Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako yh ottaa miehen asuntoonsa

Vierailija
08.11.2024 |

Anna mä arvaan. Jos hyötyisi itse taloudellisesti ei saa ainakaan siinä tapauksessa. 

Tarkoitan nyt tilannetta missä mies pitäisi oman omistusasunnon, eikä edes virallisesti muuta naisen asuntoon. Ei saa hyötyä ei!

Joillain voi olla omat intressit ja ajatelmat kuka saa hyötyä kenestä ja miten, mutta joillekin on punainen vaate  nimenomaan naisen hyötyminen. Toisinpäin ei haittaakaan niin? Asiat esitetään tietenkin eritavalla. 

Tiedän tapauksen missä jopa tahalleen on luotu kamalia tilanteita hankaloittamaan suhdetta jopa rikoksin jotta tulisi ero. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa saa, ota vaikka kaksi niin saavat toisistaan seuraa. Mies on sosiaalinen eläin ja tarvitsee yleensä samaa sukupuolta edustavan kaverin. 

Laji tyypillinen käyttäytyminen kuitenkin täytyy ottaa huomioon.

Kannattaa myös hankkia tietoa etukäteen millainen mies sopii juuri itselle.

Mies ahdistuu kamalasti, jos joutuu vaihtamaan kotia eikä välttämättä enään opi uusia toimintatapoja. 

Miehet ovat taipuvaisia ero ahdistukseen joten älä jätä Miestä yksin koko työpäivän ajaksi tai muutenkaan pitkiksi ajoiksi 

Vierailija
2/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin sovittu että jos pitempiaikainen vieras (viikko) niin maksetaan siitä vesimaksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ottaa. Valitsisin kyllä huolellisesti ja pitäisin kunnon johdonmukaisen koulutuksen, ettei sitten tule vaikeuksia myöhemmin. 

Vierailija
4/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jos kyseinen mies saa ottaa "yh:ta" rajusti.

Vierailija
5/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kerran kysytty kelasta asuuko joku aikuinen kanssani kun olin yh. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän