuivuneista pyykeistä "otatko noi sun p a n o n pyykitkin tosta? Kun joku muukin oli laittanut toiseen päähän narua omat pyykkinsä.
Sanoi useasti että näin sen ja sen kivan jutun ja meinasin ostaa sinulle. Eli aina meinasi mutta ei ostanut, kertoi vaan kiusallaan tuon.
Sanoi lenpikaupastanikin ärsyttääkseen että kauppakeskuksessa kävelin monta kertaa sen kaupan ohi , mutta ei tullut kyllä mieleen mitä sieltä voisi tarvita.
Suunnittelin henkilökohtaiseksi avustajaksi hakemista niin sanoi painokkaasti että miehiä en sitten hoida tai auta, vain naisia tai j
Mun toksinen mies harrasti kans tuota että meinasin ostaa jotain mutta en ostanutkaan. Täh? Miksi kerrot minulle tämän?
Pup pa ei ole ilkeä tai alistava 🥸🥸🥸
Kyllä sen huomaa äkkiä ja nopeasti. Oli se henkistä tai fyysistä. Mitä esimerkkejä kaipaat. Negaaminen on yksi merkki, suhde ei ole positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnittelin henkilökohtaiseksi avustajaksi hakemista niin sanoi painokkaasti että
Kiusallaan kertoi. Minun ex oikein hymyili kun näki pettymykseni, monessa muussakin tilanteessa jos oli saanut hyvän mielen muutettua pahaksi niin saattoi ääneen vihellellä tai hyräillä ja olla todella hyvällä tuulella.
Minun hyvä tuuli oli häneltä pois ja paha mieli antoi hänelle taas hyvän mielen.
Vierailija kirjoitti:
Pup pa ei ole ilkeä tai alistava 🥸🥸🥸
Mene nyt oikeesti jo pois trollaamasta joka ketjua. Sinä olet myös toksinen.
Sellainen joka kärsii peräsuolen laskeumasta ja pakottaa toisen kärsimään siitä kanssaan.
Mieheni ei suostunut koskaan keskustelemaan suhteen ongelmista vaan pakkasi aina kassinsa ja lähti ovesta ulos, koska sanojensa mukaan "hänellä on oikeus kieltäytyä vastaamasta tai keskustelemasta hänelle epämieluisista asioista". Ongelmista ei siis yksinkertaisesta saanut puhua, koska hän ei pidä siitä. Ahdistuin vuosien varrella tästä hirvittävästi kun aina piti välttää kaikkea epämiellyttävää keskustelua ja teeskennellä, että kaikki on hyvin. Mielestäni suhteessa oli muutenkin jotain omituista ja puoliso tuntui etäiseltä, ei katsonut silmiin. Ilmeni, että hänellä on ollut muita suhteita meidän aikana, mutta niistäkään ei sitten lopulta saanut puhua mitään, sillä "hänellä on oikeus olla puhumatta epämieluisista asioista". Tämä suhde oli erittäin toksinen.
Mun isäni: raivopäinen juoppo. Kaikki hänen omat ongelmat ovat aina muiden syytä. Olen juossut häntä pakoon talvella lumihangessa, ei unohdu ikinä. Äitini roikkuu tuossa onnettomassa liitossa, on tuhlannut elämästään jo yli 30 vuotta tuossa. Paapoo ja hyysää isää kuin jotain pikkulasta. Toinen huutaa kiitokseksi kurkku suorana jos jokin asia ei ole just kuten hän haluaa. Nyt sanon tabun: isän kuolema olisi helpotus. Jopa hänelle itselleen.
Toksisuus voi olla piilossa pitkänkin aikaan. Se on verhottuna valheelliseen miellyttämiseen jota voi jatkua vuosia ja vuosia. Kunnes todellinen luonne eli sadismi ja avoin narsismi kaivetaan ja kaivautuu esiin tällaisesta.
negatiivinen pikkudissailu siellä täällä, varsinkin jos huomaa että kumppani on hyvällä tuulella. Iloitsin uusista silmälaseistani, johan sieltä tuli sitten muka kehu joka oikeasti dissasi mun muuta kroppaa..nämäkin tulee alkuun niin vaivihkaa ettei välttis edes huomaa taikka ei halua uskoa että toinen nyt pahalla..kunnes sitten jossakin kohtaa huomaa sen virneen että kyllä se oikeasti nauttii mun jatkuvasta dissailusta. Huonoitsetuntoiset miehet harrastaa tota.
Ei sano kivoja asioita, kritisoi, on negatiivinen. Ei katso silmiin, roikkuu tyyliin puhelimella ja ignoraa. Seuraa kuitenkin toiseen huoneeseen vittuilemaan, vaikka seura ei selvästi kiinnosta. Valehtelee, gaslightaa, säälii. Syyttää kaikesta uhria, esim. sanoo jotain satuttavaa ja kun toinen reagoi, sanoo että uhrilla on "huono päivä". Kohtelee kuin ilmaa, vertailee toisiin, häpäisee julkisesti. Ei kunnioita toisen aikatauluja tai yksityisyyttä
On kokemusta. Keksii aina jotain huomautettava tai vikaa ihan mistä hyvänsä asiasta. Mollaa kaikkea tekemistä. Olettaa että toinen on hänen palvelijansa, joka tekee kaiken, mutta itse ei laita tikkua ristiin minkään asian eteen.