Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tutustuneet lastenne horoskooppimerkkeihin?

Vierailija
08.11.2024 |

Meillä ainakin pitää paikkansa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas moni kritisoi pelkän aurinkomerkin pohjalta, ettei ole semmoinen ja semmoinen. Syntymäkartta on paljon laajempi ja monisyisempi planeettoineen ja huoneineen. Se näyttää, miten kukin meistä on ainutlaatuinen. Perehtykää nyt edes asiaan ennen kuin teilaatte höpötykseksi. 

Vierailija
22/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas moni kritisoi pelkän aurinkomerkin pohjalta, ettei ole semmoinen ja semmoinen. Syntymäkartta on paljon laajempi ja monisyisempi planeettoineen ja huoneineen. Se näyttää, miten kukin meistä on ainutlaatuinen. Perehtykää nyt edes asiaan ennen kuin teilaatte höpötykseksi. 

Mun ystävä halusi tehdä mulle syntymäkartan. Sanoin että sopii. Kartta valmistui. Hän oli ihan haltioissaan. Ei ollut koskaan ennen nähnyt yhtä hienoa karttaa. En nyt muista yksityiskohtia kun tästä on niin kauan aikaa. Mutta oli kuitenkin huikean hieno joka saralla ja lupasi paljon. Olen kuitenkin elänyt ihan tavallista elämää ja kokenut useita vastoinkäymisiä. Ei tunnu että elämäni olisi muodostunut tuon syntymäkartan mukaan. En tunnistanut elämääni siitä. Humpuukia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävä halusi tehdä mulle syntymäkartan. Sanoin että sopii. Kartta valmistui. Hän oli ihan haltioissaan. Ei ollut koskaan ennen nähnyt yhtä hienoa karttaa. En nyt muista yksityiskohtia kun tästä on niin kauan aikaa. Mutta oli kuitenkin huikean hieno joka saralla ja lupasi paljon. Olen kuitenkin elänyt ihan tavallista elämää ja kokenut useita vastoinkäymisiä. Ei tunnu että elämäni olisi muodostunut tuon syntymäkartan mukaan. En tunnistanut elämääni siitä. Humpuukia.

Kartalta pitäisi näkyä myös elämäsi haasteet. Ei voi olla pelkkää hienoa ja huikeaa. Ehkä ystäväsi on halunnut poimia vain parhaat palat. 

Vierailija
24/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei lasten eikä vanhempien kohdalla nämä höpönlöpön horoskoopit pidä paikkaansa yhtään. Ei kukaan tervejärkinen niihin tietenkään usko.

Ei tervettä järkeä ole olemassakaan.

Vierailija
25/25 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsilla melko hyvin pitää paikkansa, kalat viihtyy veden äärellä, surffi reissulla joka talvi käy. Jousimiehelle sattuneet päivä horoskoopit kohdalleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä